ICO Procomp Tripcomputer

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Airhead

Weet iemand een adresje in Nederland (of omliggende landen) waar de ICO Procomp Tripcomputer (de rode die veel in rally's wordt gebruikt) te koop is?
Airhead

Rechtstreeks bestellen kan altijd nog.
Bij eerdere bestellingen in de US of A heb ik echter een flinke naheffing van BTW en invoerrechten moet betalen.
Ik ben wel benieuwd wat de ICO hier (in de EU) in de winkel kost.
Gast

moet het per se een ICO zijn??? Via Bert Duursma (BMW Dealer in Apeldoorn) zijn alle IMO Tripmeters te koop, kwaliteit en functies zijn vergelijkbaar, maar gewoon in Nederland te bekijken, te koope en met garantie

www.duursma-bmw.nl
Airhead

De ICO is wat compacter en sowieso duidelijker en beter af te lezen.
annelrob

kijk eens op de site van bijv. Touratech of Sommer- KTM naar een IMO 100R50, compact, grote cijfers, bevalt me prima :idea:
Ad Ketelaars
Contacteer:

Mail gewoon even Thomas Lutz van KTM Sommer. Dit is de commerciele man die zelf ook veel rallyervaring heeft. thomas.lutz@ktm-sommer.de
Bij Sommer leveren ze alles.
gast

Rik Nengerman kan ICO apparatuur leveren.

tel. 0578-576354
Airhead

Hoi (annel)Rob,

De IMO 100R50 lijkt zeker een goed alternatief.
Vooral omdat je 'm kan aansluiten op de boordspanning.
Is het display ook verlicht (voor nachtelijke ritten) en is de tripteller makkelijk (lees: snel) op nul te zetten?
STTEVE
Contacteer:

HEB VIA http://www.rallyrider.com HET MAILADRES VAN EEN AANBIEDER VAN ALLERLEI RALLY-SPULLEN VERKREGEN, DEZE TOM HEEFT ICO VR (GRIJZE) IN DE VERKOOP VOOR 117 POND, KOMPLEET IN DOOS. NIEUW ETC

JE KUNT M MAILEN OP Fourstrokespares@aol.com

DE IMO IS VOLGENS MIJ VERLICHT, WIL JE 100% ZEKER ZIJN ZOU JE BERT DUURSMA, DE OMPORTEUR FFF MOETEN BELLEN TC 055 3668591 http://www.duursma-bmw.nl
Airhead

Perfect!
Bedankt voor de tip, STTEVE!
Het mailtje naar Engeland is al onderweg...
Plaats reactie