11/02/06 ONK Enduro Eindhoven gaat niet door
Moderator: ghulst
Dus wederom een gevalletje wel mogen betalen, maar niet mogen gebruiken. En dat terwijl er in het weekend toch geen militaire activiteiten zijn op de Oirschotse Heide (moeten ze waarschijnlijk uitrusten van de drukke bezigheden van doordeweeks ). En rupsvoertuigen richten hoogstwaarschijnlijk zo goed als geen schade aan
Afijn, deze discussie is waarschijnlijk al meerdere keren gestart.
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
-
Wat dit voor verdere gevolgen gaat krijgen voor de enduro's en offroadritten op de oefenterreinen moet je maar niet aan denken.
Er zijn zoveel mooie militaire terreinen in Nederland rond Harderwijk bv.waar je ongestoord zou kunnen rijden.
Er zijn zoveel mooie militaire terreinen in Nederland rond Harderwijk bv.waar je ongestoord zou kunnen rijden.
-
Na de offroadrit in Havelte afgelopen jaar hebben we gesproken met een knmv official. Volgens deze vriendelijke man was de beheerder van het militair terrein bijzonder enthousiast. Ze zouden het jammer vinden als er geen enduro/offroadevenement meer gehouden wordt. Het zal afhankelijk zijn van de relatie tussen de organiserende motorclub, de beheerder van het militair oefen terrein en de lokale autoriteiten.
Van mij mogen ze ook meer ritten organiseren op de militaire oefen terreinen. Het zou de offroadmogelijkheden in Nederland flink uitbreiden.
Van mij mogen ze ook meer ritten organiseren op de militaire oefen terreinen. Het zou de offroadmogelijkheden in Nederland flink uitbreiden.
ktm300mxc
Dat is het nou net. Alles stond hier op de rit.Marc Otten schreef:Na de offroadrit in Havelte afgelopen jaar hebben we gesproken met een knmv official. Volgens deze vriendelijke man was de beheerder van het militair terrein bijzonder enthousiast. Ze zouden het jammer vinden als er geen enduro/offroadevenement meer gehouden wordt. Het zal afhankelijk zijn van de relatie tussen de organiserende motorclub, de beheerder van het militair oefen terrein en de lokale autoriteiten.
Iedereen stond te trappelen en toen kwam er een nieuwe wetsbepaling en hield alles op. En die beheerder van jou kan zoveel leuk vinden, maar die houdt zich netjes aan de bepalingen als het erop aankomt.
-
Ik dus afgelopen zondagmiddag met mijn mountainbike over de oirschotse heide, sta ik opeens oog-in-oog met twee zwaar bewapende, gecamoufleerde soldaten. Zij gek kijken, ik gek kijken.Sjokske schreef:Dus wederom een gevalletje wel mogen betalen, maar niet mogen gebruiken. En dat terwijl er in het weekend toch geen militaire activiteiten zijn op de Oirschotse Heide (moeten ze waarschijnlijk uitrusten van de drukke bezigheden van doordeweeks ). En rupsvoertuigen richten hoogstwaarschijnlijk zo goed als geen schade aan
-
Hetzelfde met wegrace-evenementen op militaire vliegvelden. Gaat ook niet. Dus blijven ze in Oss maar prutsen op een industrieterrein, terwijl er dichtbij een prachtige, veilige locatie op vliegbasis Volkel is.Marc Otten schreef:Na de offroadrit in Havelte afgelopen jaar hebben we gesproken met een knmv official. Volgens deze vriendelijke man was de beheerder van het militair terrein bijzonder enthousiast. Ze zouden het jammer vinden als er geen enduro/offroadevenement meer gehouden wordt. Het zal afhankelijk zijn van de relatie tussen de organiserende motorclub, de beheerder van het militair oefen terrein en de lokale autoriteiten.
Om in militaire termen te blijven : ToevalstrefferAdventureRider schreef:Ik dus afgelopen zondagmiddag met mijn mountainbike over de oirschotse heide, sta ik opeens oog-in-oog met twee zwaar bewapende, gecamoufleerde soldaten. Zij gek kijken, ik gek kijken.
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!