In was al een tijdje op zoek naar een motorsteun waarbij tie downs overbodig zijn geworden. Nooit kunne vinden,tot vandaag noppennieuws op de mat lag. http://www.motorsteun.nl
Ik ben me alleen een ongeluk geschrokken wat ze kosten.
Iemand een alternatief?
Of eentje bestellen en in Polen na laten maken.
Groet Klaas
motorsteun
Moderator: ghulst
-
Die site ligt nog wel eens op z'n gat. ![Verward/Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
![Verward/Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Bij zupin.de
Onder katalog en dan uberige dan item transport
ook linke 70Euro valtmee doet hetzelfde
http://www.zupin.de/pdf/katalog2006/268.pdf
Onder katalog en dan uberige dan item transport
ook linke 70Euro valtmee doet hetzelfde
http://www.zupin.de/pdf/katalog2006/268.pdf
-
En hoe werkt dit? Je rijdt met je wiel over de wipwap en die klapt dan achter je wiel omhoog? En zit het dan vast? Ik geloof er eigenlijk niks van maar wellicht dat ik het verkeerd zie. Dat ding van die Zupin site lijkt nog enigszins vast te zitten maar ik zou toch de hele tijd bang zijn dat ie maar zo plat op de kar ligt (of erger). Ik rij regelmatig door een flink gat met de kar
Gebruik je zo'n ding dan ook op de aanhanger (en dan zonder spanbanden
). Lijkt me niet echt geweldig voor de velg/spaken om zijdelingse klappen gedurende transport (bv. op een leuk hobbelig bospaadje) op te vangen.
![Vraagteken/Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
-
Ik heb ze nog nooit in werkelijkheid gezien. Op de motorbeurs staan ze ff kijken.
dit houd natuurlijk nooit je motor op de kar
maar ik denk dat hij wel gewoon rechtop blijft staan om hem relaxed vast te kunnen zetten
in plaats van dat gekl**t van met één hand de motor recht houden, en met de andere de spanband zien aan te trekken
maar ik denk dat hij wel gewoon rechtop blijft staan om hem relaxed vast te kunnen zetten
in plaats van dat gekl**t van met één hand de motor recht houden, en met de andere de spanband zien aan te trekken
have BIG fun
D.F.M.T.
D.F.M.T.
-
Als je op de juiste manier spant gaat dat nogal makkelijk. Maar dan moet je wel even je standaard op de aanhanger kunnen zetten. Eerst bandje aan de kant van standaard wat strak zetten, dan de andere kant en je bent "gespannen"BIG88 schreef:dit houd natuurlijk nooit je motor op de kar
En je hebt een zijstandaard nodig..
Ik kan ze voor minder maken. Dik de helft schat ik, maar dan wel een stuk of wat.