Aangestoken door het rally virus op het gs forum,wil ik volgend jaar meedoen met de Alto Turia met de 525.
Zijn er hier meer mensen die ook willen deelnemen. Kunnen we mischien wat samen regelen een service bus en alles wat daar nog meer bij komt kijken.Ik wil de rallyschool van BDM gaan volgend,dee start ongeveer in september/oktober 2004.
Alto Turia 2006
Moderator: ghulst
-
- Berichten: 1655
- Lid geworden op: vr okt 29, 2004 22:59
- Locatie: Veluwse bossen
Alvast een voorproefje http://www.altoturiaride.net/
waar kan je voor 2006 inschrijven?
Ik ga het denk ik eenvoudig houden...
Met 3 man en een aanhanger achter de auto er naar toe.
Tent, koffiezet apparaat, banden en onderdelen kist mee en rijden maar
Ik ga het denk ik eenvoudig houden...
Met 3 man en een aanhanger achter de auto er naar toe.
Tent, koffiezet apparaat, banden en onderdelen kist mee en rijden maar
Laatst gewijzigd door TTT op vr nov 04, 2005 11:15, 1 keer totaal gewijzigd.
smurf.
-
- Berichten: 1655
- Lid geworden op: vr okt 29, 2004 22:59
- Locatie: Veluwse bossen
Bij BDM ?
hum, moet je http://www.bdm.com eens bekijken.
Is weer eens wat anders dan een GSje
Is weer eens wat anders dan een GSje
smurf.
-
- Berichten: 1655
- Lid geworden op: vr okt 29, 2004 22:59
- Locatie: Veluwse bossen
Brrr, ik moet er niet aan denken.TTT schreef:hum, moet je http://www.bdm.com eens bekijken.
Is weer eens wat anders dan een GSje
-
- Berichten: 1655
- Lid geworden op: vr okt 29, 2004 22:59
- Locatie: Veluwse bossen
Eerste week mei,ongeveer.
erwindob schreef:Wanneer is de Alto Turia eigenlijk in 2006?
30 april tot 6 mei 2006
Klaas, hoever sta je met je voorbereidingen?
Ben wel benieuwd eigenlijk hoe je ptrogramma eruit ziet. of is het alleen maar meters maken in het zand.
Ben wel benieuwd eigenlijk hoe je ptrogramma eruit ziet. of is het alleen maar meters maken in het zand.
-
- Berichten: 1655
- Lid geworden op: vr okt 29, 2004 22:59
- Locatie: Veluwse bossen
Het enige wat ik op dit moment train zijn de knmv offroad ritten en de rs.
Wat mij alleen een beetje frustreerd zijn de mogelijkheden om trainen in maanden maart en april.Te weinig moglijkheden en bij de eventuele training ,veel kans op kwetsuren.
Verder een beetje sportschool,jij vroeg om een schema.Ik zal een kopie meenemen.volgende week.
Wat mij alleen een beetje frustreerd zijn de mogelijkheden om trainen in maanden maart en april.Te weinig moglijkheden en bij de eventuele training ,veel kans op kwetsuren.
Verder een beetje sportschool,jij vroeg om een schema.Ik zal een kopie meenemen.volgende week.
Ha mooi.
Merk je nu ook al verschil met bv 2 maanden terug? maw is je motor handeling beter geworden?
Merk je nu ook al verschil met bv 2 maanden terug? maw is je motor handeling beter geworden?
-
- Berichten: 1655
- Lid geworden op: vr okt 29, 2004 22:59
- Locatie: Veluwse bossen
Ja, meer ontspannen op de motor.Het zelfde vertrouwen wat je op de weg had,krijg je nu offroad ook.
-
- Berichten: 1655
- Lid geworden op: vr okt 29, 2004 22:59
- Locatie: Veluwse bossen
Krijg je wel een groot hart van.
Volgens mij niet. sommige passages zijn te smal voor quads en boxers. Tenminste dat zei BDM vorig jaar tijdens de AT bijeenkomstTTT schreef:Ik heb gezien dat je bij de Tuareg de keuze hebt en bij de Pyreneen rally voor quads en 2 cilinders er alternatieve routes zijn.
Zijn de routes op de AT voor alle motoren gelijk?
Laatst gewijzigd door STTEVE op ma nov 07, 2005 00:21, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 6
- Lid geworden op: zo okt 30, 2005 21:36
Bij de alto Turia zijn de laatste twee jaren twee stukjes die je niet met een boxer kunt doen.
Die 4 wielige motoren doen in de alto Turia niet mee. Behalve een dorpsbewoner die altijd de proloog mee doet.
Die twee stukken zijn niet vreselijk moeilijk maar wel heel smal. Volgens de organisator kom mijn Schalber er ook niet door. Ik heb het dus ook niet geprobeert.
In de Tuareg heb je twee verschillende trajecten (amateur en profi) en enkele specials speciaal voor de motoren.
Ik verwacht zelf dat het grote verschil is dat de Alto Turia veel trialwerk heeft en de Tuareg meer blazen over de duinen.
Qua luxe is de Alto Turia ongetwijfeld beter.
Orginalteile
Die 4 wielige motoren doen in de alto Turia niet mee. Behalve een dorpsbewoner die altijd de proloog mee doet.
Die twee stukken zijn niet vreselijk moeilijk maar wel heel smal. Volgens de organisator kom mijn Schalber er ook niet door. Ik heb het dus ook niet geprobeert.
In de Tuareg heb je twee verschillende trajecten (amateur en profi) en enkele specials speciaal voor de motoren.
Ik verwacht zelf dat het grote verschil is dat de Alto Turia veel trialwerk heeft en de Tuareg meer blazen over de duinen.
Qua luxe is de Alto Turia ongetwijfeld beter.
Orginalteile
-
- Berichten: 51
- Lid geworden op: wo jul 20, 2005 12:02
- Locatie: Apeldoorn
- Contacteer:
Verder is de ATR wellicht iets uitdagender qua navigatie; minder lange stukken en dus relatief veel route aanwijzingen. En inderdaad meer technische "trial"-achtige secties. Verder kom je in de ATR elke dag in het zelfde kamp terug (blokhut met badkamer), in de Tuareg rally reis je elke dag naar een andere lokatie en ovbernacht je in een tent. Ook leuk natuurlijk.
Meer info over de ATR 2006 kun je HIER vinden.
Je vind er onder andere de verslagen van 2004 en 2005, evenals inschrijfformulieren en een info flyer en informatie over het BDM ATR Service pakket.
Informatie over de verrichtingen van het BDM Rally Team in de ATR vindt je op www.rallyteambdm.nl
Meer info over de ATR 2006 kun je HIER vinden.
Je vind er onder andere de verslagen van 2004 en 2005, evenals inschrijfformulieren en een info flyer en informatie over het BDM ATR Service pakket.
Informatie over de verrichtingen van het BDM Rally Team in de ATR vindt je op www.rallyteambdm.nl