Gezocht: "stimpie's trial-revisie" topic

voor alle (rij) technische vragen en antwoorden

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Estivie
Contacteer:

Ik zit me suf te zoeken naar het verslagje van Stimpie/Tim zijn revisie aan z'n trialmotor.

Ofwel ben ik niet goed meer bij m'n verstand en heeft dat topic nooit bestaan, of anders kan ik het niet meer vinden.

Er stonden in elk geval plaatjes bij en ik herinner me dat er wat problemen waren voordat te nodige lagers binnen waren bij de motorzaak... :?

Grtz

Stijn
Montesa Cota 315R
stimpie

stijn ik denk dat je nog goed bij je verstand bent hoor , want dat topic heeft nog bestaan :lol:
maar iemand vertelde mij dat het forum gehackd was ofzo iets en er wat topics weg waren.

moet ik de plaatjes er nog een opzetten ofzo?
Estivie
Contacteer:

stimpie schreef:stijn ik denk dat je nog goed bij je verstand bent hoor , want dat topic heeft nog bestaan :lol:
Gelukkig :D
stimpie schreef: moet ik de plaatjes er nog een opzetten ofzo?
Nee hoor joh, da's weer een hoop werk & ik was ook een beetje op zoek naar het hele verhaal rond de revisie (wat er wel/niet goed meer was) enz.... Toch bedankt voor het aanbod 8)

Niks aan te doen, weg is weg!

Groeten

Stijn
Montesa Cota 315R
stimpie

Estivie schreef:
stimpie schreef:stijn ik denk dat je nog goed bij je verstand bent hoor , want dat topic heeft nog bestaan :lol:
Gelukkig :D
stimpie schreef: moet ik de plaatjes er nog een opzetten ofzo?
Nee hoor joh, da's weer een hoop werk & ik was ook een beetje op zoek naar het hele verhaal rond de revisie (wat er wel/niet goed meer was) enz.... Toch bedankt voor het aanbod 8)

Niks aan te doen, weg is weg!

Groeten

Stijn
alles was nog goed buiten de krukas lagers , want die hadden wat speling. en de kopeling die begon erg te slippen als hij warm was . maar dat is allemaal gemaakt .
stimpie

hier zijn de fotos dan eindelijk van mijn sherco blokje
enjoy
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

hier ook nog wat foto's van een yz125 '02 blokje (krukas lagers waren aan vervanging toe)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

en hier nog wat foto's van een rm 125 '99 blokje ( tandwielen 2de versneling moesten vervangen worden + schakelvork en ook maar meten een nieuwe zuiger )

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
zo dat is het zowat
Plaats reactie