Euh... Is het forum aangepast? Ik zie een horizontale scrollbar, en ik kan niet inloggen.
De icoontjes zien er trouwens ook wat flashy-er uit , maar ik kan er als gast geen plaatsen...
Estivie - Die wil inloggen
Forum wijziging?
Moderator: ghulst
Montesa Cota 315R
Ik heb het gemerkt dat het gehackt werd.
Ik was omstreeks de middag op het forum, en ineens veranderde de foto bovenaan links in iets heel raars (van die hackers rotzooi tekst/beeld)
Stelletje zielige klootzakken. Waarschijnlijk gastjes met kleine pietjes en grote smoelen
Jo VdB
Ik was omstreeks de middag op het forum, en ineens veranderde de foto bovenaan links in iets heel raars (van die hackers rotzooi tekst/beeld)
Stelletje zielige klootzakken. Waarschijnlijk gastjes met kleine pietjes en grote smoelen
Jo VdB
Maak van die gasten "gehakt" . Discretie , beleefdheid, respect voor andermans zaken . zijn Onbekende waarden bij die gasten.
Het zijn flauwe prestaties als je bij je vrienden kunt pochen met : ik kan door die en die beveiliging heen en dat kan ik ook kraken!
De "razende"Wiene, die zijn post over zijn Husky's olieverlies kwijt is en de eventuele antwoorden erop (als er al waren)
Het zijn flauwe prestaties als je bij je vrienden kunt pochen met : ik kan door die en die beveiliging heen en dat kan ik ook kraken!
De "razende"Wiene, die zijn post over zijn Husky's olieverlies kwijt is en de eventuele antwoorden erop (als er al waren)
Husky Rules
Hey Jongens,
Zijn er nog mensen die horizontaal moet scrollen om het hele forum te kunnen zien? Mijn schermresolutie van 1024 pixels breed is nu toch ook nog niet "outdated" dacht ik? Kan dat aangepast worden (het forum, niet mijn scherm)? 't is wat vervelend zo...
Verder lijkt het wel alsof er véél meer mogelijkheden zijn (foto upload, kalender enz... 'k heb nog niet getest of het allemaal beschikbaar is, maar het ziet er mooi uit...)
Groeten
Stijn
Zijn er nog mensen die horizontaal moet scrollen om het hele forum te kunnen zien? Mijn schermresolutie van 1024 pixels breed is nu toch ook nog niet "outdated" dacht ik? Kan dat aangepast worden (het forum, niet mijn scherm)? 't is wat vervelend zo...
Verder lijkt het wel alsof er véél meer mogelijkheden zijn (foto upload, kalender enz... 'k heb nog niet getest of het allemaal beschikbaar is, maar het ziet er mooi uit...)
Groeten
Stijn
Montesa Cota 315R
Hai Freek,
Kan me voorstellen dat je knap gefrustreerd bent door deze Hacker-actie..
Toch even een vraagje over die nieuwe 'Thuis'-page: hoe heb je die voor mekaar gekregen? Is op zich wel praktisch met o.a. de laatst geplaatste topics, Kalender, Album, etc.
Groeten,
Arnaud.
Kan me voorstellen dat je knap gefrustreerd bent door deze Hacker-actie..
Toch even een vraagje over die nieuwe 'Thuis'-page: hoe heb je die voor mekaar gekregen? Is op zich wel praktisch met o.a. de laatst geplaatste topics, Kalender, Album, etc.
Groeten,
Arnaud.
meer plezier NAAST de weg
www.noxian.nl
www.noxian.nl
-
- Site Admin
- Contacteer:
Dat was niet zo moeilijk; Dit wordt kant en klaar geleverd door messageboard.nl
Het was toch al de bedoeling dat we naar een ander type forum (en andere server) overgingen i.v.m. het haperende mailsysteem.
Bovendien wordt de forum-software nu automatisch geupdate, zodat we minder kans hebben weer gehackt te worden.
Wel zal er de komende tijd nog wat gesleuteld worden, zodat het forum af en toe even off-line is.
Het was toch al de bedoeling dat we naar een ander type forum (en andere server) overgingen i.v.m. het haperende mailsysteem.
Bovendien wordt de forum-software nu automatisch geupdate, zodat we minder kans hebben weer gehackt te worden.
Wel zal er de komende tijd nog wat gesleuteld worden, zodat het forum af en toe even off-line is.
Freek
Noppenforum brengt je op het slechte pad.
Noppenforum brengt je op het slechte pad.
Het ziet er helemaal perfect uit nu. Thanks Freek
Montesa Cota 315R
gelukkig mijn hobby is er weer
Was het forum weer gehacked of zo
Ik kreeg al een paar dagen geen goede verbinding meer
Good to be back now
Ik kreeg al een paar dagen geen goede verbinding meer
Good to be back now
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
freek is op vakantie dus we zijn onze oppasser kwijt
Is Freek nog lang weg, want ik wou woensdag as. ff bij hem langs?
GS GJ
GS GJ
Een GS is pas een GS als 'ie smerig is!
kheb geen idee maar hij is al even weg