http://www.aprilia.com/portale/eng/mess ... phtml?id=6
Zou het er toch van komen????
meest geile uitlaat mogelijk
Aprilia enduro fiets
Moderator: ghulst
mmmmh, achteraanzicht is zeeeer bruut maar van de zijkant vind ik hem lelijk.
ik denk dat de voorste cilinderkop tussen de radiatoren steekt. Ze zitten daarom wat ver uit elkaar.huskie schreef:Hebben ze die uitlaat meteen als achterspatbord gevormd. Zeer slim.
Ik vind hem wel erg breed door die radiatoren. Deze motor zal wel een koelingsprobleem hebben.
smurf.
Mij lijkt hij vooral ................. duurstimpie schreef:ziet er in ieder geval neit slecht uit maar hij lijkt een beetje zwaar
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Kun je inderdaad beter een TM nemen Huskie, betere prijs/kwaliteitverhouding
Jaaaaaajaaaaaa, KTM-coureurs, kom maar op met de wraakacties
Jaaaaaajaaaaaa, KTM-coureurs, kom maar op met de wraakacties
-
Ik wil niet negatief klinken maar...TTT schreef:http://www.aprilia.com/portale/eng/mess ... phtml?id=6
Zou het er toch van komen????
(en dan weten de mensen die me kennen dat ik juist begin te zeiken )
Ik vind het ding steeds lelijker worden.
-Twee lelijke scherpe uitlaat buisjes onder achterspatbord
-Raar en lelijk frame
-Uitlaat bocht dunner dan de 15mm koperen waterleiding in mijn huis.
-Beplating achter zijkanten erg lelijk
Smaken verschillen?
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
Nou,
Ik vind hem ontzettend vreselijk gaaf!
En als ze me er een ter beschikking zouden stellen zou ik er zo een rally mee willen rijden!
tis dat ik al een grotere 2 cilinder gekocht heb, en die dingen niet bepaald gratis komen.
Ik vind hem ontzettend vreselijk gaaf!
En als ze me er een ter beschikking zouden stellen zou ik er zo een rally mee willen rijden!
tis dat ik al een grotere 2 cilinder gekocht heb, en die dingen niet bepaald gratis komen.
Kwaliteit moet betaald worden.
Maar of deze machine kwaliteit is, dat zullen we wel merken. Als crosser is hij in iedergeval door de mand gevallen. Ik geloof dat ze hem helemaal hebben terug getrokken van de MX1 wedstrijden.
ik denk dat het een cannondale gevalltje wordt, mooi om te zien maar waardeloos om te hebben. Zo'n zondagochtend mooi weer motortje
Maar of deze machine kwaliteit is, dat zullen we wel merken. Als crosser is hij in iedergeval door de mand gevallen. Ik geloof dat ze hem helemaal hebben terug getrokken van de MX1 wedstrijden.
ik denk dat het een cannondale gevalltje wordt, mooi om te zien maar waardeloos om te hebben. Zo'n zondagochtend mooi weer motortje
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
Alleen net iets minder failliet, al scheelde het niet zo veelhuskie schreef:ik denk dat het een cannondale gevalltje wordt, mooi om te zien maar waardeloos om te hebben.
-
Ach wat heet falliet, bij Ducati pompen ze er ook 100 miljoen in door 7 banken terwijl het een overname kandidaat was voor Aprilia.
-
- Contacteer:
Ik vind het een prachtig stuk techniek, een 70 pk V2 in een enduroframe geperst. Geweldig! Het zal wel een vermogen moeten kosten
nog een leuk 'modelletje' van aprilia http://www.aprilia.com/desktop/pedron3_800.jpg
nog een leuk 'modelletje' van aprilia http://www.aprilia.com/desktop/pedron3_800.jpg
-
Ik vind 'm echt verschrikkelijk gaaf.
Zowel om te zien als ook het concept.
70 Pk uit een mooi draaiend twee cylinder blokje in een lekker licht rijwielgedeelte met een heel stijf frame (denk ik).
Ik hoop dat er ook wat zinvolle accesoires bij komen zodat er een leuke reisenduro / rally enduro van te maken is.
Ik verheug me nu al op het moment dat ik 'm in levende lijve mag zien en horen (en rijden).
Zowel om te zien als ook het concept.
70 Pk uit een mooi draaiend twee cylinder blokje in een lekker licht rijwielgedeelte met een heel stijf frame (denk ik).
Ik hoop dat er ook wat zinvolle accesoires bij komen zodat er een leuke reisenduro / rally enduro van te maken is.
Ik verheug me nu al op het moment dat ik 'm in levende lijve mag zien en horen (en rijden).
Er komt een tijd
dat iedereen op een Adventure rijdt
dat iedereen op een Adventure rijdt