Hey
Ik heb sinds gisteren een BIG van 1991, slechts 16000 km op de teller!!
Zijn er bepaalde zaken waar ik op moet letten qua onderhoud of zijn er bepaalde aanpassingen nodig? Momenteel is ie nog volledig standaard...
Dacht mss aan een ander stuur, tips?
Nieuw lid
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
het hangt er een beetje van af waar je hem voor wilt gebruiken
asfalt / all road / off road / verre reizen ?
maar bij ieder doel zijn een paar progresieve vorkveren prettig
(bij off road noodzaak)
asfalt / all road / off road / verre reizen ?
maar bij ieder doel zijn een paar progresieve vorkveren prettig
(bij off road noodzaak)
have BIG fun
D.F.M.T.
D.F.M.T.
in ieder geval gefeliciteerd
16000 km is erg weinig
ik weet natuurlijk niet hoe ervaren jij bent maar............
als je off road wilt , zijn een paar noppenbanden aan te raden
persoonlijk vind ik het orginele stuur niet lekker gebogen,dus een cross stuur er op
staal flex remleidingen maken de rem wat minder sponzig
tank beugels beperken de schade behoorlijk bij een bodemonderzoek
roadbook er op en/of gps om een route te volgen
( vraag mij niks over gps,ik rijd nog met een ouderwets handbediend roadbook )
en het belangrijkste...............even langs komen op de meeting in mei
kun je alles zien , van extreem verbouwd tot standaard
http://www.drbigclubholland.nl/
16000 km is erg weinig
ik weet natuurlijk niet hoe ervaren jij bent maar............
als je off road wilt , zijn een paar noppenbanden aan te raden
persoonlijk vind ik het orginele stuur niet lekker gebogen,dus een cross stuur er op
staal flex remleidingen maken de rem wat minder sponzig
tank beugels beperken de schade behoorlijk bij een bodemonderzoek
roadbook er op en/of gps om een route te volgen
( vraag mij niks over gps,ik rijd nog met een ouderwets handbediend roadbook )
en het belangrijkste...............even langs komen op de meeting in mei
kun je alles zien , van extreem verbouwd tot standaard
http://www.drbigclubholland.nl/
have BIG fun
D.F.M.T.
D.F.M.T.