Hoi noppers, ik zal jullie even bijpraten over mijn voorbereiding cq training tot nu toe.
De motor is er klaar voor. Er zitten nu michelin voor en achter op en die bevallen prima. Ik rij op het asfalt erg voorzichting, want ja, ze slijten als je er naar kijkt, maar in het terrein heb ik perfecte grip.
Nu de motor gereviseerd is gaat ie er weer als een haas vandoor met gas geven dus mijn armen zijn ook alweer wat langer geworden.
Tijdens de afgelopen weken heb ik wel wat schade gemaakt van cosmetische aard, maar het is te overzien.De schade is enkel een afgebroken voorspatbord(ik heb er nog een liggen, gelukkig) en een kapot achterspatbord(heb ik dus ook nog liggen).
Het voorspatbord zei knap afgelopen zondag in amsterdam. Ik was al 1,5 uur bezig en zou en moest nog een paar rondjes over het crossgedeelte gaan(ja ja voor de enduro training) en dat had ik dus niet moeten doen. De eerste waarschuwing kwam in de eerste ronde, ging over het voorwiel onderuit, en in de tweede gebeurde het nog een keer en zei die knap. Weer een spatbord kaduuk.
Puur een conditie probleempje en ik heb vanavond dan ook een 5km hard gelopen. Het regende gelukkig niet.
Met de conditie opzich gaat het wel goed, alleen moet ik elk weekend nu wel op de motor zitten(zaterdag en zondag) want ik moet kilometers maken. Mijn pink van de rechterhand die weigerde op een gegeven moment elk dienst. Gewoon vermoeid. Ik hang 's avond ook aan een rekstok en trek me 10 keer op. Buikspier oefeningen horen er, helaas, ook bij.
Donderdag ga ik weer rennen(als het weer het toelaat, en ik zin heb ) en van de week even de motor weer klaar maken, zodat ik zaterdag weer wat kan afbreken .
Ik laat over een paar weken wel weer van me horen.
Tot dan, enne wordt er door jullie nog getraind, of wat ?????
hoe gaat het met Huskie z'n enduro voorbereiding totnogtoe
Moderator: ghulst
Ik moet nodig wat doen, de training beperkt zich momenteel tot de wekelijkse polstraining op de motorclub vergadering..
zal wel wat gaan rennen en skeeleren...en moet maar weer eens rijden als de yamaha weer klaar is, ik wacht op een naaldlager voor onderin schokbreker...en een new voortandwiel...
Wopke
KTM530 EXCR 2009
#338 EV 40+
#338 EV 40+
squash: 1x per week, goed voor lange adem.
fitness: 1x per week, tegen lange armen
soms hardlopen...saai!
m.i.v. maart-april regelmatig motorcrossen. goed voor adem en techniek!
fitness: 1x per week, tegen lange armen
soms hardlopen...saai!
m.i.v. maart-april regelmatig motorcrossen. goed voor adem en techniek!
-
- Contacteer:
veel opdrukken enz enz enz , hardlopen heb ik echt een hekelaan dus ik fiets :p (met racefiets)
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
-
Mannen al eens gehoord van Spinning ??
Indien je dit goed doet bouw je twee zaken op :
1. conditie
2. Beenspieren
Kick Starter
1. conditie
2. Beenspieren
Kick Starter
Kick "Starter"
-
- Contacteer:
iemand gehoord van fietsen , kom je nog vooruit ook...Kick Starter schreef:Mannen al eens gehoord van Spinning ??
1. conditie
2. Beenspieren
Kick Starter
ga liever fietsen ofzo (kom je nog vooruit ook )
KTM EXC300
KTM EXC300
ken ook gaan skieen doet t ook wel goed voor de beentjesRudy schreef:iemand gehoord van fietsen , kom je nog vooruit ook...Kick Starter schreef:Mannen al eens gehoord van Spinning ??
1. conditie
2. Beenspieren
Kick Starter
kan je je val techniek ook oefenen
doe wat je niet laten kunt
-
- Contacteer:
eheh wel uitkijken voor benen breken met skien:Djohn b schreef:ken ook gaan skieen doet t ook wel goed voor de beentjesRudy schreef:iemand gehoord van fietsen , kom je nog vooruit ook...Kick Starter schreef:Mannen al eens gehoord van Spinning ??
1. conditie
2. Beenspieren
Kick Starter
kan je je val techniek ook oefenen
KTM EXC300
KTM EXC300
wat dachten jullie van tegelzetter worden? ca. 500 kniebuigingen per dag en regelmatig met 25 kilozakken de trap op!
ik heb beenspieren als ruud gullit alleen de techniek ontbreekt nog.
ik heb beenspieren als ruud gullit alleen de techniek ontbreekt nog.
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent