Dag,
wie rijdt er op een kyoto rond
Ziet er uit als een harde ondergrond band.
Prijzen ongeveer 29 euro voorband en 39 euro achter 18 en 19 inch.
gaan we op kyoto's rijden
Moderator: ghulst
een paar keer geprobeerd
in de ardennen op rotsachtige ondergrond scheuren de noppen af
is wel een leuk bandje voor huis tuin en keuken gebruik, zijn wel vrij snel kaal en hebben niet al veel noppen
maar dat mag ook voor die centen
in de ardennen op rotsachtige ondergrond scheuren de noppen af
is wel een leuk bandje voor huis tuin en keuken gebruik, zijn wel vrij snel kaal en hebben niet al veel noppen
maar dat mag ook voor die centen
-
- Berichten: 111
- Lid geworden op: di sep 21, 2004 15:11
- Locatie: ferwert (noord friesland)
- Contacteer:
M'n oom rijdt op een kyoto, daarmee heb je echt heel veel grip als het heel nat is.
Ik heb al eens met een kyoto-band gereden, ik denk in 2002, toen ik nog een 520 KTM had. De achterband durf ik niet beoordelen, ik kan het me niet herinneren als die goed of slecht was. De voorband dat weet ik nog heel goed. De band ziet er een beetje uit zoals de michelinbanden met de noppen die schuin/dwars geplaatst staan. De band bood formidabele grip in natte omstandigheden en ook in los zand was er geen probleem, maar bij echte harde banen met warm weer gingen de noppen van de zijkant altijd inscheuren en na een tijdje dus ook afbreken. Dat probleem zal zich in zanderige omstandigheden waarschijnlijk niet manifesteren, maar als je richting Ardennen of Frankrijk trekt is dit geen goede band....
Mooi, snelle rakties.
Ik dacht om hem in zuid frankrijk te gaan gebruiken, het ziet eruit als een vrij platte nop, die niet zou bewegen met vrij veel oppervlakte voor hardere ondergrond, maar ze laten het dus op kwaliteit afweten.
Erik, ik denk dat de huidige Kyoto is verandert omdat ik op de foto geen schuine, alleen rechte noppen zie staan. Hij heet Reforzada, en is is hier te bekijken
http://www.mxbanden.nl/
O ja, en zei ik al dat die band goedkoop is
Ik dacht om hem in zuid frankrijk te gaan gebruiken, het ziet eruit als een vrij platte nop, die niet zou bewegen met vrij veel oppervlakte voor hardere ondergrond, maar ze laten het dus op kwaliteit afweten.
Erik, ik denk dat de huidige Kyoto is verandert omdat ik op de foto geen schuine, alleen rechte noppen zie staan. Hij heet Reforzada, en is is hier te bekijken
http://www.mxbanden.nl/
O ja, en zei ik al dat die band goedkoop is
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
De wetgeving in France is wel serieus verstrengd (wet van minister Olin), waardoor motards(endurorijders + quads) eigenlijk alleen nog op wegen mogen rijden waarop in principe een doodgewone personenwagen moet kunnen rijden. Ik weet natuurlijk niet in hoeverre die wet al toegepast wordt, maar de franse motorpers ziet het allemaal vrij zwart in In de laatste 2 nrs van MOTO VERTE staat een en ander uitgelegd.huskie schreef: Ik dacht om hem in zuid frankrijk te gaan gebruiken,
Ik heb die voorband ook gekocht bij hen, maar heb 'm er nog niet op liggen (plaatsgebrek) Moet +/- dezelfde grip hebben als de crossengo.
Btw mijn huidige Trellerborg is ook aan beide zijden langs de noppen ingescheurt.
Btw mijn huidige Trellerborg is ook aan beide zijden langs de noppen ingescheurt.
Wegen? Waar wij gaan zijn geen wegen!
EXC450-R / KLX250
EXC450-R / KLX250
Ik heb deze speciaal voor de hollandse sappige bodem aangeschaft.
Moet goed kunnen lossen.
Rubber is vrij hard, lijkt harder dan de trellerborg of de metzeler.
Zijnoppen zit vrij veel ruimte tussen. Voor een hardere bodem zou ik dit dus niet kiezen , maar ja , wie ben ik?
Ik was toen op zoek naar de Crossengo maar na een telefoontje van Fitters heb ik toch deze genomen ;crossengo zat een wat lange levertijd op (had achteraf dus ook niets uitgemaakt ) .
Die lui adviseren ook prima.
Moet goed kunnen lossen.
Rubber is vrij hard, lijkt harder dan de trellerborg of de metzeler.
Zijnoppen zit vrij veel ruimte tussen. Voor een hardere bodem zou ik dit dus niet kiezen , maar ja , wie ben ik?
Ik was toen op zoek naar de Crossengo maar na een telefoontje van Fitters heb ik toch deze genomen ;crossengo zat een wat lange levertijd op (had achteraf dus ook niets uitgemaakt ) .
Die lui adviseren ook prima.
Wegen? Waar wij gaan zijn geen wegen!
EXC450-R / KLX250
EXC450-R / KLX250
Gewoon een goede band voor een goede prijs ín belgie trek je toch alles aan flarden dus zo goedkoop mogelijk heeft mijn voorkeur en regelmatig een verse
Hehe,
eindelijk die band eens kunnen onderwerpen aan een testje van +/-50Km.
Kruip sluip, harde lange stukken met lang getrokken volgas bochten, modderpaden, akkerland, sloten, boomwortels en noem maar op.
GEWELDIG, ik heb er al vele banden op gehad maar zoveel grip als deze had heb ik nog nooit gehad. En ik heb er al wat versleten in mijn 30 jaren bodemonderzoek.
Zelfs met hard remmen in de bocht geen gekke dingen, waar andere meestal opzij schoven blijft deze mooi op het pad.
Wat me ook verbaasde was dat deze op het harde ook nog zijn mannetje staat , deed niet onder voor mijn trelleborg
In het losse zand nog niet geprobeerd, want daar ben ik absoluut geen fan van.
Ik heb alleen wat meer (veel meer) onbalans op het asfalt (maar daar hoort deze ook niet thuis) en uitbalanceren , nahh........................allemaal gewicht
eindelijk die band eens kunnen onderwerpen aan een testje van +/-50Km.
Kruip sluip, harde lange stukken met lang getrokken volgas bochten, modderpaden, akkerland, sloten, boomwortels en noem maar op.
GEWELDIG, ik heb er al vele banden op gehad maar zoveel grip als deze had heb ik nog nooit gehad. En ik heb er al wat versleten in mijn 30 jaren bodemonderzoek.
Zelfs met hard remmen in de bocht geen gekke dingen, waar andere meestal opzij schoven blijft deze mooi op het pad.
Wat me ook verbaasde was dat deze op het harde ook nog zijn mannetje staat , deed niet onder voor mijn trelleborg
In het losse zand nog niet geprobeerd, want daar ben ik absoluut geen fan van.
Ik heb alleen wat meer (veel meer) onbalans op het asfalt (maar daar hoort deze ook niet thuis) en uitbalanceren , nahh........................allemaal gewicht
Wegen? Waar wij gaan zijn geen wegen!
EXC450-R / KLX250
EXC450-R / KLX250