Analoog met beste 4T cross...wat is de beste vier takt enduro...bij normaal/goed onderhoud... (zou toch wat moeten afwijken van de CROSS)...
bv:
KTM exc450-525
YAMAHA WR450
SUZUKI 400-450
HONDA CRF450
etc....
wat is nu 'echt' en wat is zever
onderhoud, verbruik, stabiliteit, goed voor harde/zachte offroad...
niet van ik vind de...mooier, maar harde feiten
grtz,
pHreaC
BESTE 4T ENDURO
Moderator: ghulst
Een hard feit is dat er geen slechte motoren meer zijn/ worden gemaakt.
En een DRZ/WR kun je niet vergelijken met een EXC525/CRF450, maar dat is al vaak genoeg op dit forum besproken..............
Jij zal ook wel weten dat je sneller bij de bakker bent met een 525KTM dan een DRZ. En dat de competitie machines meer onderhoud vergen, dan een DRZ die maar blijft lopen.
En met een DRZ kun je iig heel zacht offroad en met een 525/450 heel snel.
En een DRZ/WR kun je niet vergelijken met een EXC525/CRF450, maar dat is al vaak genoeg op dit forum besproken..............
Jij zal ook wel weten dat je sneller bij de bakker bent met een 525KTM dan een DRZ. En dat de competitie machines meer onderhoud vergen, dan een DRZ die maar blijft lopen.
En met een DRZ kun je iig heel zacht offroad en met een 525/450 heel snel.
vandaar mijn ''simpele'' postAch, dit soort topics zijn nutteloos.
Maar laat jullie niet weerhouden om te reageren hoor.
Feit is dat je met een 525 eerder bij het ziekenhuis bent als met een DRZ400.JBassie schreef: En met een DRZ kun je iig heel zacht offroad en met een 525/450 heel snel.
Zodra je weer eens afgeworpen bent op je 525 en je heb je sleutelbeen gebroken, dan ben je op je 525 in 14 minuten in het ziekenhuis en met een DRZ duurt dat wel 20 minuten. Als het uberhaupt al zover komt...
Ik snap 't ook niet waarom je de DRZ nu als uiterste van het 'vrouwenspectrum' neemt. Een beetje DRZ-hobbyist peurt tussen de 42 en 50 PK uit het achterwiel.
Neem voortaan een XT500 om te pesten
Noppy
P.S. Lees dit eens: http://alpha.messageboard.nl/182/viewtopic.php?t=5110
Gefeliciteerd! Je hebt een nieuw woord uitgevonden.Noppy schreef:Ik snap 't ook niet waarom je de DRZ nu als uiterste van het 'vrouwenspectrum' neemt. Een beetje DRZ-hobbyist peurt tussen de 42 en 50 PK uit het achterwiel.
(Even googlen leert: Uw zoekbewerking - vrouwenspectrum - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd)
Wat bedoelde je er nu eigenlijk mee?
Beter een slecht karakter dan geen karakter
OK dan,
Dan hebben we links in het spectrum het vrouwelijke gebied en rechts het mannelijke gebied.
Voordat iemand roept dat de DRZ voor homo's is (ergens in het midden dus) het is en blijft een heerlijke motorfiets
Sorry Helen, als ik je spectrum beledigd heb, da was niet de bedoeling
Noppy
Dan hebben we links in het spectrum het vrouwelijke gebied en rechts het mannelijke gebied.
Voordat iemand roept dat de DRZ voor homo's is (ergens in het midden dus) het is en blijft een heerlijke motorfiets
Sorry Helen, als ik je spectrum beledigd heb, da was niet de bedoeling
Noppy
No prob! Zolang er maar niemand zegt dat een Husqvarna TE 250 ne vrouwenbrommer isNoppy schreef:Sorry Helen, als ik je spectrum beledigd heb, da was niet de bedoeling
Noppy
Beter een slecht karakter dan geen karakter
Noppy schreef:Feit is dat je met een 525 eerder bij het ziekenhuis bent als met een DRZ400.JBassie schreef: En met een DRZ kun je iig heel zacht offroad en met een 525/450 heel snel.
Zodra je weer eens afgeworpen bent op je 525 en je heb je sleutelbeen gebroken, dan ben je op je 525 in 14 minuten in het ziekenhuis en met een DRZ duurt dat wel 20 minuten. Als het uberhaupt al zover komt...
Ik snap 't ook niet waarom je de DRZ nu als uiterste van het 'vrouwenspectrum' neemt. Een beetje DRZ-hobbyist peurt tussen de 42 en 50 PK uit het achterwiel.
Neem voortaan een XT500 om te pesten
Noppy
P.S. Lees dit eens: http://alpha.messageboard.nl/182/viewtopic.php?t=5110
He Noppy en Schmetz,
Is maar pesterij hoor, trek het je niet aan en trouwens , die links over de DRZ heb ik al vaak genoeg gelezen, kijk elke dag op het forum, daar zorgt Noppy wel voor
Ik zal hardstikke blij zijn met een DRZ (heb nu namelijk helemaal niks meer).
