16 oktobert off road hapert

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

henk-v
Berichten: 1722
Lid geworden op: di aug 20, 2002 19:52
Locatie: enspijk
Contacteer:

http://www.ork.nl/
Voorbereidingen ORK-weekend 2005 weer opgestart.
Het ORK Off Road spektakel zal zich dit jaar toespitsen op de Off Road rit. Dit parcours zal mogelijk nog groter en spectaculairder zijn als voorheen. Gezien de zeer positieve reacties van de afgelopen jaren verwachten we dit jaar nog meer rijders.


Natuurlijk zal er weer een Off-Road parcours uitgezet zijn waar de Off-Road rijders zich naar hartelust uit kunnen leven. De uitzetters hebben weer ideeën in overvloed waardoor het parcours zeer afwisselend en spectaculair zal zijn. Er kan gereden worden op een parcours van circa 25 km over onverhard terrein door landerijen, bossen, maïslanden en natuurlijk over het crossterrein van MC Eersel en MC Hapert.

Deze Off Road rit wordt verreden onder auspiciën van de M.O.N. Klik hier om het reglement te bekijken.



Er kan onbeperkt gereden worden van 9:00 tot 17:00. Er is dus GEEN pauze.
Sjokske
Berichten: 2930
Lid geworden op: ma mei 05, 2003 07:19
Locatie: The middle of nowhere.NL

Is van te voren inschrijven een must :?:
Kan mijn planning voor de komende weken/maand namelijk niet al te zeker stellen :cry:
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Gebruikersavatar
willem
Berichten: 8
Lid geworden op: di jan 25, 2005 20:11
Locatie: Delft

8)
Ik heb me alvast ook maar ingeschreven paar jaar geleden maar we gaan er weer voor.

kijk er echt naar uit. 8)
ktm_gs300
Berichten: 274
Lid geworden op: ma dec 06, 2004 14:00
Locatie: NB

Kan deze rit ook verreden worden met motorcross banden of moet ik weer enduro noppen aanschaffen? :oops:
Honda crf 250
TTT
Berichten: 948
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:07
Locatie: Waalre NB

Artikel 18. Elke deelnemende Off the Roadmotor dient te voldoen aan de bepalingen van de wegenverkeerswetgeving.


Zoals ik het lees dus banden met weggoedkeuring, maar niet perse FIM goedkeuring.

Spiegeltje en knippers heb ik ook niet :oops:
smurf.
ktm_gs300
Berichten: 274
Lid geworden op: ma dec 06, 2004 14:00
Locatie: NB

TTT schreef:Spiegeltje en knippers heb ik ook niet :oops:
Aan de foto's te zien die op de site staan is dat ook niet nodig.
Honda crf 250
Sjokske
Berichten: 2930
Lid geworden op: ma mei 05, 2003 07:19
Locatie: The middle of nowhere.NL

Op de motor er naar toe, wordt ie afgekeurd dan weer terug door de bush (ritje heen/terug is mooi genoeg) :wink:
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
TTT
Berichten: 948
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:07
Locatie: Waalre NB

Sjokske schreef:Op de motor er naar toe, wordt ie afgekeurd dan weer terug door de bush (ritje heen/terug is mooi genoeg) :wink:
:D :D :D :D :D

Ik heb ook maar even dat faxje gestuurd
smurf.
Haaans
Berichten: 46
Lid geworden op: zo okt 09, 2005 20:33

Plan was om met een vriend van me mee te rijden in Hapert (voor ons beide de eerste keer!). Gaat nu waarschijnlijk niet door omdat we het materiaal nog niet compleet hebben. :( :(
Zijn er in de omgeving binnenkort nog meer ritten zoals in Hapert en hoe ligt het niveau?? Als ik constant ingehaald wordt links en rechts kan ik alvast grotere spiegels monteren :D :D

Is beschermende kleding overigens verplicht? gekeurde helm etc..
TTT
Berichten: 948
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:07
Locatie: Waalre NB

Als je KTM rijd: KTM dag in Veldhoven.
Week daarna : off-road rit in Handel.
smurf.
Haaans
Berichten: 46
Lid geworden op: zo okt 09, 2005 20:33

nee geen KTM, helaas..
Binnenkort is er ook al een huskydag maar daar ben ik ook niet voor uitgenodigd. Schandalig!

