en dat van mijn belasting euro's....

Oeverloos ouwehoeren of gewoon napraten over de laatste rit kan hier. (zelf voor het bier zorgen)

Moderator: ghulst

Plaats reactie
TTT

een ambtenaar in opleiding:

Afbeelding

en waarom doen ze dit...

"De opleiding is in principe gericht op het leren rijden op een Enduro (lees KTM 625) om met name de crossers te vangen/verdrijven uit het militaire terrein"

dus... crossen in het militaire terrein om crossers te vangen.
Is dat niet uitlokken? :D

voor meer zie:
http://www.dienstfiets.nl/mopo/_Cross.htm
smurf.
Fox-kid
Contacteer:

sjonge jonge. Niet te geloven dit. Een tijd terug reden die gasten van de marechaussee op van die XT's om het van de crosser te winnen. En nu dit. Hun doel is natuurlij nu wel bereikt. De foto van een agent in actie is via dit forum tot de hardcore crossers doorgedrongen. Schrikt natuurlijk af als een gek!

Ad, ik denk dat als je daar een demo van je recluse geeft, je er gelijk een partijtje kunt afzetten. Zal het een stuk makkelijker maken. (Mijn maat heeft inmiddels ook de rekluse gemonteerd: werkelijk een perfect systeem, hij rijdt gelijk 2 slagen sneller rond).

Mensen verzin eens wat leuke onderschriften bij bovenstaande foto!

Michelin voortaan niet alleen om de velg maar ook op het zadel!

Profi motor, nu de kleding nog!

Volgende sprong handje los!
MOST WANTED: KTM 530 EXC-R
Klx300R

hahaha, belachelijk, precies of ze een bende michelin mannetjes kunnen opleiden in 1week, 650 of niet, ik rij ze er wel uit
greetz
gasgas ec300 2005 (nog steeds maar enkel de onderdelen wegens diefstal)
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300
adje

[quote="Fox-kid"]
Ad, ik denk dat als je daar een demo van je recluse geeft, je er gelijk een partijtje kunt afzetten. Zal het een stuk makkelijker maken. (Mijn maat heeft inmiddels ook de rekluse gemonteerd: werkelijk een perfect systeem, hij rijdt gelijk 2 slagen sneller rond).
quote]

Is het ook iets voor jou Fox-kid :wink:
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
Fox-kid
Contacteer:

adje schreef: Is het ook iets voor jou Fox-kid :wink:
Mogelijk wel Ad. Ik heb er in het begin 1 keer mee op straat gereden. Voelde toen veel belovend aan. E.e.a. moest toen nog afgesteld worden. Nu dat ding lekker loopt blijft hij maaer rijden en lijkt het wel of ik er gewoon niet meer op kom!

Komt bij dat ik dan wel voor de combinatie met het linker achterremmetje wil gaan en dat is me eerlijk gezegd nog net wat te duur. Misschien volgend jaar?
Helen

Fox-kid schreef:sjonge jonge. Niet te geloven dit. Een tijd terug reden die gasten van de marechaussee op van die XT's om het van de crosser te winnen. En nu dit. Hun doel is natuurlij nu wel bereikt. De foto van een agent in actie is via dit forum tot de hardcore crossers doorgedrongen. Schrikt natuurlijk af als een gek!
Denk ik niet. Ik vind het heel positief. Het kan twee kanten op:
- Ofwel vindt de marechaussee het leuk, en wordt ie zelf een endurist. Hij zal dan met kennis van zaken kunnen oordelen of het opgejaagde wild een wildcrosser is, dan wel een goedmenende endurist, die respect heeft voor andere weggebruikers en het milieu. :D
- Ofwel vindt de marechaussee het maar niks in de zandbak. Na een weekje training kan ie onmogelijk goed genoeg rijden om de routiniers te vangen, dus no problem! :twisted:
Beter een slecht karakter dan geen karakter
speedphreax

Helen schreef:dus no problem! :twisted:
Ik ken agenten die van hard rijden op de openbare weg houden maar waarbij een vreemd soort sadisme zich van ze meester maakt als ze een ander kunnen bekeuren.
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
Fox-kid
Contacteer:

Stel je zo'n achtervolging eens voor! Geweldig. Maar goed, als je perongeluk onderuit gaat....

