600MB plus, als ik het me goed kan herinneren.
Wat snap je dan niet aan BitTorrent?
Noppy
MX vs ATV Unleashed demo link!
Moderator: ghulst
Ik heb het door een kameraad laten downloaden. Maar nu heb ik 495 MB, en 36 bestanden. Het eidigt allemaal op .r34, .r12 ofzo.
Maar als ik het enigste .rar bestand uit wil pakken moet ik het bestand rld-mxat.r00 hebben.
Dus ik vermoed dat ik meer bestanden met hebben, van .r00 t/m r.99 ofzo..
Maar als ik het enigste .rar bestand uit wil pakken moet ik het bestand rld-mxat.r00 hebben.
Dus ik vermoed dat ik meer bestanden met hebben, van .r00 t/m r.99 ofzo..
Honda xr250r '88
MX Madness 2 is de voorloper van MX Vs ATV unleashed, maar dit wist je al neem ik aan?Noppy schreef:MX Madness 2 staat nu met 29 bonustracks ook op Mininova. Is maar 3.4 GB.
Ben nu bezig hem te downloaden op de PC van mijn zoontje; die is nu wel uitgestudeerd op de demoversie.
Noppy
Yep,
Dat weet ik, maar toch vind ik MM realistischer en Unleashed wat 'simpeler'. Ik kan het niet éxact onder woorden brengen, maar mijn zoontje denkt er ook zo over en daar gaat het tenslotte toch om?
Ik ben heel erg benieuwd hoe de endurotracks van MM2 eruit zullen zien. Die quadraces en bick truck races van U kunnen me gestolen worden, helaas...
Bedankt voor je reactie.
Nop
Dat weet ik, maar toch vind ik MM realistischer en Unleashed wat 'simpeler'. Ik kan het niet éxact onder woorden brengen, maar mijn zoontje denkt er ook zo over en daar gaat het tenslotte toch om?
Ik ben heel erg benieuwd hoe de endurotracks van MM2 eruit zullen zien. Die quadraces en bick truck races van U kunnen me gestolen worden, helaas...
Bedankt voor je reactie.
Nop
Heb een maandje of drie geleden MM2 bij de Intertoys gescoord voor € 1,99. Moet toch zeggen dat ik (heb alleen de demo nog maar, fijne collega is geïnstrueerd de complete versie te downloaden) MX vs. ATV er een stuk beter vind uitzien, en ook de besturing van de motoren (maken van whips bij sprongen e.d.) vind ik een aardige vooruitgang.
MM2 heb ik wel zo'n beetje gehad, zelfs in de Hard-mode sleur ik aardig wat prijzen mee naar huis (dit in tegenstelling tot de werkelijkheid )
MM2 heb ik wel zo'n beetje gehad, zelfs in de Hard-mode sleur ik aardig wat prijzen mee naar huis (dit in tegenstelling tot de werkelijkheid )
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Gisteren "toevallig" MCM2 weer eens aangeslingert, maar ben toch weer terug op MXvsATV, stuurt wat "realistiser" en ziet er toch wat beter uit.
Its all in the game
Its all in the game
Wegen? Waar wij gaan zijn geen wegen!
EXC450-R / KLX250
EXC450-R / KLX250
Via Ebay voor niet te veel geld MX vs. ATV besteld in Engeland (pondje of 11 excl. verzendkosten à pondje of vier), ontvangen uit New Jersey U.S. en complete bedrukking op CD-hoes in Russisch (Oekraïne vermoed ik). Verzonden door Curry-liefhebber zo te zien aan naam afzender.
Toen ik de CD binnenkreeg het gevoel gekregen in m'n sterretje genomen te zijn, want thuis op de opvouwcomputer met geen mogelijkheid aan de gang te krijgen, ook niet na installeren/updaten van Windows Service Pack. Op m'n werk echter geen probleem, spel werkt gewoon goed (maar pjoeterke op m'n werk is wel te vergelijken met fabrieks-TM óf KTM óf Honda óf Yammie óf ......vul maar in, supersnel en toffe videokaart).
Volgens het fijne forum http://www.mxvsatvcentral.com/forums/ in veel gevallen problemen met spel afspelen op laptops i.v.m. videokaart-aangelegenheden.
