Zojuist weer even de verslagen gelezen van Marcel op www.passion4wheels.com en elke keer is het weer genieten.
Hij weet goed onder woorden te brengen wat onze ralley-rijders allemaal meemaken en houdt ook de achterhoede voor ons in de gaten.
Marcel, ook voor jou, nog maar .... 4dagen....... en dan ben jij er ook....in Dakar.
Hou vol he... enne ik verwacht nog wat vuurwerk de laatste dagen.
Genieten van de verslagen van Mars
Moderator: ghulst
Dank je wel voor het compliment, leuk om te lezen!
Ik wou dat er meer tijd was geweest, om nog meer verhalen te kunnen maken, maar het is rennen rennen rennen. Wij hebben met een persauto merendeels de assistentie route gereden, om dan of bij de start of finish van de special de route op te zoeken. Dat moest dan met de afstanden en tijd wel een beetje uitkomen, en dat viel niet altijd mee. Bij de finish van de special kreeg ik wel altijd de mooiste reacties, voor de verhalen zou je daar altijd moeten staan. Als ze dan een aantal uren later het bivak inrijden, zijn de emoties meestal alweer wat bedaard, en hebben mensen alweer wat kunnen nadenken over de dag.
Een aantal dagen hebben we raceroutes gereden. Ik was navigator in de auto, dus ik heb zelf ook veel geleerd met het rijden op capstanden, in combinatie met het roadbook. En toen kwam de ervaring met de Ketelaarsritjes en de El Chott rally (en eerder opgedane Afrika ervaring) toch wel heel erg van pas!
De laatste dagen twee dagen heb ik niet veel meer geschreven, maar de komende weken ga ik nog wel een flink aantal nabeschouwingen doen met de diverse rijders (en rijdster, Mirjam ga ik ook nog ff opzoeken) En ik fga nog een paar rallymotoren testen, om de vergelijking met de KTM 660 eens te maken.
Ik hoop dus dat jullie de site blijven volgen!
Mssl Mars
Ik wou dat er meer tijd was geweest, om nog meer verhalen te kunnen maken, maar het is rennen rennen rennen. Wij hebben met een persauto merendeels de assistentie route gereden, om dan of bij de start of finish van de special de route op te zoeken. Dat moest dan met de afstanden en tijd wel een beetje uitkomen, en dat viel niet altijd mee. Bij de finish van de special kreeg ik wel altijd de mooiste reacties, voor de verhalen zou je daar altijd moeten staan. Als ze dan een aantal uren later het bivak inrijden, zijn de emoties meestal alweer wat bedaard, en hebben mensen alweer wat kunnen nadenken over de dag.
Een aantal dagen hebben we raceroutes gereden. Ik was navigator in de auto, dus ik heb zelf ook veel geleerd met het rijden op capstanden, in combinatie met het roadbook. En toen kwam de ervaring met de Ketelaarsritjes en de El Chott rally (en eerder opgedane Afrika ervaring) toch wel heel erg van pas!
De laatste dagen twee dagen heb ik niet veel meer geschreven, maar de komende weken ga ik nog wel een flink aantal nabeschouwingen doen met de diverse rijders (en rijdster, Mirjam ga ik ook nog ff opzoeken) En ik fga nog een paar rallymotoren testen, om de vergelijking met de KTM 660 eens te maken.
Mssl Mars
-
Dat laatste zullen we zeker doen!Mars schreef:Dank je wel voor het compliment, leuk om te lezen!
De laatste dagen twee dagen heb ik niet veel meer geschreven, maar de komende weken ga ik nog wel een flink aantal nabeschouwingen doen met de diverse rijders (en rijdster, Mirjam ga ik ook nog ff opzoeken) En ik ga nog een paar rallymotoren testen, om de vergelijking met de KTM 660 eens te maken.
Mssl Mars
Ben heel benieuwd hoe zo'n Rally Yamaha is.
Ga je ook de DR van Maurice Selling en de Honda van Rob van Pelt testen???
Voel ze maar 's flink aan de tand!
En als je dan ook nog een Rally EXC weet te scoren (Jeroen) dan is het beeld helemaal kompleet.
En eeeh, doe Mirjam de groeten
Groeten,
Fr@venture
Er komt een tijd
dat iedereen op een Adventure rijdt
dat iedereen op een Adventure rijdt
-
Fr@venture schreef:
En eeeh, doe Mirjam de groeten
Groeten,
Fr@venture
Het was even stil, maar voor de liefhebbers is er weer een artikeltje over Arjan en Peter. Volgende verhaal is Michel de Groot, heb ik onlangs bezocht. Binnenkort Henno, Henk (Knuiman) en Mirjam opzoeken.....
De nieuwe verslagen van de Dakar zijn er weer!
www.passion4wheels.com
\\\\\\\\\\\\\\\\\\lees plezier///////////////////
www.passion4wheels.com
\\\\\\\\\\\\\\\\\\lees plezier///////////////////
# 442
mars doet het voor http://www.rallymaniacs.nl/