o.t.r.rit varseveld
Moderator: ghulst
zondag 13 november een mooie rit van ongeveer 50km keuren om 9.00 en starten om10.00 tot 13.30 en na de rit kun je de motor schoon spuiten ik zal zeker weer van de partij zijn groeten en tot zondag bij de radstake aan de n18
-
Het hangt erom, zaterdag naar de enduro en zondag zelf rijden. Wat zou ze ervan zeggen?
-
Inclusief mogelijkheid om hem af te spuiten? Ik ben erbij! Hij kan wel een wasbeurt gebruiken.
-
Yep definitief.
Ook present
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
We bellen morgenvroeg wel even als we daar zijn , Klaas dan kunnen we eens een rondje samen met een paar mede noppenforumleden rijden.
Ik verwacht er om 08.30 te zijn.
Ik verwacht er om 08.30 te zijn.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
-
Ja je hebt gelijk.
Zie trouwens ook dat het voor quads word afgeraden om mee te doen wegens een aantal noodbrugen en smalle trajecten door het bos.
-
Ook present, witte Fiat Ducato met Arai stickers op de achterkant.
Heb de politie bij die jongen zien staan aan het einde van de rit toen we bij de fotos gingen kijken.exc 380 schreef:En weer is er vandaag een motor gejat Het was een KTM die jongen had de motor net 3 dagen maar wat van type weet ik ook niet precies. Zal van de week wel bekend worden...
Was een mooie rit. Wel een beetje lang voor sommige aan het einde stonden er nog wel wat motoren zonder benzine. 1 van de jongens uit ons groepje had aan het einde ook zijn tank leeg dus maar wat benzine uit mijn fietsje in zijn motor gegoten.
Trouwens wil de gene die de boommagneet in Adje zijn motor heeft geplaats zich melden. De laatste tijd hebben bomen nogal een aantrekkingskracht op de motor van Adje... Wel jammer dat ie hierdoor vroegtijdig moest stoppen hij had het tempo er goed in. Hij liep regelmatig met ons te spelen door wat terug te laten zakken en weer in te halen.
Bij de tweede ronde lag er na een kilometer of 32 iemand in de kant die gevallen was hij dacht dat ie zijn been gebroken had. Dus maar even mijn telefoon aan zijn maatje gegeven zodat ie het alarm nummer van de organisatie kon bellen.
Na een kilometer of 40 van de tweede ronde lag er ergens een grote tegel of iets dergelijks onder in een gat bij een versmalling tussen twee maisvelden. Het vervelende was dat je de tegel niet kon zien. Ik had hier met een beetje gas mijn voorwiel over het gat getild. Het achterwiel ging dus door het gat voelde een harde klap en voelde de paar bochten hier na al dat ik een lekke band had. Zachtjes doorgereden naar het eerste stukje asfalt. Daar aangekomen blijkt dat ik nummer 5 was met een lekke band. Vraag me af hoeveel velgen daar zijn beschadigd en banden zijn lek gereden. Mijn velg had aanbeide zijde een grote deuk en een spaak gebroken. Ben bang dat er een nieuwe velg om moet. Maar zondermeer een mooie rit.
-
Vandaag ook heerlijk gereden. Vooral de tweede ronde zit je lekker in je ritme,alles soepel. Wat loopt zo'n KTM als een kogel.Die 3 lange stukken voor de croassbaan,heerlijk.
-
Nu je het zegt, ik moet mijn velgen ook nog controleren.Het was een aardig klap.Ik had hem op mijn voorwiel.
Ik denk dat ik toch maar een schijfremslot plaats als ik me inschrijf.Moet er niet aan denken dat ik hem kwijt ben.
Ik denk dat ik toch maar een schijfremslot plaats als ik me inschrijf.Moet er niet aan denken dat ik hem kwijt ben.
