Ik had een helm besteld bij crossen.be, namelijk de Kombat Racing van ONE voor de prijs van 148.31€. Na meermaals contact over het feit dat hij de helm op voorhad had in mijn maat voor de aangegeven prijs naar ginder gereden (1 uur rijden vanuit Leuven).
Ginder aangekomen blijkt dat hij het desbetreffende model helm niet had liggen. Bij mijn vraag waarom hij deze niet had liggen terwijl hij beweerde dat hij deze wel had liggen zei hij me: "Nou, ik dacht dat u deze ook wel mooi zou vinden..." NIET DUS
Ik kijk achter op de helm, daar staat op 175€, ik vraag hem hoe het komt dat die prijs die erop staat zoveel hoger staat. "Oh, maar die helm kost 180€ hoor" OP INTERNET STAAT HIJ DUS VOOR 148.31€
Nadat ik hem zei dat ik mijn bestelde helm wou hebben voor het door hem vooropgestelde bedrag zei hij me dat dit niet mogelijk was. Maar hij kon me wel een Lazer helm verkopen (mat zwart, hetgeen ik wou) voor 210€.
Nu kom ik hier thuis, kijk op het internet: PRIJS 105€
WAT IS DIE JONGEN BEZIG????
In mijn ogen is heel www.crossen.be één grote oplichterij...
-Als je vraagt of iets op stock is, word je belogen en krijg je achteraf een stom antwoord van "Ik dacht dat u dit ook wel mooi zou vinden..."
-De prijzen die online staan, mag je in sommige gevallen zelfs maal 2 doen opdat ze juist zijn !!!
DIT KAN VOOR MIJ NIET DOOR DE BEUGEL !!!
een kwade pHreaC
ps: als je hem mailt krijg je na een half uur antwoord, terwijl hij beweert dat hij geen internet heeft in de zaak om de prijzen na te zien !!MAGIC!!
WWW.CROSSEN.BE : BENDE OPLICHTERS
Moderator: ghulst
Als je denkt dat je er bedrogen wordt, dan dien je toch gewoon on-line klacht in bij de Federale OverheidsDienst (FOD) van Economische Zaken... Doe ik ook, en met succes !
Jo VdB
Jo VdB
-
Goed zo! Aanpakken dat soort schorem.
Prijzen staan dus op het internet zonder rekening te houden met btw en zakgeld van de verkoper...Als je dus belt, expliciet vermelden dat je prijs MET btw wil=> even vragen hoeveel erbij komt...dan naar daar gaan en zeggen wat hij moet bestellen...
Dan komt alles wel in orde (hoop ik)
Dan komt alles wel in orde (hoop ik)
Die man kon me een wr verkopen voor een ongeloofelijke prijs!! Leverde zelfs aan huis (voor hem toch een goeie 160km)....
Omdat ik nu een goede dealer heb die me steeds bijstaat (ook al vraag ik enkel dingen) en door de ongeloofelijk (te) lage prijs ben ik er niet verder op ingegaan ..... Op het gevoel af leek het gewoon niet echt pluis.....
Greetzzzz
Omdat ik nu een goede dealer heb die me steeds bijstaat (ook al vraag ik enkel dingen) en door de ongeloofelijk (te) lage prijs ben ik er niet verder op ingegaan ..... Op het gevoel af leek het gewoon niet echt pluis.....
Greetzzzz
-
Op de site staat:
Alle prijzen in deze website zijn incl. 21% BTW.
dus die pippo moet u die helm verkopen aan het bedrag dat op de site staat...
Klacht indienen lijkt me plausibel hier
dus die pippo moet u die helm verkopen aan het bedrag dat op de site staat...
Klacht indienen lijkt me plausibel hier
En zelfs al stond dat er niet, dan nog is de wetgeving dwingend,nl. prijzen voorgesteld van kleinhandel aan particulier zijn altijd geacht inclusief BTW te zijn...DirtFreak.Q schreef:Op de site staat:
Jo VdB