cr 250 wil niet meer

voor alle (rij) technische vragen en antwoorden

Moderator: ghulst

Plaats reactie
TH

hallo,

ik heb het volgende probleem, als ik met mijn motor (Honda CR 250 1991) ga rijden dan stopt hij er de laatste tijd soms mee. hij wil dan niet meer in de hogere toeren, en stottert. als je dan aan het gas trek gaat het soms weg. maar op een gegeven moment wordt het toeren gebied dat over blijft zo klein en slaat hij af. de bougie is dan nat, schoon maken en hij loopt weer 100 meter en hetzelfde verhaal. als ik genoeg blijf proberen en alles nakijken loopt hij weer, maar na een half uurtje weer hetzelfde probleem, nieuwe bougie erin en hij gaat weer. wat kan dit zijn??
volgens mij verzuipt hij of slaat de bougie vet, maar hoe zou dit kunnen?
en wat kan ik er aan doen
ktm_gs300

Hij lijkt er op dat ie idd te veel benzine krijgt!
Maar gaat ie ook nog onnodig veel roken?? dat is ook een duidelijk teken van te veel benzine.
Honda crf 250
Klx300R

is je luchtfilter nog goed en proper, is de demper niet vol, carburator schoon? ander bougie geprobeerd?
greetz
gasgas ec300 2005 (nog steeds maar enkel de onderdelen wegens diefstal)
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300
honda cr power

hallo

ik had het zelfde probleem met me honda cr 125 uit 1994

die bougie was ook steeds kapot het bleek een kapote kering te zijn nu rijd die weer prima ,kijk anders ff in me topic
HONDA CR POWER
TH

teveel benzine kan kloppen, maar hoe kan dit, al ruim een jaar zelfde afstelling, nooit problemen, luchtfilter is 100% in orde.

cr power, welke keerring was bij jou stuk?, krukas keerring gok ik:P
Guillaume

TH schreef:teveel benzine kan kloppen, maar hoe kan dit, al ruim een jaar zelfde afstelling, nooit problemen, luchtfilter is 100% in orde.

cr power, welke keerring was bij jou stuk?, krukas keerring gok ik:P
Denk eigenlijk aan de krukas keering. Maar kijk ook even goed naar je voetpakking en bij je membraam of daar niks zit wat niet in de haak is. Valse lucht kan ook beroerd zijn namelijk, maar dit lijkt op een slechte krukaskeerring.
honda cr power

TH schreef:
teveel benzine kan kloppen, maar hoe kan dit, al ruim een jaar zelfde afstelling, nooit problemen, luchtfilter is 100% in orde.

cr power, welke keerring was bij jou stuk?, krukas keerring gok ik

ja mijn krukas kering was lek.
HONDA CR POWER
Plaats reactie