Ik zie bij de enduro's vaak grote groepen waar van de "verzorging" gezamenlijk geregeld is. Gaat zo iets vanuit een motorclub?
Ik rij toch ook steeds meer enduro's en het lijkt me dan best leuk om dat in clubverband te doen.
Gaat dit inderdaad via motorclubs (vermoedelijk uit het Oosten dan allemaal) of is er ook een clubje met meer deelnemers uit het Westen. Andere tips?
Lid worden enduroclub
Moderator: ghulst
Ha die Joop,
morgen kom ik een rondje om jouw dorp heenrijden zie ik in je kantlijn.
MCA - Motor Club Amsterdam?
Helaas is er geen crossbaan meer in Amsterdam (want er moest een prestigieuze haven zijn of zo)
De site van MCA bestaat nog, genoemde lidmaatschappen zijn uit 2001 en de kalender uit 2003. Dat ziet er niet zo veelbelovend uit.
morgen kom ik een rondje om jouw dorp heenrijden zie ik in je kantlijn.
![Vrolijk/Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
MCA - Motor Club Amsterdam?
Helaas is er geen crossbaan meer in Amsterdam (want er moest een prestigieuze haven zijn of zo)
De site van MCA bestaat nog, genoemde lidmaatschappen zijn uit 2001 en de kalender uit 2003. Dat ziet er niet zo veelbelovend uit.
Erwin,
Gisteren lekker gereden in Zelhem of ben je nog moe van de lange proef op 't Zand.
De MCA (motorclub Amsterdam) heeft een helpersploeg. Je ziet ze wel staan bij de tijdscontrole's en dan vraag je bij de volgende enduro of je geen lid bij van MCA kunt worden.
Gisteren lekker gereden in Zelhem of ben je nog moe van de lange proef op 't Zand.
De MCA (motorclub Amsterdam) heeft een helpersploeg. Je ziet ze wel staan bij de tijdscontrole's en dan vraag je bij de volgende enduro of je geen lid bij van MCA kunt worden.
Die proef was inderdaad lang, vooral de eerste ronde koste het nogal moeite om het stuur vast te houden.
Nota bene in de laatste ronde 2x gevallen, precies in een proef! Ik heb nog nieteens naar de uitslag durven kijken.
Maar je hebben niks teveel gezegd over 't zand. Dat is een erg mooi stukje sturen.
Ik zal volgende keer eens beter opletten wie er allemaal nog meer zijn, ook aan teams. Bedankt voor de tips
Nota bene in de laatste ronde 2x gevallen, precies in een proef! Ik heb nog nieteens naar de uitslag durven kijken.
Maar je hebben niks teveel gezegd over 't zand. Dat is een erg mooi stukje sturen.
Ik zal volgende keer eens beter opletten wie er allemaal nog meer zijn, ook aan teams. Bedankt voor de tips