Hallo Allemaal,
Daar ik pas begin met Enduro - rijden
en me nog aan het oriënteren ben wat ik ga kopen wil ik vragen of
iemand soms een goede en "betrouwbare" ( ze zijn natuurlijk allemaal )
weet in Limburg of Oost Brabant
Kick "Starter"
Handelaar in Limburg / Oost Brabant
Moderator: ghulst
Probeer eens Reytec in Paal !!
Misschien DAM Racing in Kortessem , zitten vaak wel wat een bende klooiers aan de moto te sleutelen ... enfin
Dan heb je nog DSM in Alken maar over die gangster spreek ik me liever niet meer verder uit
Gaan kijken en gaan vragen kost allesinds niks
Succes
groeten
Misschien DAM Racing in Kortessem , zitten vaak wel wat een bende klooiers aan de moto te sleutelen ... enfin
Dan heb je nog DSM in Alken maar over die gangster spreek ik me liever niet meer verder uit
Gaan kijken en gaan vragen kost allesinds niks
Succes
groeten
@ KTMcrosser,
waarschijnlijk is met Limburg en Oost-Brabant wel Nederlands Limburg bedoeld
In elk geval zijn je omschrijvingen nogal straf.
DAM racing is absoluut OK en qua prijs erg concurrentieel.
DSM : ook goede ervaringen mee (enkel is Luc nogal aan de "norse" kant)
Al bij al zijn vele off-road dealers nogal vaak weinig klantvriendelijk in hun houding. De klant wordt vaak als een noodzakelijk kwaad beschouwd
Geef eens wat meer info over je onvrede ! Klagen mag, maar graag wat meer feed-back.
Jo VdB
In elk geval zijn je omschrijvingen nogal straf.
DAM racing is absoluut OK en qua prijs erg concurrentieel.
DSM : ook goede ervaringen mee (enkel is Luc nogal aan de "norse" kant)
Al bij al zijn vele off-road dealers nogal vaak weinig klantvriendelijk in hun houding. De klant wordt vaak als een noodzakelijk kwaad beschouwd
Geef eens wat meer info over je onvrede ! Klagen mag, maar graag wat meer feed-back.
Jo VdB
Aha , weer goed begrepen precies
Over DSM, die man wat ons had geholpen ik denk dat we het over dezelfde hebben,die kan me echt niet boeien. Ging voor een moto kijken, stond een hele mooie maar moest nog wat aan gebeuren. Vroeg voor eens te testen. Dan moeten we hem "in orde" zetten en dan moet je hem ook wel degelijk kopen. Dan nog eens 1 keertje daar geweest voor ene gaskabel omdat we toch in de buurt waren. Had toch "ietsje" meer moetenbetalen voor hetzelfde dan mijn kameraden. Dit is dan dus wel mijn ervaring !
DAM Racing is op zich niet slecht, zeker niet ! Maar ik erger me er nogal aan omdat sommige dingen totaal niet in orde waren op aanvraag en dan thuis tot de conclusie komen dat mijn lichten enzo niet functioneerde. Dit is wel een tijdje geleden , toen werkte er nog zo van die gastjes ... Bij DAM zitten wel degelijk mensen met vakkennis dat niet , maar die echte bekwamen hebben die van mij nog nooit onder handen gehad volgens mij.
Waar is jou vaste stek?
groeten
Over DSM, die man wat ons had geholpen ik denk dat we het over dezelfde hebben,die kan me echt niet boeien. Ging voor een moto kijken, stond een hele mooie maar moest nog wat aan gebeuren. Vroeg voor eens te testen. Dan moeten we hem "in orde" zetten en dan moet je hem ook wel degelijk kopen. Dan nog eens 1 keertje daar geweest voor ene gaskabel omdat we toch in de buurt waren. Had toch "ietsje" meer moetenbetalen voor hetzelfde dan mijn kameraden. Dit is dan dus wel mijn ervaring !
DAM Racing is op zich niet slecht, zeker niet ! Maar ik erger me er nogal aan omdat sommige dingen totaal niet in orde waren op aanvraag en dan thuis tot de conclusie komen dat mijn lichten enzo niet functioneerde. Dit is wel een tijdje geleden , toen werkte er nog zo van die gastjes ... Bij DAM zitten wel degelijk mensen met vakkennis dat niet , maar die echte bekwamen hebben die van mij nog nooit onder handen gehad volgens mij.
