Enduro clausule verzekering

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
mmrizio

Ik wil binnenkort eens met een officiele offroad rit meedoen (ja, jongens en meisjes, dat heb ik nog nooit gedaan!), en heb gelezen over een 'enduro clausule' die je in je verzekering moet hebben.
Ik dus nakijken, en het woord enduro komt niet voor in de voorwaarden. Wel staat erin dat schade gedekt wordt die is toegebracht tijdens:

"het deelnemen aan orientatie, puzzle en betrouwbaarheidsritten, alsmede aan behendigheids- en regelmatigheidswedsctrijden die georganiseerd zijn door of onder auspicien van de KNMV of een FIM organisatie".

Is dit de beruchte clausule? Dus ik ben gedekt?
Maurice

I'm not paranoid... Everybody *is* following me!
Freek
Site Admin
Contacteer:

betrouwbaarheidsrit is een ouderwets woord voor enduro.

Dus volgens mij zit je goed.
Freek

Noppenforum brengt je op het slechte pad.
huskie

ja dat is hem. Dus rijden maar!!!!
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Hein van Buuren

Volgens mij zijn er toch ook meer verzekeringsmaatschappijen die motorverzekeringen afsluiten met enduro clausule?
Heeft iemand (prijs)ervaringen met andere maatschappijen?
Ik hoorde dat Tuitert Assurantien dit ook doet.
Lars

Ik ben altijd bij de ANWB ( Unigarant ) verzekerd en die hebben ook een enduro clausule erbij. ZOnder schadevrije jare betaal ik voor een Huskie uit 1993 € 6,50 per maand incl ass. belasting. Is te doen toch? Echter wel alleen WA. Waren onderdelen voor een Huskie maar zo goedkoop...................

grtz

Lars
Plaats reactie