te koop onderdelen drbig

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki

Plaats reactie
pépé

BasGort
Contacteer:

He pepe,

We willen foto's van je racekameel projectje!!!!!

:lol:
Internationale DR Big Meeting
19 - 20 - 21 MEI 2006
Zie www.DRBigClubHolland.nl
pépé

ik heb geprobeerd foto's mee door te sturen :?: maar als computerleek lukt mij dit niet echt. Zelfs met onderstaande uitleg lukt het mij niet :evil: . Mijn foto's staan wel ergens op mijn computer maar niet op een webpagina. Is dat het probleem of ligt het toch gewoon aan mij :oops: ?

:arrow: Je kunt hier geen foto's uploaden. Je kunt alleen een foto plaatsen die ergens anders op het internet al staat.

Om dat te doen moet je de url van de afbeelding (klik op de webpagina op de afbeelding met je rechtermuisknop en dan Copy Image Location) pakken en dan in het venster waar je het bericht op dit forum schrijft op de 'Img' knop drukken. Je krijgt dan een blokje tekst tussen blokhaken en precies daarachter moet je de url van de afbeelding plaatsen (Klik met de rechtermuisknop op de plek tussen de tekstblokjes en kies Paste (of Plakken)). Klik vervolgens nogmaals op de 'Img' knop en je bent klaar.
BasGort
Contacteer:

Hoi Pepe,

Stuur mij de foto's maar (met een leuk verhaal) dan plaats we ze op de website (www.drbigclubholland.nl) en kunnen we vanaf daar de link naar hier maken.

Mijn mailadres is bas.gort @ DRBigClubHolland.nl

Groeten,
Bas
Internationale DR Big Meeting
19 - 20 - 21 MEI 2006
Zie www.DRBigClubHolland.nl
Leo

Pépé, hoe druk heb jij het volgend jaar op 19-20-21 mei ?
uitnodiging

LEO
Leo

Leo schreef:Pépé, hoe druk heb jij het volgend jaar op 19-20-21 mei ?
Ik heb Pépé dit weekend persoonlijk de hand mogen schudden in Vlaanderen en hij beloofde aanwezig te zijn op de meeting.

Hij is op een blauwwitte SR41 met een KTMvoorfront en een stevige achterveer de sahara ingedoken en heeft de rit zonder problemen uitgereden daar waar menig licht nieuw spul "onderhoud" nodig had om de eindstreep te bereiken.

LEO
pépé

Leo,

je weet dat mijn motor een raar geluid maakte. Blijkt nu da mijn kameel niet tegen woestijnzand kan. Luchtfilter zat na het doorkruisen van 'wandelende' duinen half vol zand. Een paar weken later maakte de motor bij wijlen een bonkend geluid. Blijkbaar is er toch een deel van het zand mijn carbu's en cilinder ingeraakt. Zuigerveren zijn voor de 'vuilbak', waardoor er nogal wat speling zat tussen zuiger en cilinder. De bonk zou afkomstig geweest zijn van de cilinder die soms wat 'kantelde'. Men gaat proberen de cilinder de honen en met een beetje geluk kan ik met nieuwe zuigerveren verder. Tenzij de cilinder ovaal is uitgesleten. Dan wordt het boren en een nieuwe zuiger. Gaat wel wat duiten kosten. Gelukkig zijn krukas etc. nog in orde.

Moraal van het verhaal : ga je zandstuiven met een 750tje of 800 met aanzuiging luchtfilter langs opzij, zorg dan dat er geen zand, opgeworpen door het achterwiel, in de luchtfilter raakt !

Peter.
Leo

pépé schreef:..... Men gaat proberen de cilinder de honen en met een beetje geluk kan ik met nieuwe zuigerveren verder. Tenzij de cilinder ovaal is uitgesleten. Dan wordt het boren en een nieuwe zuiger. Gaat wel wat duiten kosten.........
Laten we hopen op de eerste optie want dan ben je relatief goedkoop uit.

Misschien de volgende keer ipv een papierenfilter toch een natte luchtfilterversie in zien te bouwen.

Hou ons op de hoogte zou ik zeggen.

Groeten,
LEO
Plaats reactie