motor mat
Moderator: ghulst
-
- Contacteer:
hey weet jij waar je soow mat voor onder je motor kan koopen op een site of soow ????????
- mxrider#28
Hew weed jijw waar ik kursses nEderlands can volgge?
Wat verschrikkelijk flauw en lullig. Ben jij zonder fouten?mxrider#28 schreef:Hew weed jijw waar ik kursses nEderlands can volgge?
Groeten, Jaap
Motorhotelletje in zuid Frankrijk | Kijk nu mee met de wereldreizigers | Laat ze thuis weten waar je bent op vakantie
Motorhotelletje in zuid Frankrijk | Kijk nu mee met de wereldreizigers | Laat ze thuis weten waar je bent op vakantie
tgaat hem niet om flauw en lullig,die jongeren praten tegenwoordig en schrijven gewoon tegenwoordig zo. Mijn zuster ook,is enorm hatelijk op den duur. Je kan een fout schrijven OK,maar dit is gewoon een taaltje op zijn eigen.
gasgas ec300 2005 (nog steeds maar enkel de onderdelen wegens diefstal)
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300
-
- Contacteer:
Het taalgebruik wat ik de laatste paar dagen tegen gekomen ben is ook wel heel erg.
Er zit ook nogal wat verschil tussen geen Nederlands kunnen en msn kindertaal typen.
We hebben geen breezah forum.
http://www.crosswinkel.nl/
http://www.crossdesign.nl/content/onderdelenindex.htm
Meer ken ik er zo niet
Maar ontopic weer!
Er zit ook nogal wat verschil tussen geen Nederlands kunnen en msn kindertaal typen.
We hebben geen breezah forum.
http://www.crosswinkel.nl/
http://www.crossdesign.nl/content/onderdelenindex.htm
Meer ken ik er zo niet
Maar ontopic weer!
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
Mijn maat is nogal dyslectisch en die schrijft ook zo, en dan doet ie nog zijn uiterste best. Ik kan uit deze ene posting niet opmaken of TS dyslectisch is, of dat ie denkt dat wij MSN taalgebruik heel erg waarderen.
Dus hem direct al in de eerste reactie neer sabelen schoot bij mij in het verkeerde keelgat.
Dus hem direct al in de eerste reactie neer sabelen schoot bij mij in het verkeerde keelgat.
Groeten, Jaap
in dislectie schrijf je geen ZO als SOOW, SOOW is een typisch msn taalgebruik, net zoals zen naam. Dit wordt echt niet gewaardeerd op fora van serieuze mensen.Bolski schreef:Mijn maat is nogal dyslectisch en die schrijft ook zo, en dan doet ie nog zijn uiterste best. Ik kan uit deze ene posting niet opmaken of TS dyslectisch is, of dat ie denkt dat wij MSN taalgebruik heel erg waarderen.
groetjes
gasgas ec300 2005 (nog steeds maar enkel de onderdelen wegens diefstal)
- mxrider#28
Ik ken hem ook van een ander forum, en daar lult hij precies het zelfde.Bolski schreef:Mijn maat is nogal dyslectisch en die schrijft ook zo, en dan doet ie nog zijn uiterste best. Ik kan uit deze ene posting niet opmaken of TS dyslectisch is, of dat ie denkt dat wij MSN taalgebruik heel erg waarderen.
Wat Klx300R en Rudy schrijven, is precies zoals ik er ook over denk.
Geachte lezers, gebruikers en/of actief participerende deelnemers van dit forum,
Mij is ter ore gekomen, dat er nogal wat bezwaren zijn tegen het (schrijf)taalgebruik van een aantal bezoekers in het algemeen en de incorrecte schrijfstijl van de topic-starter in het bijzonder.
Als al wat oudere bezoeker van dit best plezierige forum, verbaas ik mij, met regelmaat, over de aanhef richting andere lezers. Enig fatsoen is soms ver te zoeken en menigmaal krijg ik dan de beelden voor ogen van de oude onderwijzer die, gewapend met een liniaal, zijn leerlingen tot de orde riep.
Daarnaast begin ik het maken van spelfouten in schrijftaal, bijna als een kunstvorm te zien. De Appels, Dali's en Picasso's van het nieuwe zitten niet in hun atelier met een prachtig, al dan niet naakt, model, maar met een webcam achter hun pc. Ik heb het soms wel op kunst maar soms ook niet.............
Helaas is dit een kunstvorm, waarvan ik de aanwezigheid niet als opportuun beschouw en zie ik wederom beelden van de oude onderwijzer, inmiddels jaren ouder en duidelijk zwaarder bewapend, die aan het vechten is tegen de bierkaai en uiteindelijk het onderspit zal gaan delven!
