Offroad club in/om Oosterhout/Breda??

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Chris

Jajaja net verhuisd naar dit deel van Nederland en ik moet zeggen het bevalt me prima!

Alleen ben ik eigenlijk benieuwd of er ook offroadclubs zijn of een groep waar ik eens de buurt mee kan verkennen.

Laat maar weten en ik gooi peut in die tank!!


Grote groet


Chris (Breda)
Ad Ketelaars
Berichten: 439
Lid geworden op: di nov 19, 2002 10:48
Contacteer:

Wij ("De Taludrijders") willen nog wel eens een eenling "adopteren". Vertrekplaats is wel in Tilburg (op de uitvalsweg naar Breda). Onze zaterdaggroep zit reeds vol maar voor onze zondagochtendgroep zijn nog wel mogelijkheden. Onze leden wonen voornamelijk tussen Tilburg en Breda. Mail me eens.
gast

:roll: "Taludrijders"
off-road rijden of all-road rijden?
zo ja, waar rijden jullie dan.
Ik heb zelf een XR waar ik voornamelijk mee op de weg rijd maar wil meer off-road gaan rijden. weet je wat plekjes?
groeten Ed ('00 XR650R) uit Tilburg
Ad Ketelaars
Berichten: 439
Lid geworden op: di nov 19, 2002 10:48
Contacteer:

Heb je die steile talutten rond Tilburg wel eens gezien? Ik denk dat je met een allroad met gladiaalbanden zo beneden ligt. En ik weet hier :lol: en daar :lol: wel een leuk plekje om te rijden :lol: Is ongeveer 1500 kilometer OFFROADroute genoeg!!!!!!!!!!!!!!!! Zo ja, reageer dan maar eens op mijn e-mail adres.
Gebruikersavatar
alan
Berichten: 6
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 21:00
Locatie: grobbendonk

Hoi Ad,

ben een kleine Belg met een grote Husqy.
ik lees dat je uit Goirle komt, daar kom ik heeeeel vaak
misschien kunnen we in de zomerperiode eens langs komen
om een ritje te maken
we rijden met een groepje van 3 tot +/- 8personen
we houden contact

groetjes
Ad Ketelaars
Berichten: 439
Lid geworden op: di nov 19, 2002 10:48
Contacteer:

Is prima Alan. Je kunt eventueel ook eens een van de ritten die ik organiseer rijden. zie kalender op noppenforum of http://go.to/offroad_trips
Plaats reactie