Hallo moddervreters.
Heeft er iemand ervaring met de teraflex 2 band?? Het schijnt een supervette band te zijn met 25 mm nophoogte. Ze zeggen dat hij 5000 km mee gaat op verhard en onverhard.
Weet alleen niet waar ik zo'n band kan kopen
Anybody????
Teraflex 2 banden
Moderator: ghulst
-
De weledelafgelikte boterham
-
- Contacteer:
hallo,
meer info kan je terug vinden in het topic "welke bandenkeuze enduro" in de index (rij)techniek.
Veel succes.
meer info kan je terug vinden in het topic "welke bandenkeuze enduro" in de index (rij)techniek.
Veel succes.
Tyger of the "off" Road.
Voor de liefhebbers,
Ik heb er nog één te koop en nog één voor mezelf.
Verder t.k.a. Dunlop 908 RR rallyband voor stenen en woestijn. Eén week gebruikt, niet zichtbaar gesleten.
Super taaie en slijtvaste Rally-band, nog moeilijker om te leggen dan een Tera, maar met 0.5 bar te rijden in rotsachtige omgeving bij 130 kg motor. Mag weg voor 50 Euro. Reed prima op asfalt! Mooi rond, stuurde uit de kunst.
Groeten,
Noppy
Ik heb er nog één te koop en nog één voor mezelf.
Verder t.k.a. Dunlop 908 RR rallyband voor stenen en woestijn. Eén week gebruikt, niet zichtbaar gesleten.
Super taaie en slijtvaste Rally-band, nog moeilijker om te leggen dan een Tera, maar met 0.5 bar te rijden in rotsachtige omgeving bij 130 kg motor. Mag weg voor 50 Euro. Reed prima op asfalt! Mooi rond, stuurde uit de kunst.
Groeten,
Noppy
Hee Nop! Ik wil die Dunlop wel van je overnemen. Nieuwegein is vlak bij...
Stuur fff een mailtje met je adres, dan kom ik m van d week oppikken