hallo iedereen
onlang heb ik mij een honda cr 125 aangeschaft
het zou gaan van bouwjaar 87 maar daar twijfel ik aan
zou mij iemand kunnen zeggen van welk jaar hem eigelijk is
het frame nr is JH2JEO102FCG05690 bij die c twijfel ik dat het een c of een g
is kan het niet meer goed zien
greetz
gerrit
bouwjaar
Moderator: ghulst
oh rommel achteraan,dan zal is hij van 86 zzker weten
kijk maar ,van 86 : http://www.bikepics.com/pictures/048366/
, van 87 : http://www.bikepics.com/pictures/264882/
alstublieft
kijk maar ,van 86 : http://www.bikepics.com/pictures/048366/
, van 87 : http://www.bikepics.com/pictures/264882/
alstublieft
yamaha yz 125
hallo iedereen
denk wel dat hem van 86 is maar zie niet veel verschil met de 85
de motoren treken wel neig op een
http://www.bikepics.com/pictures/133405/
weet iemand waarvoor deze potje onder de uitlaat aan de motor dient en werking ervan
greetz
gerrit
denk wel dat hem van 86 is maar zie niet veel verschil met de 85
de motoren treken wel neig op een
http://www.bikepics.com/pictures/133405/
weet iemand waarvoor deze potje onder de uitlaat aan de motor dient en werking ervan
greetz
gerrit
dat potje zit er bij jouw crosser niet op toch ?
ik zag dat de honda op de foto uit canada komt , ik denk dat het potje een olie overdruk reservoir is , amerikaanse en canadeese modellen hebben dit vanwege de zwaardere mileu eisen daar , plaats eens een foto van je eigen crosser , misschien kunnen we dan het preciese bouwjaar vaststellen
ik zag dat de honda op de foto uit canada komt , ik denk dat het potje een olie overdruk reservoir is , amerikaanse en canadeese modellen hebben dit vanwege de zwaardere mileu eisen daar , plaats eens een foto van je eigen crosser , misschien kunnen we dan het preciese bouwjaar vaststellen
BIERTAKT crossen en zuupn
BIERTAKT crossen en zuupn
Dat is het ATAC systeem van Honda.
De modellen 125cc en 250cc hadden dit tot ongeveer 1987.
In 1988 kreeg de 250cc het HPP systeem.
Dit is een uitlaatklep in de cilinder die open gaat bij een bepaald toerental.
Het ATAC werkte op een andere manier maar dat weet ik niet precies.
( volgens mij had het iets met vacuum te maken )
De modellen 125cc en 250cc hadden dit tot ongeveer 1987.
In 1988 kreeg de 250cc het HPP systeem.
Dit is een uitlaatklep in de cilinder die open gaat bij een bepaald toerental.
Het ATAC werkte op een andere manier maar dat weet ik niet precies.
( volgens mij had het iets met vacuum te maken )
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
-
- Berichten: 2183
- Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
- Locatie: In de buurt van Arnhem
- Contacteer:
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300