:evil:
adje
Berichten: 3618
Lid geworden op: di nov 19, 2002 22:57
Locatie: brabant

Hoe vonden jullie de rit ?

Zonde van al dat stof maar verder wel leuk om eens een keer te doen.
Mensen van de organisatie , bedankt voor de fijne dag en tot volgend jaar.

Over 2 weken naar Handel , dat is toch echt wel vele malen mooier doordat er veel meer afwisseling in zit.
Laatst gewijzigd door adje op zo okt 16, 2005 22:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
carlo.orye
Berichten: 5
Lid geworden op: ma okt 11, 2004 15:15

Evenement was zeer goed.2 crossparcours erin . ik heb me kunnen uitleven .ik kom volgendjaar zeker terug.veel succes jongens uit hapert en omstreken. groetjes carlo :D :wink:
everts champy
speedphreax
Berichten: 1680
Lid geworden op: ma mar 03, 2003 10:34
Locatie: N52 00.692 E5 34.350

Ik heb me prima vermaakt. In totaal 4 keer rondgeweest maar de laatste keer ging niet echt goed meer omdat het lichaam het opgaf. Inderdaad verder jammer van al het stof.

Handel ga ik ook weer heen... maar ook naar Ruurlo dus ik hoop dat ik dan nog heel ben. Je weet nooit he?
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
TTT
Berichten: 948
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:07
Locatie: Waalre NB

Lekker, zo'n evenement waar je op de motor naar toe kan, en daarbij vast een km of 8 off-road kan rijden :)

Ik vond het stof eigenlijk nog wel meevallen, ik had veel erger verwacht. Maar ik moest op tijd weg en het werd wel steeds stoffiger. Na 3 rondjes was de benzine bijna op.
smurf.
Sjokske
Berichten: 2930
Lid geworden op: ma mei 05, 2003 07:19
Locatie: The middle of nowhere.NL

Kan.............nog..................niet...........zo..........vlug..........typen..........
Polsen...........willen .........nog........niet ............helemaal..........mee :oops:
Mooi rondje (20,1 km. volgens meneer d'n GPS'er, inclusief ritje van parking naar parcours), aardig heftig, vandaar de polsen die geen zin hebben (ik was gelukkig niet de enige).
Weet nu weer waarom ik geen mais lust.
Eindelijk vering weer eens tot aanslagpunt kunnen gebruiken, (ik wist niet dat ik nog zo ver/hoog kon springen, kan ook veroorzaakt zijn door inschattingsfoutje, wel leuk 8) ).
Op naar Handel met polsen op oorlogssterkte.
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
willems
Berichten: 8
Lid geworden op: wo aug 24, 2005 23:29
Locatie: Delft

8)
Goed georganiseerde rit ik heb lekkere spierpijn het was mijn eerste rit na enkele jaren afwezigheid heb er van genoten. :D
pruus
Berichten: 739
Lid geworden op: wo dec 04, 2002 17:02
Locatie: roermond
Contacteer:

