Is er in nederland een XR-club of vereniging

Zo niet.......wie wil die dan oprichten

Ik wil met nog wel een aantal gasten lid worden............

Of is de XR-otiek in nederland afgelopen.

Xr is XrZijn XR250r-ertjes ook toegestaan???
Wij komen met 4 xr's naar bilstain.XR Power Only!!! schreef:Aha, leuk leuk! Komen jullie ook naar bilstain??? Zo niet kunnen we mischien een meting regelen???
Mischien dat er iemand is die een site wil bouwen voor de XR-club?
(moeten we wel wat meer leden hebben)
Hoi Arno...........ben even op vakantie geweest.Arno schreef:Hoi Rob,
Ook weer eens op het forum,
misschien in stomme vraag maar wat is er in Bilstain ?? en waar ligt dat ??
ps Ik heb ook nog een XR in de garage staan, mag ik ook lid worden (is wel al verkocht maar ja)
de antrapper schreef:.....Zijn er verdere ontwikkelingen om een club op te bouwen......
Als een XL600 met noppen en een XR uitlaat ook mee mag doenDe Neus schreef:de antrapper schreef:.....Zijn er verdere ontwikkelingen om een club op te bouwen......![]()
Denk dat een nederlands xr-forum / xr-website een goede zet kan zijn.
Rottige is dat je dan een of meerdere personen moet zien te vinden die daar de tijd voor wil(len) vrijmaken.
Iemand interesse![]()
LEO
Same for meDe Neus schreef:Hoi Gentle Giant,
maar ik ben dan ook geen (die hard) endurist / offroadrijder maar meer een allroader
LEO
Een XL is ook niet een echte OTR, meer een all-road, maar dan van het lichtere soort. En zeker ook zoals ik 'm gebruik: via asfalt de leukste bos- en akkerpaadjes bezoeken.De Neus schreef: Ik persoonlijk heb totaal geen bezwaar in een xl / xr / nx ? club maar ik ben dan ook geen (die hard) endurist / offroadrijder maar meer een allroader.
Ik weet ook niet of er al een "plekkie" is waar de xl rijders zich kunnen laten horen / zien.
De reacties op jouw oproep zullen het ons vertellen.
LEO