4 maart 2006: ONK Enduro Holten, MAC de Holterberg, tevens Offroad. Inschrijven voor 21 februari. De lengte van de rit voor inters 4 x 70 km, nationaal en daglicentie 3 x 70 km. Er is op 2 plaatsen gelegenheid tot tanken, te weten bij de in de route geplaatste tijdcontrole en bij start/finish.
Het is mogelijk voor deze wedstrijd ter plekke een daglicentie te verkrijgen vanaf 7.30 uur.
http://www.macdeholterberg.nl
Allemaal op naar de (Ver-)Zuurberg-proef; twee ronden is bijna 15 minuten proef.
4 maart 2006: ONK Enduro Holten, tevens Offroad
Moderator: ghulst
-
Ik heb vorig jaar met mijn EXC een hele ronde gehaald met 1 tank.ratje schreef:en hoe werkt dat met het tanken bij die otr.moet je je jerrycan halverwege ergens neer zetten of is er een pompstation?
-
Enne , waar vind ik die zure proef??
Bombardier , gaan met die banaan.
-
Als je de bordjes volgt vanaf de start dan kom je er vanzelfxrvierhonderd schreef:Enne , waar vind ik die zure proef??
edit:gast hieronder zal het adres wel beter weten dan ik.
Laatst gewijzigd door speedphreax op ma feb 13, 2006 14:12, 1 keer totaal gewijzigd.
right en even op de site van de organisator klikken, leverde dit op:
MOTORCROSSTERREIN
naam De Zuurberg
adres Brenderweg t.o. 1
plaats 7451 NV Holten
Maar je wilt natuurlijk ook een boekje met namen en rijnummers dus lekker bij Start/Finsh beginnen.
En ja:
Startplaats : Clubhuis ’t Stuurhuus, Beusebergerweg 37 te Holten.
Het clubhuis is te bereiken:
a. vanaf de autosnelweg A1, afrit 26 Holten-Lochem, richting Holten volgen, op rotonde rechts (Beusebergerweg) en weg volgen;
b. vanuit het centrum van Holten richting Laren, op rotonde links (Beusebergerweg) en weg volgen.
MOTORCROSSTERREIN
naam De Zuurberg
adres Brenderweg t.o. 1
plaats 7451 NV Holten
Maar je wilt natuurlijk ook een boekje met namen en rijnummers dus lekker bij Start/Finsh beginnen.
En ja:
Startplaats : Clubhuis ’t Stuurhuus, Beusebergerweg 37 te Holten.
Het clubhuis is te bereiken:
a. vanaf de autosnelweg A1, afrit 26 Holten-Lochem, richting Holten volgen, op rotonde rechts (Beusebergerweg) en weg volgen;
b. vanuit het centrum van Holten richting Laren, op rotonde links (Beusebergerweg) en weg volgen.
-
Je kunt op tc 1 een jerrycan neer zetten en een matje.