Manual KTM 400/620 (EXC, RXC, EGS) BJ 1995

gratis adverteren voor particulieren

Moderator: ghulst

Plaats reactie
grootsmit
Berichten: 45
Lid geworden op: zo jun 09, 2002 22:34
Locatie: Amsterdam

Hoi KTM rijders,

Ik vond in de kast de volgende Manual (1995):
- KTM Motor 400/620 LC4 met balansas (EXC, RXC, EGS, DUKE)
- KTM chassis 350/400/620 (SX, Super competition, Exs, Egs)

Het betreft twee duitstalige Manual's. Hierin alle onderdeelnummers, schema's enz. Perfect voor de zelfsleutelaar.

Heb je interesse?

Groet Patrick
Zot
Berichten: 914
Lid geworden op: ma jun 10, 2002 22:27
Contacteer:

Vooral de onderdeelnrs. zijn voor mij belangrijk. Als het onderdelen documentatie is ben ik zeer geintresseert.

Ro
Afbeelding
mmrizio
Berichten: 348
Lid geworden op: wo jan 22, 2003 21:45
Locatie: Woerden (Ut)

Als je onderdeelnummers zoekt voor alle KTM's van tussen '92 en '99 heb ik ook nog wel een programmatje voor je.

Een foto, gegevens, exploded views (ploftekeningen voor de Belgen?) met onderdeelnummers en een prijslijst.

Het pakket heb ik gedownload van internet, maar zowel het pakket en de prijzen komen erg bekend voor als je wel eens bij de dealers bent geweest. Installatie is me gelukt op Windows 98, niet op Windows 2000.

Als iemand ruimte (350MB) heeft op een server kan ik 'm daar wel even neerzetten zodat-ie gedownload kan worden. Tenzij rechthebbenden op het pakket daar bezwaar tegen maken uiteraard :-)

Maurice
Maurice

I'm not paranoid... Everybody *is* following me!
Zot
Berichten: 914
Lid geworden op: ma jun 10, 2002 22:27
Contacteer:

Als je het zou kunnen branden zou ik zeer erkentelijk zijn. Ik zit niet te gek ver bij je vandaan, dus kom ik het wel halen. Mits alles legaal is natuurlijk :)
Mijn meel adres staat in het profiel.

Groeten, Ro
Afbeelding
Gebruikersavatar
Kees
Berichten: 329
Lid geworden op: di jun 11, 2002 10:32

mmrizio,

Misschien kun je de link geven waar je het gedownload hebt ?
mmrizio
Berichten: 348
Lid geworden op: wo jan 22, 2003 21:45
Locatie: Woerden (Ut)

Ik heb 'm gedownload van een zweedse site met supermotard filmpjes (lekker duidelijk!). De link staat hopelijk nog op de PC van m'n werk, niet verder vertellen. Als ik 'm nog kan vinden en hij doet het nog post ik 'm wel ff.

De file kwam ik ook op Kazaa of één van die andere sharing netwerken tegen, dus daar kun je ook zoeken. Maar ik kan 'm ook wel ergens posten als daar behoefte aan is, en iemand ruimte beschikbaar heeft. Zelf deel ik een ADSL basic lijntje met de buren, dus doorsturen is geen probleem, maar niet individueel aan de hele wereld: het gaat om ruim 300 MB.

Liever een goed buur....

Maurice
Maurice

I'm not paranoid... Everybody *is* following me!
mmrizio
Berichten: 348
Lid geworden op: wo jan 22, 2003 21:45
Locatie: Woerden (Ut)

De link kan ik niet meer vinden. Ik hoop dus dat er iemand ruimte op een server beschikbaar heeft... Laat het svp even weten.

Overigens is voor informatie ook beschikbaar op http://www.ktminfo.com/partscat/Catalog ... rchLevel=1

Voor onderdeelnummers kun je daar ook goed terecht.

Maurice
Maurice

I'm not paranoid... Everybody *is* following me!
Jo VdB
Berichten: 1718
Lid geworden op: wo jun 05, 2002 22:20
Locatie: Midden-Limburg (België)

Plaats reactie