Waar is jou vaste stek?
groeten
-
[quote="Jo VdB"]@ KTMcrosser,
Kick "starter" :
Ja met Limburg en Oost Brabant bedoel ik inderdaad Nederland
Dus wie weet in die "provincies" in NEDERLAND een goeie handelaar
Kick "starter" :
Ja met Limburg en Oost Brabant bedoel ik inderdaad Nederland
Dus wie weet in die "provincies" in NEDERLAND een goeie handelaar
Kick "Starter"
jos v. vugt in oirschot doet erg veel met enduro motors.
als je iets zoekt dan heeft hij het vast wel staan.
TELNR. : 040-2624024
als je iets zoekt dan heeft hij het vast wel staan.
TELNR. : 040-2624024
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
Tja, Luc De Scheemaeker (vandaar DSM) durft al eens te factureren à la tête du client... Kom je er vaker, ziet hij je regelmatig, ... dan gaat er wel wat van de prijs af.Had toch "ietsje" meer moetenbetalen voor hetzelfde dan mijn kameraden. Dit is dan dus wel mijn ervaring !
Wat trouwens bij iedereen wel zo is.
Die gastjes zijn er nu niet meer, en Etienne werkt er ook niet meer...DAM Racing is op zich niet slecht, zeker niet ! . Dit is wel een tijdje geleden , toen werkte er nog zo van die gastjes ...
Ik laat altijd Dirk zelf naar mijn moto kijken als het nodig is.
DAM en ook Sommer in Oberhausen (www.ktm-sommer.de)Waar is jou vaste stek?
Jo VdB
DAM en ook Sommer in Oberhausen (www.ktm-sommer.de)
Jo VdB[/quote]
"J VdB" : heb je hier ook je motor gekocht of koop je in Duitsland alleen maar onderdelen ???
Wie heeft er enige ervaring met een motor "importeren" vanuit Duitsland naar Nederland.
Loont het zich wel ??? ( lees: is het goedkoper )
Kick "starter
Jawel weer die zuinige hollanders die zulke vragen stellen
Jo VdB[/quote]
"J VdB" : heb je hier ook je motor gekocht of koop je in Duitsland alleen maar onderdelen ???
Wie heeft er enige ervaring met een motor "importeren" vanuit Duitsland naar Nederland.
Loont het zich wel ??? ( lees: is het goedkoper )
Kick "starter
Jawel weer die zuinige hollanders die zulke vragen stellen
-
- Site Admin
- Contacteer:
Ik heb mijn KTM-Adventure nieuw in Duitsland gekocht omdat ik er in NL 10 maanden op moest wachten.
Het uiteindelijke prijsverschil is te verwaarlozen.
Bij gebruikte motoren schijnt het wel lonend te zijn.
Het uiteindelijke prijsverschil is te verwaarlozen.
Bij gebruikte motoren schijnt het wel lonend te zijn.
Freek
Noppenforum brengt je op het slechte pad.
Noppenforum brengt je op het slechte pad.
als ik het goed heb komt kickstarter uit middenlimland en dan ligt het voor de hand om eens te gaan kijken bij Ben's crosshop in St.Joost.
is niet specifiek voor enduro ingericht maar kan alles bestellen en de werkplaats is naar mijn ervaring oke.
wat betreft import uit duitsland heb ik een paar keer gedaan maar is alleen de moeite voor een echt koopje of bij leverproblemen in NL.
(is het leverings-problemen? in ieder geval niets te maken met gezondheid)
is niet specifiek voor enduro ingericht maar kan alles bestellen en de werkplaats is naar mijn ervaring oke.
wat betreft import uit duitsland heb ik een paar keer gedaan maar is alleen de moeite voor een echt koopje of bij leverproblemen in NL.
(is het leverings-problemen? in ieder geval niets te maken met gezondheid)
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
[quote="pruus"]als ik het goed heb komt kickstarter uit middenlimland en dan ligt het voor de hand om eens te gaan kijken bij Ben's crosshop in St.Joost.
Was inderdaad de bedoeling dat ik daar ga kijken ( lees: St. Joost),
wil dit eigenlijk pas gaan doen als ik mijn rijbewijs heb, weet nl. hoe ik zelf ben als ik al een motor heb voordat ik legaal mag rijden.
FF. een stukje hier door het veld en weer ff. door de straat !!!
Moet dus nog ff. geduld hebben ( hoop nog maar een paar weken )
Kick "Starter"
Was inderdaad de bedoeling dat ik daar ga kijken ( lees: St. Joost),
wil dit eigenlijk pas gaan doen als ik mijn rijbewijs heb, weet nl. hoe ik zelf ben als ik al een motor heb voordat ik legaal mag rijden.
FF. een stukje hier door het veld en weer ff. door de straat !!!