Nu zou ik maar heeeel voorzichtig worden, want een XT500 afzeiken is er vanaf deze Dakar niet meer bij.Noppy schreef: Neem voortaan een XT500 om te pesten
Elke motor is bij een XT500 vergeleken een "vrouwenbrommer"
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
Dat zijn nog eens wijze woorden!!!huskie schreef:Nu zou ik maar heeeel voorzichtig worden, want een XT500 afzeiken is er vanaf deze Dakar niet meer bij.Noppy schreef: Neem voortaan een XT500 om te pesten
Elke motor is bij een XT500 vergeleken een "vrouwenbrommer"
Heu? 23/10/2006 is een maandag!Ger schreef:23/10/2006 Borgloon
Helen, het is ver weg, maar ben je er ook weer ?
23/10/2005 was wél ne zondag, maar toen reed ik in Hoeselt (ook wel in de buurt van Borgloon, bedoelde je die rit?)
Beter een slecht karakter dan geen karakter
Of je van je 525 afgebutst wordt zegt meer over het enthousiaste rechterpolsje dan over de motor
Ik zou kijken of de diverse onderdelen een beetje vlot verkrijgbaar zijn bij jou in de buurt. Zodat je niet 3 maanden zonder zit als er een inlaatklepje vervangen moet worden, of dat je niet 3 uur in de auto zit om een koppelingshuispakking te kopen.
Verder zal er best wel een goede reden zijn dat er heel veel enduro's op KTM's gewonnen worden
Ik zou kijken of de diverse onderdelen een beetje vlot verkrijgbaar zijn bij jou in de buurt. Zodat je niet 3 maanden zonder zit als er een inlaatklepje vervangen moet worden, of dat je niet 3 uur in de auto zit om een koppelingshuispakking te kopen.
Verder zal er best wel een goede reden zijn dat er heel veel enduro's op KTM's gewonnen worden
smurf.
Omdat er veel van verkocht worden zekerTTT schreef:
Verder zal er best wel een goede reden zijn dat er heel veel enduro's op KTM's gewonnen worden
En er worden ook wel wat enduro's op yamaha gewonnen .....
De rest mag gewoon achterna komen.....
Ik vind dat een Husqvarna TE 250 een vrouwenbrommer is.Helen schreef: Zolang er maar niemand zegt dat een Husqvarna TE 250 ne vrouwenbrommer is
Maar aangezien jij een lieve, mooie, bevallige en vul-verder-zelf-maar-aan meid bent, is dat dus geen enkel probleem cq. belediging
Ciao !
Jo VdB
GrrrrrrrrrJo VdB schreef:Ik vind dat een Husqvarna TE 250 een vrouwenbrommer is.Helen schreef: Zolang er maar niemand zegt dat een Husqvarna TE 250 ne vrouwenbrommer is
Maar aangezien jij een lieve, mooie, bevallige en vul-verder-zelf-maar-aan meid bent, is dat dus geen enkel probleem cq. belediging
Ciao !
Jo VdB
Blijf maar uit mijn buurt, de volgende enduro! Of durf je niet meer?
Beter een slecht karakter dan geen karakter
Kzou niet durven, maar ja, die koppeling hè (sorry Adje )Helen schreef:No prob! Zolang er maar niemand zegt dat een Husqvarna TE 250 ne vrouwenbrommer is
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Ok, ik beken. Zonder die koppeling zou ik er nooit wat van bakken, vrees ik. Gisteren heb ik héérlijk gereden, ik begin echt te genieten van de bochten, want soms ga ik er al behoorlijk vlot door, vind ik zelf. Heel wat anders dan dat geklungel van vroeger.Sjokske schreef:Kzou niet durven, maar ja, die koppeling hè (sorry Adje )
't Is misschien een beetje valsspelen, maar kom, het is nog altijd niet verboden in het enduro-reglement, dus!
(Die 20, 30 jaren ervaring van velen onder jullie haal ik toch nooit meer in, dus ik kan alle hulp wel gebruiken! )
Dank je Adje!
Beter een slecht karakter dan geen karakter
Ja, die bedoel ik en zojuist nog even op enduro.be gekeken en voor 2006 staat daar toch de datum 23/10/06Heu? 23/10/2006 is een maandag!
23/10/2005 was wél ne zondag, maar toen reed ik in Hoeselt (ook wel in de buurt van Borgloon, bedoelde je die rit?)
Ride light, ride fun, ride 2-stroke....
-
- Berichten: 31
- Lid geworden op: ma jun 06, 2005 18:51
@ Helen
Laat ze maar zeggen dat een Husqvarna TE 250 een vrouwenbrommer is, ik ga er wel snoei hard mee, en der mogen nog vele van die zware brommertje KTM 525, WRF 450, XR 600 en DRZ 400 naar mijn achterlichtje kijken.
Greetz
Laat ze maar zeggen dat een Husqvarna TE 250 een vrouwenbrommer is, ik ga er wel snoei hard mee, en der mogen nog vele van die zware brommertje KTM 525, WRF 450, XR 600 en DRZ 400 naar mijn achterlichtje kijken.
Greetz