Wat een deceptie!!!!!
Ik was er vast van overtuigd dat er door de dagflicenties 2 rondjes werden gereden.
Ik was niet de enige die het verkeerd had ! Ik ben er nog ziek van.
Verder tijdens een proef hard gevallen. Het was vaak lastig te rijden over die harde richeltjes.
Met de tijden die ik reed kon ik een beetje met de middenmoot meekomen.
In Holten ben ik weer van de partij.
Nog meer mensen in Bernheze geweest?
ONK Enduro Bernheze.
Moderator: ghulst
Wat nou, een rondje? Hoe lang was dat rondje? Hoeveel rondjes reden de nationalen/.inters dan?
O, nee, ik was er niet, maar misschien dat ik Holten ga rijden. Die heeft een mooie enduro proef over de zuurberg.
O, nee, ik was er niet, maar misschien dat ik Holten ga rijden. Die heeft een mooie enduro proef over de zuurberg.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
Wezen kijken, en je was niet de enige die er hard afging, ik heb nog een Suzi van het Tragter-team opgeraapt, berijder was niet blij met de butsen op z'n lijf volgens de scheldgeluiden die onder z'n helm uitkwamen.Houten Klaas schreef: Verder tijdens een proef hard gevallen. Het was vaak lastig te rijden over die harde richeltjes.
Mech ook nog gezien, was er ook afgestuiterd (door toedoen van een ander).
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
-
Inters reden 4 rondenhuskie schreef:Wat nou, een rondje? Hoe lang was dat rondje? Hoeveel rondjes reden de nationalen/.inters dan?
Nationalen 3 ronden
en ja de daglicenties reden ook 3 ronden.
-
Mannen het is niet geheel duidelijk, je moest 3 ronden rijden en ik ben bij 2 ronden gestopt. Niet geklasseerd,dat was balen.
Klaas ik denk dat je te vroeg bent gestopt of je was een uur te laat, omdat ik aan de uitslagen zie dat de eendagslicenties hetzelfde aantal proeven hebben gereden als de nationalen, dus je had toch 2 ronden kunnen rijdenHouten Klaas schreef:Wat een deceptie!!!!!
Ik was er vast van overtuigd dat er door de dagflicenties 2 rondjes werden gereden.
Ik was niet de enige die het verkeerd had ! Ik ben er nog ziek van.
Verder tijdens een proef hard gevallen. Het was vaak lastig te rijden over die harde richeltjes.
Met de tijden die ik reed kon ik een beetje met de middenmoot meekomen.
In Holten ben ik weer van de partij.
-
Ik heb 2 ronden gereden maar moest 3 ronden rijden. Ik ben 1 ronde te vroeg gestopt. Vandaar mijn deceptie. Ik heb hem weer niet uitgereden.Met mij, dachten er nog, ik geloof 30 rijders zo over.
Gewoon stom van mij en niet verder gekeken dat mijn neus lang is.
Enter was 2 ronden en Harfsen vorig jaar ook. Vertrouwd op mijn ervaring,helaas ging deze vlieger niet op.
Gewoon stom van mij en niet verder gekeken dat mijn neus lang is.
Enter was 2 ronden en Harfsen vorig jaar ook. Vertrouwd op mijn ervaring,helaas ging deze vlieger niet op.
Ik had niet slecht gereden voor mijn eerste enduro. 25e plek, een keer gevallen, of eigenlijk motor gevallen met inhalen van iemand in de eerste ronde. Het was behoorlijk veraderlijk op sommige stukken en ik heb denk ik te voorzichtig gereden op de crossproeven, maar beter dan vallen en nog meer tijd verliezen.
Bij de inschrijving lagen tabellen met tijdcontroles erop waar je op kon zien achter je startijd hoeveel ronden je moest rijden.
Heb je op het einde van de 2e ronde wel uitgeklokt na de tankstop? Normaal kan je daar zien dat je nog een ronde moet.
Bij de inschrijving lagen tabellen met tijdcontroles erop waar je op kon zien achter je startijd hoeveel ronden je moest rijden.
Heb je op het einde van de 2e ronde wel uitgeklokt na de tankstop? Normaal kan je daar zien dat je nog een ronde moet.
tjee, wel balen zeg. Ik zie er inderdaad een stuk of 17 die zo te zien de laatste ronde niet gereden hebben. Nooit bij stilgestaan dat hier verwarring over kon komen.
Dus: op de clubsite en in het programmaboekje kijken. In Enter reden de nationalen 2 1/2 ronde.
Goed , je laat je niet afschrikken: op naar Holten en DRIE RONDEN.
Let op, crossproef 1 bestaat uit 2 ronden met een totale lengte van circa 9 kilometer. Ook in de 1e ronde moet deze proef 2 keer worden gereden en telt mee in de uitslag.
SUCCES.
Dus: op de clubsite en in het programmaboekje kijken. In Enter reden de nationalen 2 1/2 ronde.
Goed , je laat je niet afschrikken: op naar Holten en DRIE RONDEN.
Let op, crossproef 1 bestaat uit 2 ronden met een totale lengte van circa 9 kilometer. Ook in de 1e ronde moet deze proef 2 keer worden gereden en telt mee in de uitslag.
SUCCES.
Was er ook. Leuke ronde, beetje veel asfalt. In de derde ronde, had overal kramp, voor de laatste proef eruitgegaan omdat ik vreesde de inters in de weg te rijden. Mijn tijden waren niet goed, maar als ik die duitser niet uit die sloot had getrokken had ik hem toch easy uitgereden.
Hiermee verspeelde ik ca. een kwartier en was niet van plan tussen de snelle jongens in de laatste proef te rijden. Achteraf had ik, nadat ik het laatste stuk ook nog mis had gereden, toch nog voldoende tijd gehad om mijn laatste proef te rijden maar ach, moe maar voldaan naar moeders de vrouw en wachten tot Holten!
Hiermee verspeelde ik ca. een kwartier en was niet van plan tussen de snelle jongens in de laatste proef te rijden. Achteraf had ik, nadat ik het laatste stuk ook nog mis had gereden, toch nog voldoende tijd gehad om mijn laatste proef te rijden maar ach, moe maar voldaan naar moeders de vrouw en wachten tot Holten!
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
Ja Hus, ik rijd en ik loop weer, maar ben er nog nie vanaf..
Dat beter rijden is betrekkelijk! Las ik dat goed dat je naar Holten wou gaan? Een sledehond en een duitse herder?????
Dat beter rijden is betrekkelijk! Las ik dat goed dat je naar Holten wou gaan? Een sledehond en een duitse herder?????
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
Ja, en als jij je een beetje inhoudt dan haal ik ook eens het podium.
Het is wel zo dat ik momenteel meer op de vierkante meter(trial) klooi dan dat ik over de agrarische akkers cross. Ik ben bang dat ik elke boomstronk die ik zie liggen aangrijp om overheen te rijden. Wordt dus een heeeel lange enduro voor mij.
Het is wel zo dat ik momenteel meer op de vierkante meter(trial) klooi dan dat ik over de agrarische akkers cross. Ik ben bang dat ik elke boomstronk die ik zie liggen aangrijp om overheen te rijden. Wordt dus een heeeel lange enduro voor mij.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?