Het Travelmaniacs Team organiseert speciaal voor jou een rallye weekeind als kennismaking met de amateur rallye sport. In deze 2-daagse komen vele kenmerkende aspecten van een echte rallye voorbij; verbindings etappe’s, controle posten, starttijden, vroeg opstaan, sleutelen, etc. Kortom een gezellige en uitdagende introductie als opstap naar een ‘echte’ rallye maar ook bijvoorbeeld als mogelijkheid om de geprepareerde motor voor de Tuareg- of Alto Turia rallye te testen.
De rallye zal een camping in Goirle gebruiken als uitvalsbasis, Zaterdagavond worden er naast een BBQ, presentatie’s verzorgt over deelname aan de El Chott rallye in Tunesie en zal een Dakar deelnemer zijn verhaal vertellen. Later op die avond staat voor diegene die het snelst een band kan wisselen een verassing klaar. De avond wordt afgesloten met de briefing voor de volgende dag.
De kosten voor dit weekeinde zijn 60€, dit is inclusief
• BBQ op Zaterdag
• Ontbijt op Zondag
• Zaterdag overnachting op Camping
• Dakar Presentatie van Michel de Groot (programma onder voorbehoud).
• Officiële TM Rallye-Startnummers en startkaart
• Roadbook Zaterdag
• Roadbook Zondag
Het is ook mogelijk om alleen de presentatie bij te wonen, de kosten hiervoor zijn 10€/pp ter plaatse. Je kunt ook vanaf vrijdag op de camping terecht, maar dat moet je zelf even regelen.
Agenda
Zaterdag 4 Maart
11:00 Briefing en uitdelen roadbooks
12:30 Start
19:00 BBQ
20:00 Presentatie deelname El Chott 2005
21:00 Presentatie Dakar
22:30 Bandenwissel wedstrijd
23:00 Briefing en uitdelen roadbooks Zondag
De uitslag van de rit op zaterdag bepaalt de startvolgorde voor de rit op zondag.
Zondag 5 Maart
Ca. 07:30 Start
16:00 Prijsuitrijking
We zien jullie graag op 4 en 5 maart.
Travelmaniacs Team
Marcel, Corné en Meindert
EDIT: Maurice Selling en Frans Verhoeven stonden in het oorspronkelijke programma onder 'lezingen' vermeld, zij zullen echter geen lezing geven, maar naar alle waarschijnlijkheid wel aanwezig zijn.
De kleine lettertjes:
• Maximaal 45 deelnemers: In verband met starttijden, kunnen er maximaal 45 deelnemers starten aan de ritten. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt. We leggen ook een reservelijst aan voor iedereen die te laat is met inschrijven. Je hoort direct op welke plaats je op de lijst staat. Aanmelden kan via info@travelmaniacs.nl;
• Vooraf betalen: Wij doen dit op vrijwillige basis zonder enige commerciele doelstelling. Aangezien we kosten maken om dit allemaal voor jou te kunnen organiseren, vragen we je vooraf te betalen. Je plaats op de inschrijflijst wordt vrij gehouden tot één week voor het weekend. Heb je dan nog niet betaalt, dan gaat je plek naar de eerst volgende op de reservelijst. Denk er dus om dat je inschrijving pas definitief is als je het bedrag hebt overgemaakt op 602899214 tnv. Travelmaniacs te Delft. Dit is nodig ivm. de kosten die wij moeten maken voor het reserveren van de roadbooks en de faciliteiten;
• Overmacht en restitutie: Mocht je onverhoopt/door overmacht niet kunnen op het weekend zelf, dan kijken wij of we iemand van de reservelijst blij kunnen maken. Indien er geen vervanger op de reservelijst is, mag je ook zelf een vervanger aandragen. Mocht er tijdens de rallye iets gebeuren waardoor je uitvalt, dan krijg je geen geld terug.
• Eigen verantwoordelijkheid: Vanwege het verhoogde risico doet mee onder eigen verantwoordelijkheid. Het TM-team is onder geen beding aansprakelijk voor schade aan jou of je motor. Formeel is er geen sprake van een wedstrijd! We vragen je ook vooraf hiervoor een formuliertje te ondertekenen.
• Bij vorst word het weekeinde verplaatst naar 11 en 12 Maart.
Travelmaniacs Rallye Weekeind 4 en 5 Maart
Moderator: ghulst
Laatst gewijzigd door cornepol op di feb 14, 2006 09:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik zou er graag bij zijn , echter wij komen 5 maart pas terug vanaf de canarische eilanden , ik hoop dus op vorst , als het weekend verplaatst wordt dan ben ik er uiteraard wel bij.
Jac
Jac
Woestijn is fijn !!!
3 van de 5 Nederlanders die 2005 aan de El Chott meededen zijn daar aanwezig: zij geven ook de presentatie Wellicht ook deelnemers voor 2006, maar da's mij niet bekend.
Ik weet niet welke lezingen Michel nog geeft naast dit weekend. Hij heeft geen programma ofzo.
Op 23 maart is er overigens wel een lezing van Henno van Bergijk bij de Zwerfkei in Woerden, ook georganiseerd door Travel Maniacs.
