Offroad rijden in noord Frankrijk
Moderator: ghulst
We hebben net weer 3 dagen offroad in noord Frankrijk gereden in de Franse Ardennen met Appie Wagenaar als gids. In deze 3 dagen 480 km gereden en geen enkele last gehad van de Franse gendarmerie, die keken ons alleen glimlachend toe , ook voor de locale bevolking is dit offroad rijden geen enkel probleem, mits je natuurlijk niet als een beest gedraagt. Door de overvloedige regenval van de laatste weken waren de eerste 85 km toch wel erg modderig (na 3½ km dook ik dan ook al van de motor ), waar deze hartpatiënt toch wel erg vermoeid raakte, daarna waren de route’s gemiddeld minder glad en modderig. We hebben in ieder geval weer 3 dagen heel veel lol gehad.
Wij gaan volgende week(1-3 mei)bij Appie de camping onveilig maken. We laten dit keer de koelkast maar thuis, daar kreeg hij vorig jaar bijna een beroerte van
Ben benieuwd hoe het er dan bij ligt, we gaan met de "zware" motoren (r80gs, KTM640 Rally, 2x Africa Twin en een DR600)
Ben benieuwd hoe het er dan bij ligt, we gaan met de "zware" motoren (r80gs, KTM640 Rally, 2x Africa Twin en een DR600)
-
- Contacteer:
Dan kom ik je misschien nog wel tegen Bagger. Ik ga volgende week even een bakkie koffie drinken bij Appie. Ik ben daar om mijn eigen roadbookroutes af te checken.
Minder dB's, meer paden open. www.codegroen.com
Klinkt errug als "mijn" groepie Baggur. Ben ik weer eens onvoldoende op de hoogte van ieders aliassen op het I-netBaGGeR schreef:Wij gaan volgende week(1-3 mei)bij Appie de camping onveilig maken. We laten dit keer de koelkast maar thuis, daar kreeg hij vorig jaar bijna een beroerte van
GS GJ
(R80GS of beter TCS)
Een GS is pas een GS als 'ie smerig is!
Maar dat is ook het hele eieren eten, gedraag je en wees met een kleine groep.Joop schreef: geen enkele last gehad van de Franse gendarmerie, die keken ons alleen glimlachend toe , ook voor de locale bevolking is dit offroad rijden geen enkel probleem, mits je natuurlijk niet als een beest gedraagt.
Ik vind 2 a 4 man meer dan genoeg. Zeker als het stoffig wordt is een groep geen pretje.
Waarom er groepen rondrijden van 6 of meer blijft voor mij altijd een raadsel. De helft van de tijd ben je iemand kwijt
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
Wij gaan aanstaand weekend met zijn 2-en naar N-Frankrijk. Vertrekken vrijdagochtend. Ik heb mijn dB-killer weer teruggemonteerd om het jonge vee niet gek te maken.
Verse Teraflex II gemonteerd dus ik kijk uit naar verse diepe modder!
Noppy
Verse Teraflex II gemonteerd dus ik kijk uit naar verse diepe modder!
Noppy
Jij en Dirty Peet
Zorg dan wel dat je op een aparte kamer slaapt. Hij heeft nogal een reputatie...............die hij volledig waar maakt. Ach je oordoppen in kan natuurlijk ook en je hebt een DB-killer bij je
Have fun
Ik vertrek zondag rond het middaguur, dus we komen elkaar niet tegen denk ik
GS GJ
Zorg dan wel dat je op een aparte kamer slaapt. Hij heeft nogal een reputatie...............die hij volledig waar maakt. Ach je oordoppen in kan natuurlijk ook en je hebt een DB-killer bij je
Have fun
Ik vertrek zondag rond het middaguur, dus we komen elkaar niet tegen denk ik
GS GJ
-
hallo gert - jan
dat is voor het eerst dat ik dat hoor
greetz peet :D
dat is voor het eerst dat ik dat hoor
greetz peet :D
Ik heb het vaker tegen je gezegd, maar jij snurkt er gewoon doorheen