Nou, motor zowat volledig gereviseerd en de eerste 80km erop zitten. Nou blijft alleen het gas nog hangen. Nouja, hangen. Als je stopt dan loopt de motor hoog stationair, na een seconde of 15 dan zakt hij terug naar een normaal toerental. Het is niet overdreven storend, maar dit deed hij niet voor zijn 'grote beurt' (achteraf misschien beter een nieuwe kunnen kopen, maarja nu weet je wel wat je hebt ) .
Carburateur is schoongemaakt, nieuwe gasschuif en duw stangetje van de acceleratiepomp is goed gangbaar gemaakt. Gasschuif zit goed erin.
Foto's grote beurt:
http://gereidsjap.xs4all.nl/gallery/vie ... 400&page=1
Gas blijft ff hangen ....
Moderator: ghulst
-
- Berichten: 2183
- Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
- Locatie: In de buurt van Arnhem
- Contacteer:
Of het luchtfilter/intake box niet goed zitten op de carburateur
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
Mengselregelschroef een stukje verder (kwart/halve slag) verder uitdraaien.
Deze regelt het stationair mengsel als dit te mager staat heb je dit effekt ook.
Groeten Jan Willem
Deze regelt het stationair mengsel als dit te mager staat heb je dit effekt ook.
Groeten Jan Willem
Vallen, opstaan en weer doorgaan...
-
- Berichten: 31
- Lid geworden op: ma jun 06, 2005 18:51
Misschien de powervalve die blijft hangen, heb dat ook voorgehad.
Greetz
Greetz
Volgens mij rijdt (of probeert in ieder geval te rijden ) Ger nog steeds z'n gele 426 viertakkie, dus powervalve en andere tweetaktverschijnselen = n.v.t.
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Correctie Sjokske: gele 400 viertakkie (Yamaha YZF400 van '98).Sjokske schreef:Volgens mij rijdt (of probeert in ieder geval te rijden ) Ger nog steeds z'n gele 426 viertakkie
En... hij rijd (weer goed), alleen nog dat najengelen van het gas zien kwijt te raken.
Ride light, ride fun, ride 2-stroke....