Hey
Ik heb weer es een vraagje.
Ik was vandaag aan het crossen en toen voelde ik de motor schokken. Ik zelf denk dat dit komt doordat mijn ketting niet genoeg was opgespand en hierdoor ging klapperen. Kan dit kloppen? Hij schoot ook een paar keer uit de versnelling. Kan dit ook komen doordat de ketting te slap hing?
gr rj
ketting
Moderator: ghulst
-
- Contacteer:
Zitten er nog tanden op de tandwielen , er zijn overgens meer merken waar de bak van stuk gaat.
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
suzuki doet dat ook nogal eens graag , vlugger als een yamaha zelfs.Rudy schreef:Zitten er nog tanden op de tandwielen , er zijn overgens meer merken waar de bak van stuk gaat.
St-service onderhoud revisie motorblokken-veering
-
Het is een honda cr 125 van 2001
-
nou schokken doet hij niet meer.
maar hij springt nog wel uit de versnelling( 3 en/of 4). ik heb alleen nog niet zoveel ervaring met het blok van een crossmotor ( wel met brommer ) nu vroeg ik me af is het wel verstandig om zelf mijn blokje uit elkaar te gaan halen? je moet et tog een keertje lere niet?
maar hij springt nog wel uit de versnelling( 3 en/of 4). ik heb alleen nog niet zoveel ervaring met het blok van een crossmotor ( wel met brommer ) nu vroeg ik me af is het wel verstandig om zelf mijn blokje uit elkaar te gaan halen? je moet et tog een keertje lere niet?