TE KOOP , NIEUWE EXEL VELGEN , 18 EN 21 INCH , ZWART GEANNOD

gratis adverteren voor particulieren

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Jacdesert
Contacteer:

Te koop , zwart geannodiseerde Exel velgen , 18 en 21 inch , 36 spaaks , ze pasten niet op mijn TTR dus vandaar zijn ze weer te koop , beller is sneller , 06 - 29538825 prijs , 100 euro voor de twee. ( heb ik er ook voor betaald )
Woestijn is fijn !!!
huskybotje

Kwam laatst een post tegen van iemand die deze velgen aanbood nadat hij ze had klaargemaakt voor zijn husky. Waren ook direct weer verkocht.
Als dit om dezelfde velgen gaat heb je ze bij deze verkocht. Laat me even weten of ik gelijk heb. Neem ik contact met je op :P
stimpie

huskybotje schreef:Kwam laatst een post tegen van iemand die deze velgen aanbood nadat hij ze had klaargemaakt voor zijn husky. Waren ook direct weer verkocht.
Als dit om dezelfde velgen gaat heb je ze bij deze verkocht. Laat me even weten of ik gelijk heb. Neem ik contact met je op :P
gelijk heb je
St-service onderhoud revisie motorblokken-veering
Jacdesert
Contacteer:

VERKOCHT AAN HUSKYBOTJE.
Woestijn is fijn !!!
erwindob

Heeft een TTR geen 36 spaken?
Jacdesert
Contacteer:

Erwin ,
Jawel , echter de hoek waarin de spaken staan is bepalend of een velg wel of niet te gebruiken is , de velgen kwamen van een Husky en dat is het enigste merk wat anders is tov de rest ( Yamaha , Honda , KTM etc etc.) Ik dacht goedkoop uit te zijn , helaas het pakte anders uit , bij Haan Wheels toch twee nieuwe velgen gekocht ( Zwarte Exels ) , met roestvrijstalen spaken en gelijk de wiellagers laten vervangen , ik was Euro 500 kwijt , maar dan heb je ook wat. De oude velgen zaten onder de Belgische deuken en met de Touareg Rally in het vooruitzicht ( ja , ik heb al ingeschreven ) moet het er toch allemaal puik bijstaan.
Groeten , Jac
Woestijn is fijn !!!
Plaats reactie