hey, ik heb een paar werken een crossmotor, en vindt dat ik nog niet goed genoeg kan rijden voor op een crossbaan, dus heb ik een crossbaantje in de buurt waar ik samen met iemand anders wat rondjes rijd, maar nu krijg ik wat gezeik met de omwonenden over de herrie enzo.
Wat zijn eigenlijk mijn rechten, want het is een eigen terrein, dus ik zal toch wel wat herrie mogen maken?
en hoe hard ben ik de zak als er politie langskomt?
alvast bedankt, joost
geluidsoverlast
Moderator: ghulst
Noppy, dat mileudelict is geluidsoverlast?Noppy schreef:Je begaat een milieudelict, binnen of buiten je eigen terrein. Een vergunning voor een privé crossterrein wordt niet zo snel gegund!
Noppy
Als het geluidsoverlast is, daar kun je wel wat aan doen.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
steek dempertje die goed dempt, en zorg dat je een milieumat hebt liggen op dat terrein. Als er dan geen geluidsoverlast is,gaan ze ten eerste al niet komen klagen,zie je een ambetante bewoner rij je mooi naar je milieumatje en zet hem op de bok. En ga je vriendelijk vragen wat zen probleem is. als je niet meer dan ???? db maakt op je terrein kunnen ze je niets doen. Maar zou je het toch afraden,je maakt er maar meer en meer mensen bozer op de off-road rijders dan ze al zijn. Als je wilt crossen zit er niks anders op om op crosstereinen te gaan rijden of je rijbewijs te doen en een enduro te kopen.
greetz
greetz
gasgas ec300 2005 (nog steeds maar enkel de onderdelen wegens diefstal)
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300