Weet iemand een adres voor koppelingen(rem) voor de kunststof Durit slangen. Vroeger was TEID een leverancier, maar die is nergens meer te vinden.
De koppelingen van Stahlflex passen iig niet.
Nippels / Koppelingen voor 6mm Durit kunststof remleiding
Moderator: ghulst
-
Zijn dat van die soort snelkoppelingen die je ook wel op pneumatische apparaten/componenten ziet?gassen schreef:Weet iemand een adres voor koppelingen(rem) voor de kunststof Durit slangen. Vroeger was TEID een leverancier, maar die is nergens meer te vinden.
De koppelingen van Stahlflex passen iig niet.
Als dat zo is zal zowat elke pneumatiekboer ze hebben liggen, wat zeg ik, ik heb er ook nog een stapeltje van... Hier in de buurt weet ik een adres, maar die keten is alleen in Zeeland bekend, daar heb jij dus niets aan..
T punt is dat er veel spul is wat er op lijkt. Vele slangen zijn net wat dikker dus ook de aanluitingen 6,35 (1/4")
Ik zoek een banjo voor een leiding van 6buiten met een gat van 2.
Stahlflex heeft een gat van 3.5mm.
Maar heb je een naam of E-mail/adres oid?
Ik zoek een banjo voor een leiding van 6buiten met een gat van 2.
Stahlflex heeft een gat van 3.5mm.
Maar heb je een naam of E-mail/adres oid?
Wegen? Waar wij gaan zijn geen wegen!
EXC450-R / KLX250
EXC450-R / KLX250
-
Ik vrees dat dat ander spul is dan wat jij bedoelt, als ik het zo lees.
de bedrijven die ik ken:
www.vaneijzeren.nl
www.techniek.nl
Die hebben pneumatiekspul zat liggen, maar ik verwacht dat dat niet is wat jij zoekt.
Wat ik in mijn hoofd heb zijn kunststof luchtleidingen met een diameter van 5 of 6 mm (ronde mm maat) die in een soort bajonetsluiting worden geschoven. Die moet je aandrukken om ze los te krijgen, zeg maar.
fotootje?
de bedrijven die ik ken:
www.vaneijzeren.nl
www.techniek.nl
Die hebben pneumatiekspul zat liggen, maar ik verwacht dat dat niet is wat jij zoekt.
Wat ik in mijn hoofd heb zijn kunststof luchtleidingen met een diameter van 5 of 6 mm (ronde mm maat) die in een soort bajonetsluiting worden geschoven. Die moet je aandrukken om ze los te krijgen, zeg maar.
fotootje?
Volgens mij maakt goodridge allerlei soorten remleidingen voor motorfietsen. www.goodridge.nl
veel rem spullen te koop bij http://www.hopmotorsport.nl/catalog/ind ... _5773_1125
veel rem spullen te koop bij http://www.hopmotorsport.nl/catalog/ind ... _5773_1125
Weet ik, maar die hebben ook een soort Stahlflex en die passen dus niet.
Het zijn van die leidingen die op een oud type KTM zitten 85 86 87 88 van die zwarte harde leidingen. Vroeger ook gebruikt op Ha (tjoe) rleys
Stahlflex en Goodridge hangen er zo'n stalen mantel om waardoor de binnen diam. wat groter is als bij Durit.
Maar bedankt voor t mee denken
Het zijn van die leidingen die op een oud type KTM zitten 85 86 87 88 van die zwarte harde leidingen. Vroeger ook gebruikt op Ha (tjoe) rleys
Stahlflex en Goodridge hangen er zo'n stalen mantel om waardoor de binnen diam. wat groter is als bij Durit.
Maar bedankt voor t mee denken
EXC450-R / KLX250
EXC450-R / KLX250
Als die leidingen al zo oud zijn, wil je dan niet liever koppelingen incl. leidingen vervangen? Of past het dan niet meer in allerlei klemmetjes op je motor?
Als je nieuwe stahlflex dingen koopt, dan wel met kunstof mantel doen. Een alu achterbrug bv. is geen partij voor een onbeschermde stalen leiding.
Als je nieuwe stahlflex dingen koopt, dan wel met kunstof mantel doen. Een alu achterbrug bv. is geen partij voor een onbeschermde stalen leiding.
Nee, dat past idd niet.
Deze leiding gaan via de achter- en onderkant van de klauw ,tussen de vork en schijf, naar de voorkant van de vork.
De leiding is dan ook perfect voorgevormd.
Ik blijf dus zoeken
Deze leiding gaan via de achter- en onderkant van de klauw ,tussen de vork en schijf, naar de voorkant van de vork.
De leiding is dan ook perfect voorgevormd.
Ik blijf dus zoeken
EXC450-R / KLX250
EXC450-R / KLX250