Motorcrossers vernielen pas ingezaaide akker
De politie is op zoek naar twee onbekende crossers die zondagochtend vernielingen aanrichtten en een 52-jarige vrouw uit Maasbracht bedreigden en mishandelden.
Tussen half elf en elf uur reden de twee met hun crossmotoren een akker aan de Heitissenweg op. Ze trokken daar sporen door het pas ingezaaide land. Een 52-jarige vrouw die asperges aan het steken was, sprak de motorrijders aan. De eerste motorrijder negeerde haar stopteken en reed haar rakelings voorbij. De ander gaf in het voorbijgaan haar een klap in het gezicht, daarbij raakten haar tanden beschadigd. Vervolgens gingen de crossers er van door.
28-5-2006 20:22
origineel bericht staat op www.l1.nl
dank je wel voor de goede naam die jullie ons bezorgen
Moderator: ghulst
-
- Contacteer:
Stoere jongens, maar wat moeten we er hier mee?
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
Wie zegt nou dat 't echt zo is gegaan?! Lijkt mij typisch een verhaal dat voor verschillend uitleg vatbaar is...
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
-
- Contacteer:
Vind het ook nogal een stelling alsof een van de bezoekers dit gedaan heeft.
Als een automobilist dronken iemand dood rijdt zet je ook niet op het golftype6 forum neer dat je ze allemaal bedankt?
Als een automobilist dronken iemand dood rijdt zet je ook niet op het golftype6 forum neer dat je ze allemaal bedankt?
KTM EXC300
KTM EXC300
Dit verhaal zal zeker voor verschillende uitleg vatbaar zijn. Probleem is dat de meerderheid geen uitleg hoeft, dan komt meteen de spreuk "zie je wel". En daarmee heb je meteen de tegenstanders die de hele groep over 1 kam scheren. En dat is wat ik bedoel met bedankt voor de naam.
WR450 - 08
-
Er zijn ook mensen die het anders doen... Ik heb me gisteren meerdere malen in vreemde bochten moeten wringen om via alternatieve routes juist NIET over ingezaaide grond te rijden. Maar goed... dat hoef ik hier eigenlijk niet te vertellen...
speedphreax schreef:Er zijn ook mensen die het anders doen... Ik heb me gisteren meerdere malen in vreemde bochten moeten wringen om via alternatieve routes juist NIET over ingezaaide grond te rijden. Maar goed... dat hoef ik hier eigenlijk niet te vertellen...
Natuurlijk. En als je dat zelf niet snapt dan moet je die discussie eens met een boer voeren als je je vastrijdt op z'n ingezaaide land.
Hetzelfde geldt voor die gasten. Als ze echt op iemand zijn ingereden hoop ik dat ze gewoon worden opgepakt voor mishandeling of voor mijn part poging tot doodslag. Of ze nou op de motor waren, te voet, te paard op de fiets of in een autootje.
(edit: waarom staat dit bericht eigenlijk inderdaad op dit forum ? Moet ik me aangesproken voelen ? Doe ik niet)
-
- Contacteer:
Vind het ook geen echte meerwaarde hebben op deze manier. Boodschap is wel duidelijk.
Close.
Close.
KTM EXC300
KTM EXC300