Zow!! Na zondagmiddag even test gereden te hebben en vandaag ook nog even, kan ik eindelijk zeggen dat het nu helemaal voor elkaar is!!
Mijn 300 trekt bij elk toerental als een wilde stier! En toch kan ik er heel gedoseerd gas mee geven zodat mijn armen alleen uit de kom gerukt worden als ik daar echt om vraag
Ik ben naar Almelo geweest waar ik mijn KTM gekocht had. René Satink van de crossafdeling van Safe Motors Almelo is op hetzelfde adres voor zich zelf begonnen. [url]
www.resa-racing.nl
Er is zoals ik al zei een SXS bocht + SXS enduro demper op gekomen, mijn tandwielverhouding is nu 14-51, en de carburateur is opnieuw afgesteld. Stom genoeg ben ik vergeten te vragen wat de afstelling nu is
Maargoed... Ik kan elke KTM 2takt rijder écht aanraden eens een SXS uitlaatsysteem te monteren. Het is origineel KTM grandprix materiaal. Het vermogen is er op vooruit gegaan en het geluidje natuurlijk he!
Hij is precies geworden zoals een 300 hoort te lopen, als een kogel dus!
Zondag waarschijnlijk lekker offroad rijden in Ruinen, en de week daarop in ieder geval naar de Wijk. Wie weet zie ik iemand van jullie daar nog wel.
Bedankt allemaal voor de tips!
Groeten Jan-Willem