bestellen bij hessler?

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki

Plaats reactie
baartie
Berichten: 32
Lid geworden op: wo mar 09, 2005 22:46
Locatie: eindhoven

he hallo heeft er iemand van jullie ervaring met het bestellen bij hessler(http://www.dr-big-shop.de) in duitsland. hoe ze leveren ed.
aart
BasGort
Berichten: 143
Lid geworden op: di jul 20, 2004 17:49
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

He hoi,

Ik heb laatst een setje onderdelen besteld bij de Stefan Hessler.

Onderdelen prima verpakt en zien er ook goed uit (zoals beschrijving).

Indien je verder vragen hebt stuur hem een mailtje en meestal heb je een snelle reactie terug (met eventuele tips).

Bij mij is dus alles goed gegaan. Kreeg zelfs nog een dozen met schroeven erbij toen ik vertelde dat ik mijn bike opnieuw aan het opbouwen was.

Maar blijft gelden: behaalde resultaten in het verleden geven geen garantie in de toekomst :)

Groeten,
Bas
Internationale DR Big Meeting
19 - 20 - 21 MEI 2006
Zie www.DRBigClubHolland.nl
Peter N.
Berichten: 59
Lid geworden op: do apr 15, 2004 22:02
Locatie: Zwolle

Kun je er ook betalen per creditcard of alleen overschrijving?
BasGort
Berichten: 143
Lid geworden op: di jul 20, 2004 17:49
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Ik heb volgens mij per overschrijving betaald.

Maar dit zou je even moeten checken.

Zoals ik al zei even een mailtje sturen en je krijgt wel antwoord.

Groeten,
Bas
Internationale DR Big Meeting
19 - 20 - 21 MEI 2006
Zie www.DRBigClubHolland.nl
MuddyWater
Berichten: 130
Lid geworden op: vr aug 19, 2005 19:04

Ik heb ook een prima ervaring ... alle keurig verpakt, met een cadeautje erbij (twee duitse wegenkaarten). Ik heb betaald met mijn ABN internetrekening, gewoon buitenlandse betaling aanklikken en de gegevens die Stefan je mailt invullen .... binnen een week had ik alles in huis. Telefonisch heeft hij me trouwens daags voor de meeting nog uit de brand geholpen.
Max_Kool
Berichten: 417
Lid geworden op: di mei 31, 2005 14:30
Locatie: Delfgauw

Yep, ik heb ook positieve ervaringen. Na de bestelling even een mailtje erachteraan gestuurd met de exacte tandwielverhouding die ik wilde hebben, geen probleem. Kreeg naderhand zelf nog een mail met de mededeling dat het gewenste achtertandwiel alleen in aluminium te verkrijgen was, en of ik dat erg vond. Er werden ook nog twee alternatieven in staal voorgesteld. Prettige lui.

Geld overgemaakt (geen credit card) en een paar dagen later was het binnen. Met drie kadootjes: inderdaad, drie verschillende kaarten 1:200 000 van de grensstreek.

Prima toko!
Plaats reactie