Adje heeft gelijk, Handel is mooier. Maar voor m'n eerste rit dit jaar niet onaardig! Drie rondjes gedaan, dan even naar luchtfilter gekeken en gelijk alles opgeborgen. Voor het materiaal was wel heftig he. Ach Ad, had je je verkeken op de eindsnelheid van m'n oude beestje? :lol:
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
adje
Berichten: 3618
Lid geworden op: di nov 19, 2002 22:57
Locatie: brabant

pruus schreef: Ach Ad, had je je verkeken op de eindsnelheid van m'n oude beestje? :lol:
Nee hoor , zo'n honda loopt toch altijd zo hard :D
Ik had me verkeken op de bocht die ging komen omdat ik naar jou aan het kijken was omdat ik dacht dat je mij niet zag want je keek zo strak en geconcentreerd voor je uit :lol:
Hoe ging het eigenlijk met je enkel ??
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
Gast

pruus schreef:Maar voor m'n eerste rit dit jaar niet onaardig! :lol:
Hoi pruus, zo te lezen ben je er dan toch weer helemaal bovenop geraakt.
knap hoor, en goed voor je..
Roos
Berichten: 82
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 01:52
Locatie: Hamont (BE)
Contacteer:

Voor mij de eerste keer dat ik aan zo'n echte offroadrit heb meegedaan.
Da's ff andere koek dan het gemiddelde roadbookritje hier in NL zeg :shock: :lol:

Ik heb nog geen vergelijking met andere ritten, dus ik vond deze helemaal top. Voor mij dé manier om beter om te leren gaan met los zand, diepe sporen en veeeel bochten. Alleen die stukken door het bos wilde niet erg lukken.

Heb 3 rondjes uitgekregen (200 m voor het einde van het laatste rondje moest ik dan toch nog even vallen :x ) maar ben waarschijnlijk de langzaamste van de dag geweest (ik ben veel ingehaald, maar ik heb niemand ingehaald die niet stilstond :wink: )
Dus nog excuses aan iedereen die ik in de weg heb gezeten....

Heb nog wel wat kans gezien om een paar fotootjes te schieten...
http://roos.smugmug.com/gallery/887241

(Heb trouwens nauwelijks spierpijn gehad, dus heb vast niet goed genoeg mijn best gedaan :? )
650XChallenge'07, XT660Z Tenere '08, DRZ400e'02
willems
Berichten: 8
Lid geworden op: wo aug 24, 2005 23:29
Locatie: Delft

8)
Ik lees over meer afwisseling in handel wat moet ik me daar bij voorstellen?
pruus
Berichten: 739
Lid geworden op: wo dec 04, 2002 17:02
Locatie: roermond
Contacteer:

@ Adje, 'k hoorde je al twee bochten eerder, maar als ik merk dat iemand veel sneller is dan maak ik geen plaats want de snelle mannen komen er wel veilig langs. Temeer omdat ik zeker in de bochten niet zo sterk ben. Kom niet met de knie aan de grond, he... Zie je hopelijk in Handel!
@ Guy, ga je weer naar Borgloon zondag? Door het knallen was het wel leuk vorig jaar maar alleen heb ik er geen zin in!
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
gassen
Berichten: 1308
Lid geworden op: di mar 30, 2004 22:24
Locatie: Limboland

Roos schreef:Voor mij de eerste keer dat ik aan zo'n echte offroadrit heb meegedaan.

Dus nog excuses aan iedereen die ik in de weg heb gezeten....

(Heb trouwens nauwelijks spierpijn gehad, dus heb vast niet goed genoeg mijn best gedaan :? )

Proficiat,
eindelijk weer eens een vrouw die zich , zo te lezen, op behoorlijk ofroad gebied begeeft. Kan er zelf jammer genoeg niet goed over oordelen, was/ben ziek en moet in orde zijn voor Handel, maar zo te lezen was het een redelijke.

Enne je rijd NOOIT in de weg, iedereen die voorbij wil en kan zal voldoende capaciteiten hebben (of denken te hebben) dat dat wel meevalt.
Tis en blijft een HOBBY :wink:
Wegen? Waar wij gaan zijn geen wegen!
EXC450-R / KLX250
maxwr450f
Berichten: 60
Lid geworden op: zo mei 02, 2004 21:30
Locatie: Siebengewald

Hey Roos,

Leuke foto's en net de goeie hoor we staan er op met ond groepje :)

Max

PS zit je niet ook op gsforum?
MaxWR450F

2fast4you
Plaats reactie