Handkap Rechts Blauw DR750 S 1989 Te koop gevr.(Gebr./Nieuw)

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki

Plaats reactie
PD-OSCAR
Berichten: 23
Lid geworden op: di aug 31, 2004 19:00

Dag BIGGERS,

Heb bij mijn laatste? crash m'n rechtse handkap (voorremzijde) aardig verziekt (net als m'n rug bij het optillen van de BIG zelf), ben nu toe aan een nieuwe handkap (en rug), heb al een aantal dealers gebeld maar volgens hen alleen nog maar leverbaar als NF versie (=No finish?=zwart of iets anders) . Wie weet er nog zo'n DR'89 (blauw) handkapje voor me ? Een paar (= 2 of iets meer) krassen erop is geen probleem.

Bas nog iets over van z'n onderdelen verkoop een tijd terug ?

BIG-Onderdelen raken op geloof ik alhoewel ik een jaar geleden nog heel eenvoudig een linkse kap heb gekocht voor E 25 (ipv de E 67) die ze nu voor een foute kleur plastic kap vroegen !!

(Ik ken de alternatieve Acerbis-producten maar doe ik liever niet ivm - zoveel mogelijk - origineel houden motor (ahum))

Groeten Oscar
GO ! ! ! ! ! ! !
PD-O S C A R
BIG88
Berichten: 1702
Lid geworden op: di okt 29, 2002 22:41
Locatie: Limboland

ik moet er nog wel een op mijn werk hebben liggen
zal er volgende week eens langs gaan om te kijken of het nog wat is
en hoe het gaat,,wel werken kan ik nog niet maar er begint weer wat beweging in mijn hand te komen
leuk hé,motorrijden :roll:
have BIG fun

D.F.M.T.
BasGort
Berichten: 143
Lid geworden op: di jul 20, 2004 17:49
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

He Oscar,

Als ik jou was zou ebay.de eens afsnuffelen. Daar worden op het moment de meeste DR onderdelen aangeboden.

De beste benadering is gewoon elke dag even kijken en dan komt vanzelf jouw onderdeeltje voorbij.

Groeten,
Bas

(tip: je kunt ook zoekopdrachten vastleggen in mijn ebay)
Internationale DR Big Meeting
19 - 20 - 21 MEI 2006
Zie www.DRBigClubHolland.nl
BIG88
Berichten: 1702
Lid geworden op: di okt 29, 2002 22:41
Locatie: Limboland

Afbeelding

dit is hem
niet mooi,klik maar op de foto
maar zeg maar of je hem kunt gebruiken
have BIG fun

D.F.M.T.
PD-OSCAR
Berichten: 23
Lid geworden op: di aug 31, 2004 19:00

Ha die HANS,

VERKOCHT !!

Heftige krassen (die loop ik op een nieuwe kap ook vast wel weer op...) maar in elk geval scheurvrij zo te zien

Over de prijs worden we het wel eens, bewaar hem maar voor mij als je wil dan wisselen we hem wel een keer als we allebei weer fit en present zijn (of je moet een ander voorstel hebben?).

Die van mij blijft er nog wel even aanhangen dankzij m'n val- (iets te letterlijk genomen) /verstevigingsbeugeltje

Bedankt voor de moeite en je reactie (mooie foto trouwens !)

Groeten en sterkte !
GO ! ! ! ! ! ! !
PD-O S C A R
BIG88
Berichten: 1702
Lid geworden op: di okt 29, 2002 22:41
Locatie: Limboland

vanmorgen weer in het ziekenhuis geweest
en het duurt nog tot 1/2 januari voor mijn hand weer betrouwbaar/sterk genoeg is om een voorrem te bedienen
tot die tijd word mij toch wel afgeraden om motor te rijden :?
dus mail of PB mij je adres maar dan stuur ik hem op
have BIG fun

D.F.M.T.
Plaats reactie