ik heb een klx300 van eind 99 , en nu is mijn vraag wat het +- kost om nieuwe kleppen , distributie ketting enz te vervangen , en kleppen af te stellen , zeg mij als ik iets vergeten ben dat ze normaal ook vervangen e
wat kost dit +-
reviseren , klx 300 kostprijs +- ????
Moderator: ghulst
Waarom heb je nieuwe kleppen nodig?magin-one schreef:ik heb een klx300 van eind 99 , en nu is mijn vraag wat het +- kost om nieuwe kleppen , distributie ketting enz te vervangen , en kleppen af te stellen , zeg mij als ik iets vergeten ben dat ze normaal ook vervangen e
wat kost dit +-
Montesa Cota 315R
kleppen kun je laten herslijpen indien de schade niet te groot is.
prijs kan ik je volgende week zeggen,ben aan eentje bezig.
greetz
prijs kan ik je volgende week zeggen,ben aan eentje bezig.
greetz
gasgas ec300 2005 (nog steeds maar enkel de onderdelen wegens diefstal)
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300
thnx , ben je van ternat ? ik kom daar soms achter stukken bij sds ,
rij je cros of monobike ? ike monobike
awel ik denk dat er iets aan mijn kleppen of nokkenas is , ma weet ni wa
ik zal den dealer er is naar laten luisteren als ik er ben om mijn opgesneden occasie slicks te monteren
rij je cros of monobike ? ike monobike
awel ik denk dat er iets aan mijn kleppen of nokkenas is , ma weet ni wa
ik zal den dealer er is naar laten luisteren als ik er ben om mijn opgesneden occasie slicks te monteren
klx 300 rulezzzz , ja pinkers , en stoplicht en koso klm/u teller en toeren en temp meter gemonteer , nu mijn doma chap en 46 t tandwiel nog ze en vliegen
en nieuwe achtervelg en spaken pfff 600€
ja ken sds zeer goed,ben daar redelijk veel, heb daar alles geleerd wat ik kan. kleppen kosten rond de 50€ en de distributieketting 57€ Heb net eentje geriveerd en zit aan 1000€ wel guides en alles vervangen, tduurste was de zuiger en de cilinderbus.
greetz
greetz
gasgas ec300 2005 (nog steeds maar enkel de onderdelen wegens diefstal)
wat kost een gekogelagerde nokkenas , en de veertjes weet niet juist wat er aan is ...
klx 300 rulezzzz , ja pinkers , en stoplicht en koso klm/u teller en toeren en temp meter gemonteer , nu mijn doma chap en 46 t tandwiel nog ze en vliegen