-
Mooie dag vandaag. Leuk gereden met jan:), adje (de boomknuffelaar), firestorm en nog twee anderen. Wel een hoop technische probleempjes binnen de groep: Boomschade, lekke band, gedeukte velgen, niet schakelende bakken en bij mij een gesneuvelde standaard.
Ik ben er nog een keertje behoorlijk hard afgegaan maar buiten die standaard verder geen schade. Lang leve de rugprotector met extra camelbak demping. Ik zag trouwens net wel bandensporen OVER mijn motor heen en nu herinner ik me ook ineens dat er iemand vlak achter me reed toen ik viel. Ik zag hem langsflitsen maar hij is dus over mijn motor heen gereden.
Naja.. mag de pret niet drukken. Het was een mooie route, zeker de eerste ronde.
Ik ben er nog een keertje behoorlijk hard afgegaan maar buiten die standaard verder geen schade. Lang leve de rugprotector met extra camelbak demping. Ik zag trouwens net wel bandensporen OVER mijn motor heen en nu herinner ik me ook ineens dat er iemand vlak achter me reed toen ik viel. Ik zag hem langsflitsen maar hij is dus over mijn motor heen gereden.
Naja.. mag de pret niet drukken. Het was een mooie route, zeker de eerste ronde.
Er hebben 1000 man meegereden geloof ik (wel van horen zeggen dus weet het niet 100% zeker), die steen/betonplaat waar veel mensen lek hebben gereden heb ik ook nog geraakt geloof ik, het linkerspoor op een pad door een weiland met aan de rechterkant een brede sloot. Voelde in het zandpad opeens een flinke klap in de vering, verder geen problemen mee gehad. Verder lekker gereden, weer was prima (lees: droog) en de baan ook.
Weet iemand of de foto's van de OTR ook online ergens komen te staan? Is er niet meer van gekomen om ter plekke de stapels met foto's door te bladeren.
Weet iemand of de foto's van de OTR ook online ergens komen te staan? Is er niet meer van gekomen om ter plekke de stapels met foto's door te bladeren.
Ik heb goed geld van Ad gevangen voor dat ding, en zo te zien werkt ie nog goedJan :) schreef:Trouwens wil de gene die de boommagneet in Adje zijn motor heeft geplaats zich melden. De laatste tijd hebben bomen nogal een aantrekkingskracht op de motor van Adje... .
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Het was inderdaad een mooie rit.
Alleen jammer dat er in onze groep zoveel schade is gereden.
Zoals Speedphreax al schreef.
Zelf heb ik op dat smalle stuk tussen links prikkeldraad en rechts water een schuiver gemaakt.
De motor belande in het water.
Zelf had ik het droog gehouden.
Gelukkig was het motorblokje niet helemaal onder water.
Ik wil bij deze Speedphreax en de gene die gestopt was om mijn motor uit het water te trekken nogmaals bedanken.
Alleen was mijn dat nooit gelukt.
Alleen jammer dat er in onze groep zoveel schade is gereden.
Zoals Speedphreax al schreef.
Zelf heb ik op dat smalle stuk tussen links prikkeldraad en rechts water een schuiver gemaakt.
De motor belande in het water.
Zelf had ik het droog gehouden.
Gelukkig was het motorblokje niet helemaal onder water.
Ik wil bij deze Speedphreax en de gene die gestopt was om mijn motor uit het water te trekken nogmaals bedanken.
Alleen was mijn dat nooit gelukt.
-
Vanavond vanaf ongeveer 21:30 uur staan er foto's op www.motofotoservice.comBrum schreef: Weet iemand of de foto's van de OTR ook online ergens komen te staan? Is er niet meer van gekomen om ter plekke de stapels met foto's door te bladeren.
-
Vanaf vanavond 21:30 uur staan er foto's op www.motofotoservice.comBrum schreef: Weet iemand of de foto's van de OTR ook online ergens komen te staan? Is er niet meer van gekomen om ter plekke de stapels met foto's door te bladeren.