Bij een eventuele aanhouding kan ik mijn WR niet snel genoeg aantrappen. Het lijkt mij dan ook prettig om een elektrische starter te hebben en dantijdens zo'n "waar gaan wij naartoe" gesprek ineens met een druk op de knop een achtervolging tweede termijn in te zetten.
Tjaffel
Contacteer:

En dan zit er eentje achter je aan die het in zijn vrije tijd ook nog eens leuk vindt om te doen :slaan:

Proef hier een beetje onderschatting :wink: :?
Bij aantreffen wordt de uitdaging denk ik wel aangenomen door de belasting betaalde crossboys.

Een week opleiding is natuurlijk wel erg kort, maar ja om op een dienstcrosser te mogen rijden moet je de opleiding gehad hebben.
Maakt niet uit of je nog nooit een crossbrommert van dicht bij bekeken hebt of niet.

Oh ja en door de dienst verstrekte kleding dragen is verplicht 8) :roll:

MZZL
Afbeelding
Sjokske

Ik d8 dat de Oirschotse Haai verboden terrein was voor motoren :?: :evil:
Toch eens een wit voetje............euh (enduro)jasje gaan aanschaffen :lol:
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
baksteen
Contacteer:

ook als ze maar 1 weekje mogen "leren"...dan hebben ze daarna dus wel 38 uur per week om te oefenen......en dan rijden ze ook nog op terrein wat ze dan goed kennen...

Beter niet lachen voordat je ze zoekgereden hebt.

Helen schrijft overigens wijze woorden.
Helen

baksteen schreef:Helen schrijft overigens wijze woorden.
Dankje :wink:
Beter een slecht karakter dan geen karakter
Zot
Contacteer:

baksteen schreef:ook als ze maar 1 weekje mogen "leren"...dan hebben ze daarna dus wel 38 uur per week om te oefenen......en dan rijden ze ook nog op terrein wat ze dan goed kennen...

Beter niet lachen voordat je ze zoekgereden hebt.

Helen schrijft overigens wijze woorden.
Ze rijden toch ook weer met een behoudende bandenkeuze.

Enduro 3 bandjes o.i.d. :lol:

En dan tegen een cr250 van 100 kg met verse crossbanden :slaan:
Afbeelding
gassen

De Rekluse koppeling aan de marechausee verkopen??? :twisted:
Wegen? Waar wij gaan zijn geen wegen!
EXC450-R / KLX250
Fr@venture

gassen schreef:De Rekluse koppeling aan de marechausee verkopen??? :twisted:
Laat mij er dan eerst maar even een kleine aanpassing aan doen (gniffel, gniffel). Ik heb het niet zo op dit soort mannetjes.
Bovendien heb ik twee linker handen en een slecht humeur!!!

Groeten,

Fr@venture

Een echte vent
wordt geen agent!!!!
Fox-kid
Contacteer:

Blijft een mooie topic dit.
:D
Ik zat net op de plee en bedacht me hoe vaak die jongens tijdens die opleidingsweek de Dakar ter sprake hebben gebracht. Aan het einde van die week worden de plannen dan ook steeds concreter!

Mochen hun plannen nou echt serieus worden, dan neem ik aan dat ze bij de politie wel een bijzonder verlof voor krijgen of dat ze dat als werk kunnen aanmerken. Zouden ze ook een blaaskapelletje meesturen?
baksteen
Contacteer:

Fox-kid schreef:Blijft een mooie topic dit.
:D
Ik zat net op de plee en bedacht me hoe vaak die jongens tijdens die opleidingsweek de Dakar ter sprake hebben gebracht. Aan het einde van die week worden de plannen dan ook steeds concreter!

Mochen hun plannen nou echt serieus worden, dan neem ik aan dat ze bij de politie wel een bijzonder verlof voor krijgen of dat ze dat als werk kunnen aanmerken. Zouden ze ook een blaaskapelletje meesturen?
http://www.desert-cops.nl/index2 ??

En reken maar dat zij 0,0 uren bijzonder verlof krijgen en echt hun vakantieuurtjes zullen moeten inleveren ;)
Plaats reactie