o.t.r.rit varseveld

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

Brum

Ze staan er nu op inderdaad, heb mezelf al gespot. Ben ook meerdere keren op de foto gegaan, maar dat was vooral omdat ik de 'afslag' op de crossbaan gemist had en zo nog een rondje kon gaan doen :)
John H

He jan, lees net dat je je velg kapot hebt gereden op die betonplaat nou we kunnen elkaar de hand schudden, ik zowel voor als achter.
De grootste frustratie is wel dat ik afgelopen donderdag net m'n nieuwe motor heb opgehaald. Nog geen 200 km op de teller en 2 kapotte velgen.

Ik ben er goed ziek van.
Ik had overigens geen lekke band en kwam aan het einde bij terugkomst er pas achter.

@#$$%%$%$

Groeten John Hoekstra
exc 380

Diefstal van motor

Heelweg 14-11-2005 - Onbekenden hebben zondagmiddag (13/11) vanaf een parkeerplaats bij een horecazaak aan de Twente-Route een drie dagen oude motorfiets gestolen. Het gaat om een oranje zogenoemde KTM off the roadmotor, type 525 met een waarde van 10.000 euro. Het kenteken is MP-FS-45.

De 46-jarige eigenaar uit Vragender parkeerde zijn motor rond 13.15 uur en dronk binnen even een kopje koffie. Toen hij terugkwam was zijn motor verdwenen. De man deed aangifte bij de politie die een onderzoek instelt.

Aangezien er een groot motorevenement bij de horecazaak georganiseerd was en er honderden deelnemers en bezoekers waren, vraagt de politie getuigen zich te melden.

Bron politie noord oost gelderland
AdventureRider

exc 380 schreef:Diefstal van motor
Heelweg 14-11-2005 - Onbekenden hebben zondagmiddag (13/11) vanaf een parkeerplaats bij een horecazaak aan de Twente-Route een drie dagen oude motorfiets gestolen. Het gaat om een oranje zogenoemde KTM off the roadmotor, type 525 met een waarde van 10.000 euro. Het kenteken is MP-FS-45.
De 46-jarige eigenaar uit Vragender parkeerde zijn motor rond 13.15 uur en dronk binnen even een kopje koffie. Toen hij terugkwam was zijn motor verdwenen. De man deed aangifte bij de politie die een onderzoek instelt.
Aangezien er een groot motorevenement bij de horecazaak georganiseerd was en er honderden deelnemers en bezoekers waren, vraagt de politie getuigen zich te melden.
Bron politie noord oost gelderland
Ik ben een licht, klein bewegings alarm aan het ontwikkelen met afstandsbediening. Je bevestigt een klein kastje aan de motor en activeert het alarm door middel van een afstandsbediening. Hoef je dus geen schijfremslot mee te nemen, alleen de afstandsbediening. Het geheel gaat ongeveer 150-250 gram wegen inclusief batterij.
Is daar belangstelling voor? Richtprijs 25-35 euro.
erwindob

Belangstelling: Yep
adje

Ook belangstelling :shock:
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
Jo VdB

exc 380 schreef: Is daar belangstelling voor? Richtprijs 25-35 euro.
Jazeker !

Ik wil ook zo iets !

Jo VdB
Firestorm
Contacteer:

Ik wil ook wel zo iets.
Brum

Ik denk dat zo'n alarm wel een eigen topic verdient, animo is er wel voor zo te zien :D
AdventureRider

Als het prototype klaar is zal ik er een topic van maken.

Het is eigenlijk voor mountainbikes en racefietsen bedoeld (daarom moet het licht van gewicht zijn). Voor als je tijdens een rit even een snackbar in loopt voor een kroketje.
Je moet dus binnen gehoorafstand blijven of medestanders moeten in de buurt zijn.
Leuk dat er belangstelling voor is.
speedphreax

AdventureRider schreef:Voor als je tijdens een rit even een snackbar in loopt voor een kroketje.
Klinkt gek... kroketten vreten tijdens het sporten.

Maar ik ben benieuwd.
AdventureRider

Als je fietst (hard) dan verlies je veel vocht en zout. Kroketten bevatten veel zout. Je kan natuurlijk ook van die hippe sportdrankjes nemen maar die zijn veel te duur en, veel belangrijker, niet zo lekker als een kroket. Hum, Mora.

Tip: een beetje zout in bibons of "camelbags" maakt water veel beter verteerbaar waardoor er geen geklots in je maag ontstaat. Zout is ook de enige toevoeging aan water waardoor "camelbags" niet gaan schimmelen.
ntx650

Is daar belangstelling voor? Richtprijs 25-35 euro
jazeker,grote belangstelling
ook xt660r-lc4 adventure-690 enduro
http://picasaweb.google.com/richardvonk
Noppy

http://www.xenasecurity.com/home/current/lock/

Neem alleen niet die met een rond sleuteltje maar met een vierkant plat sleuteltje.

