GPS topic

GPS, (detail)kaarten enz.

Moderator: ghulst

Plaats reactie

welke GPS heb jij?

ertex
1
3%
etrex C
0
Geen stemmen
GPS 60 C
5
15%
GPSmap 76 C
0
Geen stemmen
QUEST (I of II)
5
15%
GPSMAP 276 C
3
9%
ander
19
58%

Totaal aantal stemmen: 33
hornet911

Je hebt het niet nodig bij offroadrijden in europa, maar het is oooo zooo handig, die GPS die tegen een stootje kan!

Welke gebruiken jullie en waarom gebruiken jullie deze?

Ik heb de QUEST en gebruik deze wegens zijn multi-toepasbaarheid! Ik gebruik hem op de wegmoto, in de auto en op de offroad! MEGA toestel. Alhoewel ik hem nog niet echt heb afgeragd geloof ik dat hij redelijk offroadproof is, en dit dankzij het testwerk van onze "noppy" :wink:
0X
Noppy

hornet911 schreef:Je hebt het niet nodig bij offroadrijden in europa,
Ik vermoed dat ik met de Enduromania bijna niet zonder kan.

Met het rally event van Travelmaniacs in maart zitten er misschien ook wel een aantal GPS-navigatieproeven in?

Bedankt voor de eer, maar de echte eer gaat naar TTT, die op het lumineuze idee kwam om de Quest in off-roadpraktijken te betrekken...

Noppy
:toost:
erwindob

Enduromania is zonder inderdaad niet te doen (volgens de regeltjes wel, maar ja)

Ik heb een etrex legend voor op de offroad en een 196 voor op de allroad en in de auto. (kan dus de pol niet goed invullen :( ) Beiden met ram mount.
hornet911

wel, ik bedoel dat je je in europa altijd wel min of meer kan behelpen zonder GPS, tenzij je wedstrijden of ritten meedoet waar proeven of zo inzitten natuurlijk.....
0X
Rogier
Contacteer:

GPS V
BaGGeR
Contacteer:

Ik zit hier met een nieuwe 60Cx (staat niet in de poll) en een oude 60C.... Met de 60C reeds 50000 km gereden waarvan redelijk wat offroadpaden en wegen, en dat alles zonder probleme met de elektronica. Gemonteerd in RAM-Mount.
Sjokske

Garmin GPS map 60, voorzien van neopreen-condoom, vaste accu-voeding in home-made aluminium/polycarbonaat-houder (geen gezeik met batterijen waardoor de GPS op zwaarder terrein uitvalt) :
Afbeelding

Afbeelding
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
stefaan525
Contacteer:

Sjokske schreef:Garmin GPS map 60, voorzien van neopreen-condoom, vaste accu-voeding in home-made aluminium/polycarbonaat-houder (geen gezeik met batterijen waardoor de GPS op zwaarder terrein uitvalt) :
Afbeelding

Afbeelding
sjoske,die houder verkoopt ge soms toch niet?Ik heb gezien in een ander topic dat ge een nieuwe quest en dito pantserhouder :shock: hebt.
Sjokske

stefaan525 schreef:SjoKske,die houder verkoopt ge soms toch niet?Ik heb gezien in een ander topic dat ge een nieuwe quest en dito pantserhouder :shock: hebt.
Op korte termijn komt 't spulleke wel degelijk te koop, maar dan als houder inclusief GPS (Garmin GPSMAP 60), vaste voedingskabel, neopreen kapotje, software :idea:
Sjokske

Plaats reactie