Gaat er, behalve ikzelf, nog iemand naar Geesteren?
zie http://www.toerenteller.nl
enduro/offroad Geesteren/Manderveen dit weekend
Moderator: ghulst
-
Ik ga zondag naar Manderveen.
Ik moet morgen werken Mischien in Hellendoorn maar toch zeker in Zelhem wil ik nog een keer meesturen. Als de KNMV met me meedenkt heb ik volgend jaar weer een licentie . Vooralsnog even afwachten.
www.redski-offroad.nl
300 exc 2011
300 exc 2008 Gone
300 exc 2006 Gone
300 exc 2004 Gone (stolen)
250 exc 1999 Gone (sx based)
300 exc 2011
300 exc 2008 Gone
300 exc 2006 Gone
300 exc 2004 Gone (stolen)
250 exc 1999 Gone (sx based)
-
Niemand geweest van hier?Ik heb de offroadrit gedaan. Hij was een tikkeltje moeilijker als Noordwolde. In mijn 2 rondje op mijn plaat gegaan op het asfalt,het was erg glad. Meteen de concentratie weg. Rondje uitgereden en daarna naar huis.Ik had wel erg veel haast,mijn helm op de aanhanger van de buren laten liggen.Gelukkig was deze erg eerlijk en heeft deze afgegeven bij de organisatie.Krijg hem opgestuurd. Mijn dank hiervoor.
Wanneer het iemand van hier is geweest of als iemand deze persoon kent,stuur een berichtje.Hij reed op een WR 400 F en was met Volvo S40 station.Hij heeft ook enkele jaren enduro gereden. Wanner iemand hem kent stuur dan een berichtje svp. Helaas heb ik geen andere gegevens van deze persoon.
Trouwens die varkensschuur was wel heel erg grappig.
Wanneer het iemand van hier is geweest of als iemand deze persoon kent,stuur een berichtje.Hij reed op een WR 400 F en was met Volvo S40 station.Hij heeft ook enkele jaren enduro gereden. Wanner iemand hem kent stuur dan een berichtje svp. Helaas heb ik geen andere gegevens van deze persoon.
Trouwens die varkensschuur was wel heel erg grappig.
Zaterdag de enduro gereden en eindelijk weer eens meer dan 1 punt gehaald. Beetje grote startvelden in de 40+ .
Was droog genoeg, hoewel je in de 3e proef kon vastrijden. De proeven waren goed en de route aardig; nu eenmaal weinig bos daar. Wel weer door die beek onder het bruggetje en inderdaad door een huis?/stal? waar veel rijders problemen hadden met de smalle deuropeningen.
Was droog genoeg, hoewel je in de 3e proef kon vastrijden. De proeven waren goed en de route aardig; nu eenmaal weinig bos daar. Wel weer door die beek onder het bruggetje en inderdaad door een huis?/stal? waar veel rijders problemen hadden met de smalle deuropeningen.
-
Ik vond het grootste probleem die steile entree van de stal,waar je voor het eerst naar binnen reed. Meteen achter die plank zat een gat.Hier bleef het voorwiel in steken en het grip was daar nul,nul.Poos mee zitten klootviolen. De tweede ronde heb ik het huis gelaten voor wat het was.Er stonden wel 20 man te wachten in de diepe sporen om naar binnen te gaan.
Het gaat steeds beter, de meest moeite heb ik om lekker snel een bocht te pakken.Ik weet hoet het moet, gas erop, blijven kijken waar je heen wilt en inkantelen.Helaas word ik snel afgeleid door die sporen in de bocht.
Het gaat steeds beter, de meest moeite heb ik om lekker snel een bocht te pakken.Ik weet hoet het moet, gas erop, blijven kijken waar je heen wilt en inkantelen.Helaas word ik snel afgeleid door die sporen in de bocht.
oh, zat daar een gat? Nooit stoppen maar laten rollen totdat je voorwiel veilig is; net als in dat ene bosje met die erg hoge boomwortel waar je links langs ging en dan meteen rechtsaf. Rollen in de eerste versnelling, voorwiel er over heen ketsen en achterwiel komt vanzelf mee.
Probleem van de bochten (in de proeven) was voor mij, net als in Vorden, dat je op de vele rechte stukken vol in 5 gaat en dan over steeds diepere remknippen afremmend en gecontroleerd een bijna haakse bocht in moet. Daar was mijn vering toch wel overvraagd.
Allez, op naar Hellendoorn, ook met wortels.
Probleem van de bochten (in de proeven) was voor mij, net als in Vorden, dat je op de vele rechte stukken vol in 5 gaat en dan over steeds diepere remknippen afremmend en gecontroleerd een bijna haakse bocht in moet. Daar was mijn vering toch wel overvraagd.
Allez, op naar Hellendoorn, ook met wortels.