Het gaat niet echt goed met de noppen producten.
Nadat husqvarna al in zwaar weer was terechtgekomen heeft nu ook
Cannondale het loodje gelegd.
Opzich heel jammer of het nu een goed product is of niet.
Er zijn toch altijd mensen die hun hart er aan verpand hebben.
De spoeling kwa producten/merken word steeds dunner.
hersens groeien in de bibliotheek en sterven op de motor
cannondale
Moderator: ghulst
Ik wist het nog niet van cannondale, maar ik hoop dat ze wel fietsen blijven maken
Cannondale wilde het wel rigoreus aanpakken. Bezine injectie, cilinder 180 graden andersom op het blok zetten. Wel evolutionair, maar helaas konden ze niet tegen de vooroordelen en kinder ziektes op.
Cannondale wilde het wel rigoreus aanpakken. Bezine injectie, cilinder 180 graden andersom op het blok zetten. Wel evolutionair, maar helaas konden ze niet tegen de vooroordelen en kinder ziektes op.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
don't buy amerikan shit!
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
-
- Contacteer:
....don't táke American shit!!!
Verder wél jammer van een initiatief dat niet over hetzelfde platgestampte pad wilde lopen.
Overigens; ook VOR moet het nog maar zien te overleven en Husaberg is per 2004 heel dun blauw/geel over oranje....
Verder wél jammer van een initiatief dat niet over hetzelfde platgestampte pad wilde lopen.
Overigens; ook VOR moet het nog maar zien te overleven en Husaberg is per 2004 heel dun blauw/geel over oranje....
Trail rijden: zo langzaam als mogelijk om er doorheen te komen genieten van het natuurschoon.
-
Ja en KTM steekt al zijn centjes in de wegrace dus dat moeten de KTM noppenrijders de komende tijd ook nog maar eens afwachten of het daar dan wel zo tof blijft gaan.
Volgens mij gaat er in zo'n wegrace team veeeeeeeel meer geld in dan in de noppenteams.
Misschien moeten we zelf wat ontwikkelen.
Volgens mij gaat er in zo'n wegrace team veeeeeeeel meer geld in dan in de noppenteams.
Misschien moeten we zelf wat ontwikkelen.