Als vader van twee pubers, zie ik dagelijks hoe slecht de nederlandse taal ( in woord en schrift) door de jeugd nog wordt beheerst. Proefwerken en toetsen worden niet, of nauwelijks gecontroleerd op taalkundige fouten en als ik tegen zoonlief zeg dat ,,me moter is sneller as de zijne" moet zijn ",,mijn motor is sneller dan die van hem" dan krijg ik een blik toegeworpen die een mengelmoes is van onbegrip ( waar heeft die dinosaurus het over) en/of arrogantie, op het moment dat het wel doordringt tot de door msn en sms misvormde hersenen. Vaak uit zich dat als volgt: Ja, dat zeg ik toch ook! Mijn moter is sneller as de zijne!
Ik blijf mij verzetten! Voel mij soms een roepende in een hele verlaten woestijn! Maar als ik zie dat er door diverse mensen zo gereageerd wordt op de topic-starter, dan blijf ik hoop houden!! Er is nog een ondergrondse die zich actief blijft verzetten!
Nederland is voor nederlanders EN medelanders! Geweldig idee!!!
Maar wel graag in de nederland taal, zoals dat ooit eens werd onderwezen! Als ik Ali B, lange Frans, Baas B en kornuiten op tv hoor spreken, dan moet ik nu nog lachen.......en dat wil ik graag zou houden! De gedachte dat ik nog wel eens dezelfde taal zou moeten leren om te overleven heb ik voorlopig nog even uit mijn hoofd gebannen!
Mij is ter ore gekomen, dat er nogal wat bezwaren zijn tegen het (schrijf)taalgebruik van een aantal bezoekers in het algemeen en de incorrecte schrijfstijl van de topic-starter in het bijzonder.
Als al wat oudere bezoeker van dit best plezierige forum, verbaas ik mij, met regelmaat, over de aanhef richting andere lezers. Enig fatsoen is soms ver te zoeken en menigmaal krijg ik dan de beelden voor ogen van de oude onderwijzer die, gewapend met een liniaal, zijn leerlingen tot de orde riep.
Daarnaast begin ik het maken van spelfouten in schrijftaal, bijna als een kunstvorm te zien. De Appels, Dali's en Picasso's van het nieuwe zitten niet in hun atelier met een prachtig, al dan niet naakt, model, maar met een webcam achter hun pc. Ik heb het soms wel op kunst maar soms ook niet.............
Helaas is dit een kunstvorm, waarvan ik de aanwezigheid niet als opportuun beschouw en zie ik wederom beelden van de oude onderwijzer, inmiddels jaren ouder en duidelijk zwaarder bewapend, die aan het vechten is tegen de bierkaai en uiteindelijk het onderspit zal gaan delven!
Als vader van twee pubers, zie ik dagelijks hoe slecht de nederlandse taal ( in woord en schrift) door de jeugd nog wordt beheerst. Proefwerken en toetsen worden niet, of nauwelijks gecontroleerd op taalkundige fouten en als ik tegen zoonlief zeg dat ,,me moter is sneller as de zijne" moet zijn ",,mijn motor is sneller dan die van hem" dan krijg ik een blik toegeworpen die een mengelmoes is van onbegrip ( waar heeft die dinosaurus het over) en/of arrogantie, op het moment dat het wel doordringt tot de door msn en sms misvormde hersenen. Vaak uit zich dat als volgt: Ja, dat zeg ik toch ook! Mijn moter is sneller as de zijne!
Ik blijf mij verzetten! Voel mij soms een roepende in een hele verlaten woestijn! Maar als ik zie dat er door diverse mensen zo gereageerd wordt op de topic-starter, dan blijf ik hoop houden!! Er is nog een ondergrondse die zich actief blijft verzetten!
Nederland is voor nederlanders EN medelanders! Geweldig idee!!!
Maar wel graag in de nederland taal, zoals dat ooit eens werd onderwezen! Als ik Ali B, lange Frans, Baas B en kornuiten op tv hoor spreken, dan moet ik nu nog lachen.......en dat wil ik graag zou houden! De gedachte dat ik nog wel eens dezelfde taal zou moeten leren om te overleven heb ik voorlopig nog even uit mijn hoofd gebannen!
Merhaba Mario,Mario2t schreef: Maar wel graag in de nederland taal, zoals dat ooit eens werd onderwezen! Als ik Ali B, l...
Ben jou netterlandsz wel gud? Ikku cheloof jij maakkuh taalfoudje. Folgens mai jij en ikke efe schlegt taal zpreekuh.
Grx 2 u 2,
Ahmed...
hulde aan Mario
# 442