uploaden foto's

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
weerstandman
Berichten: 10
Lid geworden op: za okt 22, 2005 17:54
Locatie: stekene

Klein vraagje hoe moet je eigenlijk foto's uploaden naar het forum.Zal waarschijnlijk wel al eens gevraagd geweest zijn maar vind er toch met de zoekfunctie niets over terug. :?
speedphreax
Berichten: 1680
Lid geworden op: ma mar 03, 2003 10:34
Locatie: N52 00.692 E5 34.350

weerstandman schreef:Klein vraagje hoe moet je eigenlijk foto's uploaden naar het forum.Zal waarschijnlijk wel al eens gevraagd geweest zijn maar vind er toch met de zoekfunctie niets over terug. :?
Je kunt hier geen foto's uploaden. Je kunt alleen een foto plaatsen die ergens anders op het internet al staat.

Om dat te doen moet je de url van de afbeelding (klik op de webpagina op de afbeelding met je rechtermuisknop en dan Copy Image Location) pakken en dan in het venster waar je het bericht op dit forum schrijft op de 'Img' knop drukken. Je krijgt dan een blokje tekst tussen blokhaken en precies daarachter moet je de url van de afbeelding plaatsen (Klik met de rechtermuisknop op de plek tussen de tekstblokjes en kies Paste (of Plakken)). Klik vervolgens nogmaals op de 'Img' knop en je bent klaar.

Afbeelding

Als je niet snapt wat ik bedoel dan moet je mijn bericht maar eens Quoten en dan zie je hierboven vanzelf wat ik bedoel.
weerstandman
Berichten: 10
Lid geworden op: za okt 22, 2005 17:54
Locatie: stekene

ok alvast bedankt
Plaats reactie