Met een Bic-pen schijn je ieder slot met zo'n rond sleuteltje open te kunnen krijgen, in 1 minuut! Dit geldt ook voor Kryptonyte en andere schijfremsloten!

Noppy
:toost:
AdventureRider

Noppy schreef:http://www.xenasecurity.com/home/current/lock/

Neem alleen niet die met een rond sleuteltje maar met een vierkant plat sleuteltje.

Met een Bic-pen schijn je ieder slot met zo'n rond sleuteltje open te kunnen krijgen, in 1 minuut! Dit geldt ook voor Kryptonyte en andere schijfremsloten!

Noppy
Zelfs een hangslotje van 5 euro voorkomt al dat je fiets gestolen wordt (in het geval van effe parkeren bij het cafe/clubhuis tijdens otrr/enduro).
Zoiets dus:
Afbeelding
Maar hoe klein het slot ook is, je blijft rondrijden met een lomp stalen ding wat je ergens op moet opbergen. Niet in je heuptasje graag.
speedphreax

AdventureRider schreef:Maar hoe klein het slot ook is, je blijft rondrijden met een lomp stalen ding wat je ergens op moet opbergen. Niet in je heuptasje graag.
En waarom wil je dat niet? Je doet er toch ook al gereedschap in?

Overigens... ik zet hem altijd op het stuurslot.
AdventureRider

speedphreax schreef:
AdventureRider schreef:Maar hoe klein het slot ook is, je blijft rondrijden met een lomp stalen ding wat je ergens op moet opbergen. Niet in je heuptasje graag.
En waarom wil je dat niet? Je doet er toch ook al gereedschap in?

Overigens... ik zet hem altijd op het stuurslot.
Dat zou ik dus ook niet doen, met gereedschap op mijn heup rondrijden, de kans op intern letsel en breuken wordt denk ik aanmerkelijk groter.

Een stuurslot is goed, heeft helaas niet iedereen.
Aladin

[quote="ntx650"]Is daar belangstelling voor? Richtprijs 25-35 euro
jazeker,grote belangstelling[/quote]

hier ook wel belangstelling.

met een professioneel alarm teveel ellende gezien dat ze zelf ook niet meer weg konden komen
La Bomba (Can-am quad)

Yep ,
Wil ik ook wel. :D :D :D
Bombardier , gaan met die banaan.
TTT

ja! wil ik ook.
Als ie in de luchtfilterkast bij de accu gemonteerd kan worden is het perfect.
smurf.
AdventureRider

TTT schreef:ja! wil ik ook.
De inhoud van je luchtfilterkast verkleinen, oei, dat wordt dik inleveren op vermogen :D.
gassen

http://members.home.nl/wilsons01/

Zoiets? (kreeg de losse plaatjes er niet op) :roll:
Een Nikko Super Guard SG-102, de naam zegt het al. :wink:
Dit ding heb ik zo'n 20 jaar in huis. Werkt op 9v batterij. Wordt getriggerd door een veer met een messing top in een rond gat. Als de top de zijkant van het gat raakt gaat er een alarm af.
Deksel kan er alleen af als de sleutel erin zit en er zit een bevestigingsgat in voor een 6mm bout om aan je motor te schroeven. Zat voorheen op een wegmotor , weet niet of dit voor een Offroad geschikt is omdat deze normaliter wat meer beweegt dan een wegmotor.
Gewicht 200g excl batterij en niet geheel waterdicht voor Offroad gebruik.
Wegen? Waar wij gaan zijn geen wegen!
EXC450-R / KLX250
TTT

AdventureRider schreef:
TTT schreef:ja! wil ik ook.
De inhoud van je luchtfilterkast verkleinen, oei, dat wordt dik inleveren op vermogen :D.
combineert mooi met de deuk in m'n uitlaatbocht. :lol:
smurf.
sparkED

Is daar belangstelling voor? Richtprijs 25-35 euro.[/quote]

Ik ben ook geiteresseerd.
AdventureRider

gassen schreef:http://members.home.nl/wilsons01/

Zoiets? (kreeg de losse plaatjes er niet op) :roll:
Een Nikko Super Guard SG-102, de naam zegt het al. :wink:
Dit ding heb ik zo'n 20 jaar in huis. Werkt op 9v batterij. Wordt getriggerd door een veer met een messing top in een rond gat. Als de top de zijkant van het gat raakt gaat er een alarm af.
Deksel kan er alleen af als de sleutel erin zit en er zit een bevestigingsgat in voor een 6mm bout om aan je motor te schroeven. Zat voorheen op een wegmotor , weet niet of dit voor een Offroad geschikt is omdat deze normaliter wat meer beweegt dan een wegmotor.
Gewicht 200g excl batterij en niet geheel waterdicht voor Offroad gebruik.
Precies, zo iets. Maar een mechanische bewegingssensor heeft maar een korte levensduur op een 1-cilinder. En er moet een afstandsbediening bij.
Plaats reactie