Doei,
Corne
Ik weet niet welke lezingen Michel nog geeft naast dit weekend. Hij heeft geen programma ofzo.
Op 23 maart is er overigens wel een lezing van Henno van Bergijk bij de Zwerfkei in Woerden, ook georganiseerd door Travel Maniacs.
Doei,
Corne
En die lezing zit al bijna vol, dus als je er nog bij wilt zijn moet je snel zijn!
kzou het niet doen als Goirle al te ver is vanuit de Achterhoek
697 km van de 2715 km was zandduinen. Genoeg variatie voor je?
697 km van de 2715 km was zandduinen. Genoeg variatie voor je?
Ok,
Ik kan dat niet vergelijken, dat heb ik nog niet gedaan. Er is wel iemand op het weekend dat de El Chott gedaan heeft en dit jaar de Tuareg gaat rijden...
Wat ik ervan gehoord heb is dat de El Chott veel meer zand heeft, maar zoals ik zei: da's van horen zeggen...
Ik kan dat niet vergelijken, dat heb ik nog niet gedaan. Er is wel iemand op het weekend dat de El Chott gedaan heeft en dit jaar de Tuareg gaat rijden...
Wat ik ervan gehoord heb is dat de El Chott veel meer zand heeft, maar zoals ik zei: da's van horen zeggen...
-
Heb Michel nog even gesproken op de beurs , hij hoopte ( jawel ) dat hij kon komen , want hij had zijn vriendin ook hoh beloofd om mee op wintersport te gaan , dus allemaal duimen voor Michel ( dat hij dus naar Goirle komt )
Bombardier , gaan met die banaan.
-
De uitslag van de rit op zaterdag bepaalt de startvolgorde voor de rit op zondag.
Zondag 5 Maart
Ik moet dus zaterdag VET HARD gaan om zondag een beetje uit te kunnen slapen??
(Krijnoggeendeukineenpakjeboter)maar ga wel proberen rond te komen.
Zondag 5 Maart
Ik moet dus zaterdag VET HARD gaan om zondag een beetje uit te kunnen slapen??
(Krijnoggeendeukineenpakjeboter)maar ga wel proberen rond te komen.
-
Kep geen idee , maar die swing geef ik er maar aan , dit is in Le Dakar toch ook een paar maal toegepast??erwindob schreef:Is het omgekeerde startvolgorde dan?
Kan natuurlijk ook zo zijn dat er niet omgekeerd word , want bij omkeren krijg je natuurlijk wel meer inhaalmanouvres.
Misschien kan de org. daar wat over melden.
Groetsels XR400 ( waarschijnlijk binnenkort met een Corbin zitje )
maken ze ook zitjes voor KTM exc? comfortxrvierhonderd schreef:Kep geen idee , maar die swing geef ik er maar aan , dit is in Le Dakar toch ook een paar maal toegepast??erwindob schreef:Is het omgekeerde startvolgorde dan?
Kan natuurlijk ook zo zijn dat er niet omgekeerd word , want bij omkeren krijg je natuurlijk wel meer inhaalmanouvres.
Misschien kan de org. daar wat over melden.
Groetsels XR400 ( waarschijnlijk binnenkort met een Corbin zitje )
xrvierhonderd schreef: ( dat hij dus naar Goirle komt )
Laatst gewijzigd door adje op wo feb 22, 2006 21:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
als ik iets van rallye of roadbook zie te staan lees ik normaal gesproken al niet verder omdat me dat niet veel interesseerd.erwindob schreef:duh, (look up)
Ik heb bovenstaande toch maar even gelezen en nu zie ik dat jullie bijna bij mij op de hoek komen overnachten Ik zie dat de start op zaterdag om 12.30 is , dan starten wij ook altijd met onze zaterdagmiddag rit dus dan zullen we jullie wel tegenkomen.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
Gezellig,
Ik rij op een XR400 in rally trim (www.erwindob.net/XR400Rally-2), zal je niet te hard langs rijden?
Ik rij op een XR400 in rally trim (www.erwindob.net/XR400Rally-2), zal je niet te hard langs rijden?
Ik ben er bij, m'n motor is welliswaar niet ralley opgebouwd (geen electrisch roadbook / meterteller etc) maar ik wil 't welleens proberen (krijg ik er mischien weer een verslaving bij) Ben benieuwd, ik heb er in ieder geval veel zin in.
-
- Contacteer:
Als je een beetje gevoel voor afstand hebt, dan heb je niet perse een teller nodig. Goed op de details in het roadbook letten. Dan lukt het wel. Lees anders nog eens mijn website www.offroadtrips.nl door. Daar staat alle info mbt. tot roadbookrijden in. Deze website is in de loop van de volgende week volledig in orde. Ik ben vandaag even mee geweest om de route te verkennen, maar zo te merken wordt het toch nog een hele klus om de proef helemaal binnen de tijd uit te rijden .
Minder dB's, meer paden open. www.codegroen.com
Hee Ad,
Zonder zo'n lekkere lunch als vanmiddag moet het lukken.
Maar de deelnemers gaan zeker een leuk weekendje tegemoet!
Zonder zo'n lekkere lunch als vanmiddag moet het lukken.
Maar de deelnemers gaan zeker een leuk weekendje tegemoet!