Yoshimoto Turkije

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

Jan :)

Het is hier heel erg leuk en we hebben veel plezier , mooi weer en leuke ktmekes , prachtige bergen , kortom geweldig.
Sjokske

Ik heb al drie van die Wannabee-Turkies gesignaleerd op het forum vanuit Turkije.
Is het niet zwaar genoeg of zo omdat jullie nog fut over hebben :twisted:
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
huskie

Ja, daar lijkt het op. Ze hebben nog fut genoeg om ons een beetje te lopen zieken. :wink:
Jongens, ga liever wat meer kilometers maken, is ook goed voor jullie buikies.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
adje

Niet zo`n klein beetje jaloers.... :twisted: :lol:
Veel kılometers en dan al you can eat... werkt niet voor de buıkjes :wink:
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
speedphreax

huskie schreef:Ja, daar lijkt het op. Ze hebben nog fut genoeg om ons een beetje te lopen zieken. :wink:
Jongens, ga liever wat meer kilometers maken, is ook goed voor jullie buikies.
Nog meer kilometers? We hebben vandaag potdomme twee routes gereden. Dus twee dagen routes op 1 dag. We zijn gewoon zo goed! De buik blijft overigens. Ad haalt 4 keer toetjes want het is All Inclusive
Houten Klaas

Ad denk je wel aan je gewicht. :twisted:
Sjokske

Ad past zich aan z'n nieuwe Honda aan, is ook zwaarder dan vorige modelleke :twisted: (ook al zegt hij daar niets van te merken, geldt misschien ook wel voor z'n eigen gewicht :oops: )
En dan moet (eigenlijk mag) hij over een paar weken ook weer naar het land van de grote hamburgers, steaks en konten 8)
huskie

Ik hoor het alweer, het is bij jullie een groot feest :D
Begrijp ik, dat jullie op jullie eigen moto's rijden?
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Jacdesert
Contacteer:

huskie schreef:Ik hoor het alweer, het is bij jullie een groot feest :D
Begrijp ik, dat jullie op jullie eigen moto's rijden?
Nee natuurlijk niet , hoe moet je die in je bagage meenemen , we hebben huur KTM s EXC 450 van 2005 en 2006 , allemaal op nieuw rubber begin van de week , en een gids en twee monteurs , wat wil je nog meer , o ja , ook nog een 5 sterren hotel met alles er op en eraan en all inclusive , eten en drinken wat je wilt , van smorgens vroeg tot savonds laat en dat kost helemaal niks extra , kortom gewoon doen.
Woestijn is fijn !!!
Jacdesert
Contacteer:

Sjokske schreef:Ad past zich aan z'n nieuwe Honda aan, is ook zwaarder dan vorige modelleke :twisted: (ook al zegt hij daar niets van te merken, geldt misschien ook wel voor z'n eigen gewicht :oops: )
En dan moet (eigenlijk mag) hij over een paar weken ook weer naar het land van de grote hamburgers, steaks en konten 8)
Sjokske , ook jij zou je hier wel thuisvoelen , maar ik denk niet dat je het voor elkaar krijgt om meer te eten en drinken als Adje.
Woestijn is fijn !!!
huskie

Jac TTR600 schreef:
Nee natuurlijk niet , hoe moet je die in je bagage meenemen
Jammer, dan wordt het stuk minder leuk, toch?
Ik heb "iets" met mijn motor, dat ik het liefst horizonten wil verkennen op mijn eigen ros.
Noem het emotie, noem het "dom" :lol:

Btw ik had het kunnen weten ivm het verhaal over jullie handbagage :wink:
Maar ik raakte in de war, toen jullie het Adje gingen kwalijk nemen dat hij zoveel at omdat z'n huidige motor zo zwaar was geworden, dus dacht ik....bla bla sorry zal beter opletten voortaan... niet :wink:
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
mech

:D Adje op een KTM! Krijgt hij na al die jaren toch nog een echte motor :D
Sjokske

mech schreef::D Adje op een KTM! Krijgt hij na al die jaren toch nog een echte motor :D
Right between the eyes :lol:
Zot
Contacteer:

Ik ben vet jalours.

Nogmaals, doe ze de groeten van Ro en familie.
Afbeelding
Jacdesert
Contacteer:

Sjokske schreef:
mech schreef::D Adje op een KTM! Krijgt hij na al die jaren toch nog een echte motor :D
Inderdaad BULLSEYE , toch heeft hij het naar zijn zin op de KTM , vandaag hebben we een EXTREME klim gehad en Adje is de enigste die boven is gekomen zonder hulp van anderen , dus hij krijgt steeds meer vertrouwen in deze Oostenrijkse krachtpatser , en extreme is hier dus echt extreme , Jos en ik hebben denk ik ieder 3 liter vocht verloren op dit klimmetje.
Woestijn is fijn !!!
Jacdesert
Contacteer:

huskie schreef:
Jac TTR600 schreef:
Nee natuurlijk niet , hoe moet je die in je bagage meenemen
Jammer, dan wordt het stuk minder leuk, toch?
Ik heb "iets" met mijn motor, dat ik het liefst horizonten wil verkennen op mijn eigen ros.
Noem het emotie, noem het "dom" :lol:

