Beste Forumleden,
Na lang wikken,wegen en vooral wachten eindelijk besloten toch maar mijn Suzi weg te doen.
Aangeschaft op 13 januari van dit jaar,na veelvuldig en nuttige informatie van jullie te hebben gekregen.
Afgelopen jaar een berg (lichamelijke)last gehad.Een hoop gedoe na mijn gebroken been in augustus vorig jaar.
Plus dat ik ook nog 2 andere motorfietsen heb,heeft er tot geleid dat ik veel te weinig gebruik maak van m'n Suzi
En,blijkbaar heb ik na het breken van dat been ,ook een "zandfobie" opgelopen,want na 100 mtr in t zand(A'dam-sloterdijk) durfde ik echt niet meer.
Waarschijnlijk is het weggebeuren meer voor me.
Als je alles van te voren weet.
Goed,maar kortom............
Suzuki DRZ400S
Blauw/Wit
13 januari 2005
!!! 1135 km !!!
In absolute(standaard) nieuwstaat
Garantie tot 13 januari 2007
geen offroad gebruik(nou,ja,op 100 mtr na dan)
Het is een hele fijne fiets,maar daar kan je beter andere forumleden over vragen.Het is het model met het subframe,dus ook handig als je een koffertje wilt monteren.
Kost nieuw ruim 6 mille;mijn laagste prijs is € 4500.
Is,ehh even snel,€ 1,50 per km?
Als je intresse hebt,kan je me bellen op 06-123-00-650 of mailen op defd90@hotmail.com.
Vraag maar rond op t forum,t is echt een fijne fiets voor niet te veel.
Groet,
Rob
Helaas,mijn 2005 Suzuki DRZ400S
Moderator: ghulst
Is inderdaad een toffe motor!!!
Misschien helpen deze bij je verkoop?
Succes
Misschien helpen deze bij je verkoop?
Succes
650XChallenge'07, XT660Z Tenere '08, DRZ400e'02
Uuhhmmm, toch maar een beetje gefeliciteerd dan
Zuid/oost Frankrijk, met een paar vrienden en detailkaarten een weekje wat aangeploetert in de bergen
Ennuh Rob, je DRZtje is in goede handen hoor, toevallig is het een vriend van mij die 'm van je heeft overgenomen (had ie niet verteld)
Ennuh Rob, je DRZtje is in goede handen hoor, toevallig is het een vriend van mij die 'm van je heeft overgenomen (had ie niet verteld)
Ik kan zelf wel antwoorden
YES
gr, Rolf
YES
gr, Rolf
gr, Rolf