Moet dus nog ff. geduld hebben ( hoop nog maar een paar weken )
Kick "Starter"
als je tijd en vervoer hebt is het heel eenvoudig om te rijden zonder dat roze vel.:
haal trainingslicentie van de MON en have a ball in budel of blerick op crossbaan, in neeroeteren ook zonder trainingsbewijs.
gegroet
haal trainingslicentie van de MON en have a ball in budel of blerick op crossbaan, in neeroeteren ook zonder trainingsbewijs.
gegroet
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
Hoi,
ik heb mijn KTM hier gekocht, en koop er ook wel wat onderdelen.
Financieel is het dus niet echt de moeite. Wel interessant indien bv. de wachttijd in je eigen land lang is.
Import naar Belgie is erg makkelijk. Ik vermoed hetzelfde voor Nederland.
Jo VdB
ik heb mijn KTM hier gekocht, en koop er ook wel wat onderdelen.
Financieel is het dus niet echt de moeite. Wel interessant indien bv. de wachttijd in je eigen land lang is.
Import naar Belgie is erg makkelijk. Ik vermoed hetzelfde voor Nederland.
Jo VdB
Jo Vdb
Als dat zo zit dan moet ik mijn klachten intrekken. Want ik vind dat Dirk een goede zet heeft gedaan met die mannen "buiten te zetten". Dan ga ik zeker en vast nog eens langsgaan want die man(nen) kennen wel hun vak !
Mvg
Als dat zo zit dan moet ik mijn klachten intrekken. Want ik vind dat Dirk een goede zet heeft gedaan met die mannen "buiten te zetten". Dan ga ik zeker en vast nog eens langsgaan want die man(nen) kennen wel hun vak !
Mvg
-
Welcome Kick"starter",
Koop 's een noppennieuws, daarin adverteren ALLE zichzelf respecterende handelaren en dealers.
In jou regio zou ik denken aan Romviel in Boekel (heb ik hele goede ervaringen mee! 0492-322323), Laurence in Boekel (0492-322004), Sigmans in Bakel (0492-341276), JHMX in Gemert (0492-3665533) en natuurlijk de al eerder genoemde adressen.
Verder staan bij Motoport Venlo nog wel eens off-roadjes en ook bij Motorservice Vierlingsbeek dacht ik (0478-631602).
Succes!
Groeten
Fr@venture
Koop 's een noppennieuws, daarin adverteren ALLE zichzelf respecterende handelaren en dealers.
In jou regio zou ik denken aan Romviel in Boekel (heb ik hele goede ervaringen mee! 0492-322323), Laurence in Boekel (0492-322004), Sigmans in Bakel (0492-341276), JHMX in Gemert (0492-3665533) en natuurlijk de al eerder genoemde adressen.
Verder staan bij Motoport Venlo nog wel eens off-roadjes en ook bij Motorservice Vierlingsbeek dacht ik (0478-631602).
Succes!
Groeten
Fr@venture
Er komt een tijd
dat iedereen op een Adventure rijdt
dat iedereen op een Adventure rijdt
hoi kick"starter"
ik doe al 20 jaar crossen en enduro en ik ben al in alle winkels geweest en mijn ervaring is dat Bens cross shop in St Joost de betrouwbaarste is
Ik moet zeggen dat Reytec het ook wel goed doet.
Luc Descheemaker is een arrogante oplichter , dezelfde als Missotten daarom zijn die al jaren geleden kapot gegaan.
tiny romviel , jan laurense (sjagerijn) , frans sigmans en jan heusschen zijn ook allemaal goede adressen.
groeten
decibel
ik doe al 20 jaar crossen en enduro en ik ben al in alle winkels geweest en mijn ervaring is dat Bens cross shop in St Joost de betrouwbaarste is
Ik moet zeggen dat Reytec het ook wel goed doet.
Luc Descheemaker is een arrogante oplichter , dezelfde als Missotten daarom zijn die al jaren geleden kapot gegaan.
tiny romviel , jan laurense (sjagerijn) , frans sigmans en jan heusschen zijn ook allemaal goede adressen.
groeten
decibel
Kees schreef:Niet helemaal in de buurt,maar zeker het proberen waard.
Eddy Lemmens Motosport in Veldhoven
040-2535558
Helpen je ook fatsoenlijk als je niet voor het aller nieuwste komt.
Met die laatste regel ben ik het niet eens, ben er een jaar geleden eens geweest voor plastics voor m'n 90'er KTM, zou alles bestellen en zou binnen een week binnen zijn, en zou me bellen
Nooooooooit niks meer van gehoord