wat is er fout

Oeverloos ouwehoeren of gewoon napraten over de laatste rit kan hier. (zelf voor het bier zorgen)

Moderator: ghulst

Plaats reactie
4t huskie

ik vind dat ik een volgens mij verkeerde houding heb of denk ik het maar
het zal mel aan mij liggen wat doe ik verkeerd :?:
geen zever aub :twisted:

Afbeelding
husqvarna te570
adje

hoezo wat doe ik verkeerd ?
iedereen heeft een eigen rijstijl , dus jij ook.
je staat misschien een beetje '' gedrongen '' op je motor maar dat kan dus ook je rijstijl zijn.
p.s. is dit de crossbaan van lommel??
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
4t huskie

ja het is op het parkoer van lommel den donderdag
husqvarna te570
huskie

Hoe zeker voel je jezelf met springen?
Het ziet er "een beetje" verkrampt uit.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
4t huskie

ja het is nog mo den 10 keer dak gaan crosse en daar had ik nog nooit gereden ik rij ok nog maar een goei jaar enduro
heb ge mischien enkele tips
husqvarna te570
Rudy
Contacteer:

Enige wat ik tegen 4-takt husky gezegt heb ik dat ik vind dat hij redelijk ver naar achter hangt. Maar ik denk dat dat voornamelijk komt door het redelijk zware 4-takt blok.
huskie

Ach, 4t huskie, dan is het gewoon een kwestie van meer rijden. en natuurlijk veel springen. Dan komt het allemaal goed.
Maar zó af en toe goede raad krijgen, doet ons allen goed, dus vraag rond de baan gewoon of ze eens op je willen letten met rijden. Dan hoor je het direct wat men ervan vindt. Een foto is echt te weinig.
Rijdt eens voor iemand een rondje en dan omwisselen en achter een betere rijder gaan rijden. Altijd goed voor je. Zo doe ik het ook, natuurlijk doe ik het stiekum. Niemand wil mij wat leren omdat ik een "potentiele"kampioen ben :lol:
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Sandman79

Rudy schreef:Enige wat ik tegen 4-takt husky gezegt heb ik dat ik vind dat hij redelijk ver naar achter hangt. Maar ik denk dat dat voornamelijk komt door het redelijk zware 4-takt blok.
Hij hangt daar wat ver naar achter, maar ik vind zn houding dr op die springbult niet slecht: voor wie de situatie kent, dit is overduidelijk de eerste springbult na start-finish in Lommel. Direct na deze afsprong volgt een sprongetje op een plateauke... Het gat gevormd door deze sprong wat 4T Huskie hier neemt en de volgende is voor mij persoonlijk 1 van mn 3 zwakke punten op deze omloop: als het droog is is het mul zand, en valt het nog mee... maar dit is zowat het diepste punt van de hel omloop , dus als er modder /plassen zijn is het juist daar, en je wilt niet dat je voorwiel zich daar wat ingraaft...

Mn andere 'zwakke punten' zijn de haarspeld na start-finish en de 'chicane' rond de bomen achter op de omloop Als iemand hier tips voorheeft? Graag hoor.

Trouwens mijn machine is bijna uit de winterslaap, Rond Donderdag steekt hem terug ineen, met verse oliekeerringen op de voorvork... en dan ga ik ook eens naar Lommel :)
Sandman79

1 opmerking nog even toevoegen, probeer op voorhand duidelijk je lijn te kiezen, nu ben je hem precies wat aan het veranderen... op een lastig punt... :)
4t huskie

sandman ben je zeker dat je er gaat rijden donderdag ik kom mischien ook als het weer goed is en als de pist geschoven is (het weer word al een probleem en een vlakke pist ook denk is een zaterdag pas vlak getrokken :( en ze hebben de bergen zeer stijl gelegt kan ik u al vertellen :lol:
husqvarna te570
Sandman79

Neen donderdag nog niet. donderdag steek ik de motor weer olledig in elkaar... maar (hangt van het weer af) zeker komenbd weekenbd of de week daarop.

Het interesseert me niet zo of de piste is rechtgetrokken, in de wedstrijd ligt het nog zwaarder... en de spingbulten steiler? :s Na ja, we zien wel ;)

Ik zal hier zeker en vast posten wanneer ik ga. Verwacht van mij wel niet te veel he ;). Heb verleden jaar klierkoorts gehad en het is al bijna 9 maanden geleden dat ik nog eens fatsoenlijk heb getraind... De eerste keer gaat voornamelijk zijn om me een beetje terug 'los' te rijden, en e kijken waar ik het meest moeite mee heb terug :). De kans ois trouwens groot dat als ik ga, mn Pa ook gaat :) 52 and still soldiering on... respect ... :)
Plaats reactie