Iemand met dezelfde ervaringen ? Of tips om spel toch aan de gang te krijgen thuis op d'n opvouwer (tip : optie nieuwe computer kopen valt af )
Bij de weg : met Motocross Madness 2 totaal geen problemen op laptopke
Toen ik de CD binnenkreeg het gevoel gekregen in m'n sterretje genomen te zijn, want thuis op de opvouwcomputer met geen mogelijkheid aan de gang te krijgen, ook niet na installeren/updaten van Windows Service Pack. Op m'n werk echter geen probleem, spel werkt gewoon goed (maar pjoeterke op m'n werk is wel te vergelijken met fabrieks-TM óf KTM óf Honda óf Yammie óf ......vul maar in, supersnel en toffe videokaart).
Volgens het fijne forum http://www.mxvsatvcentral.com/forums/ in veel gevallen problemen met spel afspelen op laptops i.v.m. videokaart-aangelegenheden.
Iemand met dezelfde ervaringen ? Of tips om spel toch aan de gang te krijgen thuis op d'n opvouwer (tip : optie nieuwe computer kopen valt af )
Dat vind ik nou ook. Vooral als je het zicht van de zijkant neemt in de whoops, prachtig gewoon. Heel die motor en mannetje reageren zo mooi mee!gassen schreef:Gisteren "toevallig" MCM2 weer eens aangeslingert, maar ben toch weer terug op MXvsATV, stuurt wat "realistiser" en ziet er toch wat beter uit.
Its all in the game
MCM2 was ook mooi, en heb wel meer dan 100 van die zelfgemaakte banen (gedownload van www.mcmfactory.com enz) Maar vind dat spel nu gewoon achterhaald.
Voor diegenen die trouwens in MX vs ATV ook Suzuki en Yamaha en KTM fabriekmotren willen hebben. Dan moet je even met programma Textpad downloaden
http://www.download.com/TextPad/3000-23 ... g=pdp_prod
En dan moet je common.pak (in data files) met textpad openen en dan de zoekfunctie gebruiken en zoeken naar: MX and ATV specifications. En daar voor elke motor die je wilt de ; weghalen. Succes!
Daar heb ik dus ook wel wat aan, aangezien MX vs. ATV thuis niet werkt, dan maar nieuwe banen rijden op MCM2Guillaume schreef:en heb wel meer dan 100 van die zelfgemaakte banen (gedownload van www.mcmfactory.com enz)
Ah kijk, da's mooi dan! Op www.vmx-racing.com staan er ook veel.Sjokske schreef:Daar heb ik dus ook wel wat aan, aangezien MX vs. ATV thuis niet werkt, dan maar nieuwe banen rijden op MCM2Guillaume schreef:en heb wel meer dan 100 van die zelfgemaakte banen (gedownload van www.mcmfactory.com enz)
En op beide sites trouwens staan er ook al veel banen voor MVA. Die moet je dan gewoon uitpakken en in de map User Tracks zetten, en dan maakt het niet uit of het een SX of National is. Nadeel vind ik dat bij de User Track de tegenstanders zo slecht zijn, maar in de championships op Pro heb ik ook al alles gehaald in de 125, 250 en 500 klasse. Maar zo'n prestatie is dat ook niet.
-
- Contacteer:
Meeste laptop's (net zoals veel goedkope (>€800 pc's trouwens) hebben een onboard videokaart, die dingen zijn instaan het beeldscherm aan te sturen, en veel meer moet je daar niet van verwachten. Zolang je een beetje redelijke videokaart (in je laptop/pc) hebt draait het spel probleemloos. Op een oude 64mb kaart zal het spel al heel aardig draaien denk ik, zo grafisch hoogstaand is het niet namelijk.Sjokske schreef:Volgens het fijne forum http://www.mxvsatvcentral.com/forums/ in veel gevallen problemen met spel afspelen op laptops i.v.m. videokaart-aangelegenheden.
Je zou kunnen proberen nieuwe "videokaart" drivers te installeren, maar of dit genoeg zal zijn heb ik mijn twijfels aan. Nadeel van een laptop is dat de videokaart niet te vervangen is .
Het spel is trouwens een zogenaamde port van de playstation 2/xbox versie, ze hebben hem met behulp van een programma gewoon omgezet en geschikt gemaakt voor de pc, dit is ook meteen de reden dat het er niet heel bijzonder uitziet, en er een framelimiter opzit. Vooral die framelimiter vind ik behoorlijk vervelend (kunt het spel behoorlijk zien schokken, dit komt omdat hij maximaal maar 30 beeldjes per seconden maakt, wat net aan de krappe kant is). Aan mijn hardware zalhet overigens niet liggen, met een AMD 4200x2/2gb ram/7800GTX .
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300