Btw ik had het kunnen weten ivm het verhaal over jullie handbagage :wink:
Maar ik raakte in de war, toen jullie het Adje gingen kwalijk nemen dat hij zoveel at omdat z'n huidige motor zo zwaar was geworden, dus dacht ik....bla bla sorry zal beter opletten voortaan... niet :wink:
Toch kun je rustig zo'n KTM berijden , na een dagje voelt hij/zij als je eigen motor , en er zijn monteurs bij voor eventuele aanpassingen.
Woestijn is fijn !!!
adje

Jac TTR600 schreef:
Sjokske schreef:
Inderdaad BULLSEYE , toch heeft hij het naar zijn zin op de KTM , vandaag hebben we een EXTREME klim gehad en Adje is de enigste die boven is gekomen zonder hulp van anderen , dus hij krijgt steeds meer vertrouwen in deze Oostenrijkse krachtpatser , en extreme is hier dus echt extreme , Jos en ik hebben denk ik ieder 3 liter vocht verloren op dit klimmetje.
Toch heb ik met mijn Japanse liefde meer vertrouwen en met die extreme klim had ik dan zeker nog gemakkelijker naar boven gereden ( ook omdat er de Rekluse in zit uiteraard )
Ik heb geen vocht verloren op die klim en dat is maar goed ook want ik heb geen camelbag op mijn rug hangen want dat ding zit mij altijd in de weg.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
Sjokske

Wij hebben afgelopen zondag ook EXTREME gereden (volgens de aanvoereder), klimmetjes gedaan, diepe Goolse wateren (sloten :lol: ) onder aanvoering van de Ake(te)la(aars).
Hoogste klim ................ pakkumbeet toch gauw een meterke of 10 :oops:
Was er wel eentje bij die nu eindelijk de naam Taludrijders snapt.
Jacdesert
Contacteer:

Sjokske schreef:Wij hebben afgelopen zondag ook EXTREME gereden (volgens de aanvoereder), klimmetjes gedaan, diepe Goolse wateren (sloten :lol: ) onder aanvoering van de Ake(te)la(aars).
Hoogste klim ................ pakkumbeet toch gauw een meterke of 10 :oops:
Was er wel eentje bij die nu eindelijk de naam Taludrijders snapt.
Phoe Phoe , 10 meterkes , ja das echt iets voor de thuisblijvers , wij doen er iets meer , meterke of 2000 , btw , Bockerijde kunde hier ook , er lopen er genoeg , maar een turkse piza smaakt toch ook wel prima.
Vandaag ( zaterdag 26 graden ) en weer prachtig en EXTREXTREME gereden.
Woestijn is fijn !!!
huskie

Jac TTR600 schreef:
Phoe Phoe , 10 meterkes , ja das echt iets voor de thuisblijvers
Poeh hee, die 10 meter zijn waarschijnlijk steiler. dan die 2000 in turkey :twisted: :wink:
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Jan :)

huskie schreef:
Jac TTR600 schreef:
Phoe Phoe , 10 meterkes , ja das echt iets voor de thuisblijvers
Poeh hee, die 10 meter zijn waarschijnlijk steiler. dan die 2000 in turkey :twisted: :wink:
Maar die 10 meter was natuurlijk wel zonder sneeuw....
Op de top van die 2000 meter lekker door een halve meter sneeuw lopen ploegen :D

Jac TTR600 jij hebt de foto's ;) Ga je de thuisblijvers nog lekker maken?
Sjokske

huskie schreef:Poeh hee, die 10 meter zijn waarschijnlijk steiler. dan die 2000 in turkey :twisted: :wink:
Uiteraard, en we hebben die helling zo'n 200 keer genomen, dus aantal hoogtemeters is hetzelfde 8)
speedphreax

De thuisblijvers mogen zichzelf wat mij betreft voor de gek blijven houden met hun 10 metertjes hoge zandheuvel met best wel enge boomwortel erin maar ik vond het in ieder geval geweldig.

Kwa ondergrond en omstandigheden is het iets heel anders dan NL dus voor iemand als ik, die nog nooit op een rotsachtige ondergrond had gereden, was het zeker allemaal erg leuk en nieuw. Ik vond het ook erg gevarieerd : Kronkelende hogesnelheids zandpaden met onoverzichtelijke bochten, bergwegen met haarspelden gemaakt van losse rotsblokken, enge geitenpaden met grote vastzittende rotsblokken, mooie singletracks met grippige bosgrond en keien. Maar vooral alles zo uitdagend als je het zelf wilt hebben.

Ik denk dat we met Chris, met zijn engelse humor en duitserhaat, ook de perfecte gids voor onze groep hadden. Ik had echt de indruk dat hij z'n programma aan onze wensen probeerde aan te passen maar dat kan ook betekenen dat hij zelf de zogenaamde 'Extreme routes' het leukste vond. Alleen was Jac op sommige momenten wat minder blij met de (door ons stiekem) gekozen routes maar ik denk dat hij achteraf toch blij is dat hij ze overwonnen heeft. Of niet dan?

Al met al een erg leuke week gehad en ik denk dat ze me daar nog wel een keer terugzien.
Zot
Contacteer:

Lekker stelletje zijn jullie. Ons een beetje lekker zitten te maken en dan geen foto's posten?
Afbeelding
JBassie
Contacteer:

Zot schreef:Lekker stelletje zijn jullie. Ons een beetje lekker zitten te maken en dan geen foto's posten?
Ik heb al vernomen dat er een DVD is gemaakt en er uiteraard foto's zijn geschoten. :D

Dus er zal wel wat gepost of gelinkt worden, dat is wel jullie plicht :D
Plaats reactie